Pedrosa: Ομαλά συνεχίζεται η ανάρρωση

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/10/2016

Ο Dani Pedrosa έχει ξεκινήσει ήδη τις φυσιοθεραπείες και αναρρώνει βάση προγράμματος από τον τραυματισμό σε κλείδα και περόνη μετά από την πτώση στο Motegi, που τον οδήγησε εκτός του Motul Grand Prix of Japan. Με ανάρτησή του στο blog της Repsol, ενημερώνει για την πορεία της υγείας του, και ταυτόχρονα συγχαίρει τον Marquez για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και ευχαριστεί την ομάδα του για τα μηνύματα συμπαράστασης και το ενδιαφέρον που έχουν δείξει, όλο αυτό το διάστημα.

«Είναι ντροπή αυτό που έγινε στο Ιαπωνικό GP, ιδιαίτερα από την στιγμή που πρόκειται για μία από τις πίστες που αγαπώ περισσότερο. Μέχρι εκείνη την στιγμή ένιωθα ικανοποιημένος από την πορεία μου στην τελική ευθεία της σεζόν, οπότε είναι μεγάλη απογοήτευση που δεν αγωνίστηκα στο Motegi και θα χάσω και τον αγώνα της Αυστραλίας.

 

Θυμίζουμε ότι για το Phillip Island θα αντικατασταθεί από τον Nicky Hayden, που μετά από την δορυφορική Honda στο Aragon, όπου επίσης ήταν αναβάτης αντικατάστασης, του δίνεται τώρα η ευκαιρία να δοκιμάσει και την εργοστασιακή, δηλώνοντας ιδιαίτερα τυχερός για την ευκαιρία αυτή.

Ετικέτες

MotoGP: Aνανέωση συνεργασίας με Tech3, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΚΤΜ στο πρωτάθλημα

Νέο συμβόλαιο συνεργασίας πολυετούς διάρκειας ανακοινώθηκε στο GP της Καταλονίας
ktm tech3 motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Από την πρώτη στιγμή που η ΚΤΜ βρέθηκε προ οικονομικών δυσχερειών ξεκίνησαν οι φήμες περί περιστολής αγωνιστικών δραστηριοτήτων και αποχώρηση από το πανάκριβο MotoGP.

Ωστόσο ενδιάμεσα η ΚΤΜ συνέχισε να δηλώνει παρούσα και δίχως πρόθεση να φύγει, υποστηρίζοντας τις δηλώσεις της με έργα, καθώς εμφανώς συνεχίζει την εξέλιξη της νέας αγωνιστικής 850 κυβικών. Αν ήταν να φύγει από το MotoGP, γιατί να ήταν ξανά σε ιδιωτική δοκιμή του 850 στο Mugello με Dani Pedrosa και Jonas Folger μόλις στις αρχές Μαΐου;

Αν υπάρχουν ακόμη αμφισβητίες που θεωρούν πως η ΚΤΜ μπορεί να φύγει από τα Grand Prix στο άμεσο μέλλον πάντως, η νέα είδηση που ήρθε από το Καταλανικό GP μάλλον θα τους απογοητεύσει.

ktm tech3 motogp

Οι ΚΤΜ και Tech3 έδωσαν μια κοινή συνέντευξη Τύπου στο περιθώριο του αγώνα στη Βαρκελώνη, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης, Gottfried Neumeister, και ο ιδιοκτήτης της δεύτερης, Guenther Steiner, ανακοίνωσαν από κοινού μια νέα πολυετή συμφωνία συνεργασίας στο MotoGP. Αν και η ακριβής της διάρκεια δεν αποκαλύφθηκε, αμφότερες πλευρές τονίζουν στα ανακοινωθέντα τους τη λέξη "πολυετής", επιβεβαιώνοντας πως δεν πρόκειται απλώς για μικρή παράταση, αλλά για μακροπρόθεσμο σχέδιο.

Αυτή η ανακοίνωση βάζει έτσι τέλος σε σενάρια που ήθελαν την Tech3 να ψάχνει νέα συνεργασία, ενώ τον τελευταίο καιρό η ομάδα είχε συνδεθεί και με τη Honda, η οποία φέρεται να αναζητά μια ακόμη ομάδα για να κάνει τις μοτοσυκλέτες της έξι στη μεγάλη κατηγορία, όπως και η Ducati.

Ετικέτες