MotoGP: Τέλος το Brno!

Χωρίς θεατές δεν συμφέρει
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

4/2/2021

Με επίσημη ανακοίνωσή τους οι διοργανωτές του αγώνα των MotoGP της Τσεχίας στην πίστα του Brno ξεκαθάρισμα πως δεν θα αναλάβουν άλλον αγώνα στο μέλλον! Συγκεκριμένα ξεκαθάρισαν πως χωρίς θεατές δεν μπορεί να καλυφθεί το κόστος και συμπλήρωσαν πως για να διατηρήσουν την πίστα εντός των προδιαγραφών που ζητά η FIM και η Dorna θα πρέπει να στρώσουν την πίστα με νέα άσφαλτο, δηλαδή να κάνουν έργα υποδομών πολλών εκατομμυρίων ευρώ. Θυμίζουμε πως και το 2020 ήταν στον αέρα ο αγώνας της Τσεχίας (πάλι για οικονομικούς λόγους) αλλά λόγω των συνθηκών και την ανάγκη της Dorna να κάνει τους αγώνες εντός ευρωπαϊκού εδάφους, ήρθε σε συμβιβασμό με τους οργανωτές. Πιθανόν να συμβεί το ίδιο στο μέλλον αν η FIM και η Dorna κάνουν πίσω στις απαιτήσεις που έχουν για αναβάθμιση της πίστας ή βάλουν οικονομική πλάτη για να γίνει ο ιστορικός αγώνας ξανά εκεί, όμως προς το παρόν τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα…

Αντωνία Κορρέ - Κυρίαρχη στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα BMU Γυναικών στις Σέρρες

Τέταρτη σερί νίκη για τη 15χρονη - Διακρίθηκε και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Νέων
Korre
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/6/2025

Άκρως επιτυχημένη εμφάνιση πραγματοποίησε η νεαρή αθλήτρια Αντωνία (Τόνια) Κορρέ το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών, αφήνοντας το αποτύπωμά της τόσο στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα BMU Γυναικών όσο και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Νέων.

Η Αντωνία ξεκίνησε δυναμικά, κατακτώντας την 5η θέση στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά της κατηγορίας CFMOTO, γεγονός που της εξασφάλισε μία καλή θέση στην εκκίνηση.

Το Σάββατο, η 15χρονη αναβάτρια βρέθηκε σε μάχη με μια δυνατή αντίπαλο από τη Ρουμανία με την διαφορά τους να είναι οριακή καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, ωστόσο στους δύο τελευταίους γύρους η Τόνια ανέβασε ρυθμό και πήρε για 4η συνεχόμενη φορά τη νίκη στην κατηγορία του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Γυναικών. Παράλληλα, ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Νέων και πήρε την 5η θέση στην κατηγορία BMU CFMOTO.

Αντωνία

Την Κυριακή στον δεύτερο αγώνα, η αναβάτρια έκανε εξαιρετική εκκίνηση και πήρε από νωρίς προβάδισμα από την κύρια αντίπαλο της, το οποίο διατήρησε μέχρι το τέλος, κερδίζοντας ξανά την 1η θέση στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Γυναικών. Η επίδοσή της αυτή της χάρισε επίσης τη 2η θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Νέων και  την 5η θέση στη συνολική κατάταξη της BMU CFMOTO.

Μετά την ολοκλήρωση των αγώνων, η Αντωνία δήλωσε: “Είμαι πολύ ικανοποιημένη από τις εμφανίσεις μου αυτό το Σαββατοκύριακο. Μαζί με την ομάδα μου κινηθήκαμε με στρατηγική και σύνεση και πετύχαμε τους στόχους μας. Ευχαριστώ θερμά την οικογένειά μου για τη συνεχή στήριξή τους, τον μηχανικό μου Χρήστο Φράγκο και τον προπονητή μου Δημοσθένη Μαυρόπουλο”