Pedrosa: Ομαλά συνεχίζεται η ανάρρωση

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/10/2016

Ο Dani Pedrosa έχει ξεκινήσει ήδη τις φυσιοθεραπείες και αναρρώνει βάση προγράμματος από τον τραυματισμό σε κλείδα και περόνη μετά από την πτώση στο Motegi, που τον οδήγησε εκτός του Motul Grand Prix of Japan. Με ανάρτησή του στο blog της Repsol, ενημερώνει για την πορεία της υγείας του, και ταυτόχρονα συγχαίρει τον Marquez για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και ευχαριστεί την ομάδα του για τα μηνύματα συμπαράστασης και το ενδιαφέρον που έχουν δείξει, όλο αυτό το διάστημα.

«Είναι ντροπή αυτό που έγινε στο Ιαπωνικό GP, ιδιαίτερα από την στιγμή που πρόκειται για μία από τις πίστες που αγαπώ περισσότερο. Μέχρι εκείνη την στιγμή ένιωθα ικανοποιημένος από την πορεία μου στην τελική ευθεία της σεζόν, οπότε είναι μεγάλη απογοήτευση που δεν αγωνίστηκα στο Motegi και θα χάσω και τον αγώνα της Αυστραλίας.

 

Θυμίζουμε ότι για το Phillip Island θα αντικατασταθεί από τον Nicky Hayden, που μετά από την δορυφορική Honda στο Aragon, όπου επίσης ήταν αναβάτης αντικατάστασης, του δίνεται τώρα η ευκαιρία να δοκιμάσει και την εργοστασιακή, δηλώνοντας ιδιαίτερα τυχερός για την ευκαιρία αυτή.

Ετικέτες

Joan Mir: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Honda – Οδεύει προς Gresini

Η μεταγραφολογία καλά κρατεί, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα καμία κίνηση
mir
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Joan Mir αποκάλυψε ότι θα αποχωρήσει από τη Honda στο τέλος της σεζόν MotoGP του 2026, αφού έφτασε στα όρια της αντοχής του λόγω της σιωπής του κατασκευαστή σχετικά με τα σχέδιά του για την εποχή των 850 κυβικών.

Κατά την διάρκεια του GP που διεξήχθη στην Καταλονία το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2020, δήλωσε: “Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μετά την Jerez αποφάσισα να μην συνεχίσω στην Honda, αυτό είναι αλήθεια, δεν θα συνεχίσω εκεί. Στη Jerez, δεν είχα ακόμα λάβει καμία ενημέρωση από τα υψηλά κλιμάκια της Honda σχετικά με το μέλλον μου. Και είναι σαφές ότι δεν αξίζω να μου συμπεριφέρονται έτσι. Γι' αυτό αποφάσισα να μη συνεχίσω εδώ”.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως με την Honda έχει ήδη συμφωνήσει ο Fabio Quartararo για την επόμενη χρονιά και ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη κίνηση για τη δεύτερη θέση αναβάτη του 2027, καθώς πληροφορίες θέλουν η ομάδα να μην ανανεώνει ούτε τον Luca Marini.

Σε συνέχεια της μεταγραφολογίας, ο Alex Marquez πάει του χρόνου στην KTM και ο Aldeguer στη VR46, έτσι σύμφωνα με πληροφορίες η Gresini δεν θα έχει κανέναν από τους δύο φετινούς της αναβάτες του χρόνου και την μία θέση θα καλύψει ο Mir.