O Hector Garzo Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoE 2024

Ο τίτλος στον 26χρονο Ισπανό αναβάτη της Dynavolt Intact GP MotoE, με 2ο τον Mattia Casadei
Hector Garzo
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

9/9/2024

O Hector Garzo που τα τελευταία χρόνια αγωνίζεται μια στη Moto2 και μια στη MotoE, κατάφερε να βρει τη σταθερότητα που του έλειπε, για να πάρει τον Παγκόσμιο Τίτλο στην ηλεκτρική κατηγορία του MotoGP για το 2024.

Με μια τέταρτη θέση στον 1ο από τους 2 αγώνες στο GP του Misano, ο Garzo πήρε τον Παγκόσμιο Τίτλο στην κατηγορία MotoE του MotoGP για το 2024, κατηγορία που διεξάγεται αποκλειστικά με τις ηλεκτρικές Superbike “Ducati MotoE”.

Ο Garzo ξεκίνησε τον αγώνα από την τρίτη σειρά στη σχάρα εκκίνησης, για να καταφέρει μετά από αρκετές προσπεράσεις να τερματίσει στην 4η θέση, πίσω από τους Mattia Casadei, Alessandro Zaccone και Eric Granado.

Αυτή η επίδοση ήταν αρκετή για να του χαρίσει τον τίτλο στη φετινή σεζόν, αφού απέμενε μόνο ο 2ος αγώνας του Misano, με τον Garzo να απέχει 26 βαθμούς από τον Casadei.

Ο Granado τελικά βγήκε 7ος στον 2ο αγώνα, με τον μεγάλο του αντίπαλο Casadei να τερματίζει 2ος, αποτέλεσμα που δεν είχε πλέον αντίκρισμα, αφού ο τίτλος είχε κριθεί.

Εδώ και χρόνια ο Garzo προσπαθεί να διακριθεί στις υποστηρικτικές κατηγορίες του MotoGP, έχοντας μέχρι σήμερα ως καλύτερες επιδόσεις μια 16η θέση στη Moto2 και μια 4η στη MotoE, όμως φέτος οι 4 νίκες του Ισπανού ήταν καθοριστικές για τον τίτλο.

Ετικέτες

MotoGP: Jorge Martin “Επέστρεψα”

Ο πρωταθλητής δείχνει ξανά έτοιμος για νίκες
Martin returns
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/8/2025

Με δυναμική εμφάνιση και άνοδο από τη 16η θέση έως την 4η, ο Jorge Martin έδειξε ότι η επιστροφή του στην Aprilia μπαίνει σε τροχιά νικών

Στο Balaton Park, μόλις τρεις αγώνες μετά την επιστροφή του από σοβαρό τραυματισμό, ο Ισπανός κατέκτησε την 4η θέση, ανεβαίνοντας 12 θέσεις μέσα στον αγώνα. “Σήμερα νιώθω ότι επέστρεψα”, δήλωσε ο 27χρονος. “Έκανα 26 γύρους με δυνατό ρυθμό σε μια δύσκολη πίστα. Ίσως στον επόμενο αγώνα να είμαι στο βάθρο – ή να παλέψω για τη νίκη”.

Παρότι δεν ρίσκαρε για το βάθρο, προτιμώντας να εξασφαλίσει τους βαθμούς, ο Martin θεωρεί ότι η Aprilia βρίσκεται πλέον στο επίπεδο για μεγάλες επιτυχίες: “Η μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλύτερη από πέρυσι. Είμαι ο ίδιος “Martinator”. Είναι θέμα χρόνου να βάλουμε όλα τα κομμάτια στη θέση τους και να παλέψουμε για νίκες”.

Η σχέση του με την Aprilia, παρά το ντόρο με το συμβόλαιο, φαίνεται να έχει βρει ξανά σταθερότητα. “Η πρόκληση να φέρω την Aprilia στις νίκες μου δίνει μεγαλύτερο κίνητρο από το να κερδίζω απλώς αγώνες. Η ομάδα δουλεύει καταπληκτικά, το project είναι εντυπωσιακό”.

Τέλος, ο Martin αποθέωσε την πίστα του Balaton Park, κλείνοντας στόματα για τις δυσκολίες προσπεράσματος: “Λένε ότι δεν μπορείς να προσπεράσεις εδώ. Εγώ προσπέρασα 12 αναβάτες!”.