MotoGP – O Quartararo προειδοποιεί την Yamaha πως δεν θα έχει δεύτερη ευκαιρία

Μέχρι το test στο Misano η ιαπωνική εταιρεία πρέπει να βρει λύση, δεν θέλω pdf θέλω αποτελέσματα
MotoGP
Από το

motomag

9/8/2023

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2021 Fabio Quartararo έδωσε προθεσμία ενός μήνα στο εργοστάσιο της Iwata για να βρει λύση στα προβλήματά του πριν αποφασίσει για τον επόμενο σταθμό της αγωνιστικής του καριέρας.

Τον αγώνα στο Silverstone ο Quartararo θα θέλει σίγουρα να τον ξεχάσει γρήγορα καθώς στον Sprint Race αγώνα τερμάτισε στην 21η θέση ενώ στον αγώνα της Κυριακής ο Γάλλος τερμάτισε στην 15η θέση. Μετά τα όσα συνέβησαν και με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει από την αρχή της χρονιάς σχεδόν σε κάθε αγώνα λόγω της μη ανταγωνιστικής M1, o Quartararo απηύθυνε μια αυστηρή προειδοποίηση στη Yamaha ώστε να βρει μια λύση άμεσα και να του προσφέρει μια μοτοσυκλέτα η οποία θα τον επαναφέρει στις νίκες. Ο Γάλλος αναβάτης έχει να κερδίσει από το Γερμανικό Grand Prix του 2022 και όπως φαίνεται η υπομονή του έχει εξαντληθεί με όσα βλέπει να συμβαίνουν στο ιαπωνικό στρατόπεδο με τον ίδιο να δίνει διορία στα αφεντικά της αγωνιστικής ομάδας της Yamaha μέχρι το τεστ του Misano -11 Σεπτεμβρίου- για να βρουν μία λύση.

MotoGP

Ο Fabio Quartararo δήλωσε: "Στο τεστ του Misano θέλω να έχω αποδείξεις. Έχουν ένα μήνα στη διάθεσή τους. Η Yamaha μου υπόσχεται πράγματα εδώ και τρία χρόνια σε ένα έγγραφο PDF 10 σελίδων, από τις οποίες οι εννιάμισι σελίδες δεν έχουν εκπληρωθεί. Φέτος δεν ήθελα να δω αυτό το PDF. Δεν θέλω να βλέπω πράγματα σε γραπτά, αυτό που θέλω να δω είναι η μοτοσυκλέτα του Misano να είναι ανταγωνιστική, γιατί αυτή θα είναι σε ποσοστό 95%, αυτή που θα τρέξω το 2024. Εκεί θα φανεί αν η Yamaha θέλει πραγματικά να συνεχίσω μαζί της και στο μέλλον. Η Yamaha είναι η προτεραιότητα μου γιατί είναι η εταιρεία που με έφερε στο MotoGP, εμπιστεύομαι τη Yamaha και της έδωσα μια ευκαιρία, αλλά δεν θα υπάρξει δεύτερη."

Ο Quartararo μίλησε επίσης για την απόφαση του να χωρίσουν οι δρόμοι του με τον επί χρόνια μάνατζερ του Eric Mahe, προκειμένου να δημιουργήσει τη δική του εταιρεία μάνατζμεντ την FQ20, κάτι που είχατε διαβάσει στο MOTO.

"Τώρα αισθάνομαι πολύ πιο ελεύθερος. Έχω ανθρώπους στο σπίτι μου που ασχολούνται με το νομικό και το οικονομικό κομμάτι. Ξέρω τι θέλω, δεν θέλω να αποσυντονίζομαι. Αυτό θα είναι πολύ σημαντικό ενόψει του τι θα κάνει η Yamaha για την επόμενη χρονιά.”

Ετικέτες

MotoGP: Ο Maverick Vinales χάνει και τον αγώνα στην Jerez

Θα μείνει χωρίς αντικαταστάτη η KTM Tech3 - τραυματίας είναι και ο Pol Espargaro
vinales
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/4/2026

Το MotoGP επιστρέφει από τις ΗΠΑ και κατευθύνεται στην Ισπανία αυτό το Σαββατοκύριακο, 24–26 Απριλίου, όμως δεν θα είναι παρών ούτε και σ’ αυτόν τον αγώνα ο Maverick Vinales.

Ο τραυματισμός στον ώμο του Vinales προκλήθηκε τον περασμένο Ιούλιο στο GP της Γερμανίας, όταν είχε πτώση κατά τη διάρκεια των προκριματικών. Ο τραυματισμός του Ισπανού αναβάτη φαίνεται να είναι αρκετά επίμονος, αφού τον ταλαιπωρεί ακόμη 9 μήνες μετά το συμβάν.

Ο Vinales χαρακτήρισε απογοητευτικό το γεγονός, όμως θεωρεί πως αυτή είναι η σωστή απόφαση για το σώμα του: Είναι προφανώς απογοητευτικό να μην αγωνιστώ στη Jerez αυτό το Σαββατοκύριακο. Είναι ένα τεράστιο γεγονός για μένα και ο πρώτος από τους αγώνες στην πατρίδα μου αυτή τη σεζόν. Γνωρίζω όμως καλά το σώμα μου και αυτή τη στιγμή προτεραιότητα είναι να αναρρώσω σωστά και να βεβαιωθώ ότι θα επιστρέψω στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για το υπόλοιπο της σεζόν. Όλα κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση και ο στόχος είναι να είμαι έτοιμος για το Le Mans.

Ο Nicolas Goyon, διευθυντής της ομάδας Red Bull KTM Tech3, πρόσθεσε ότι δεν ήταν δυνατό να αντικατασταθεί ο Vinales, καθώς και ο Pol Espargaro είναι τραυματίας.

“Το πιο σημαντικό για εμάς είναι η ανάρρωση του Maverick. Το κενό στο πρόγραμμα του έδωσε πολύτιμο χρόνο για να επικεντρωθεί στην αποκατάστασή του και ελπίζουμε ότι αυτό σημαίνει ότι θα χάσει μόνο αυτόν τον αγώνα. Φαίνεται να είναι σε καλό δρόμο για να επιστρέψει στο Le Mans, κάτι που είναι πολύ θετικό.

Είναι επίσης λυπηρό το γεγονός ότι ο Pol, ο αναπληρωματικός μας αναβάτης, τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καθώς τον γνωρίζουμε καλά και θα αποτελούσε μια ισχυρή προσθήκη στην ομάδα για το Σαββατοκύριακο στο Jerez.

Με τον περιορισμένο χρόνο που είχαμε στη διάθεσή μας πριν από τον αγώνα, αξιολογήσαμε όλες τις διαθέσιμες επιλογές, αλλά τελικά αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στη σωστή λειτουργία μιας μοτοσυκλέτας για αυτόν τον γύρο.”