Πίστα Ricardo Tormo, Valencia - Υπέστη μεγάλες καταστροφές από τις πλημμύρες της 29ης Οκτωβρίου [VIDEO]

Τα χειρότερα αποφεύχθηκαν αφού το προσωπικό γλίτωσε καταφεύγοντας στα ψηλότερα κτήρια της πίστας
Πλημμύρα και ζημιές στην πίστα Ricardo Tormo
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

30/10/2024

Η Valencia μετράει μεγάλες πληγές από τις πρόσφατες καταστροφικές πλημμύρες, τις χειρότερες εδώ και τριάντα χρόνια. Το Reuters αναφέρει περισσότερους από 62 νεκρούς, ενώ τα βίντεο από την ευρύτερη περιοχή είναι συγκλονιστικά. Τις ζημιές δεν απέφυγαν ούτε οι εγκαταστάσεις της πίστας της Valencia, στην οποία θα διεξαχθεί ο τελικός γύρος του MotoGP για το 2024, στις 15-17 Νοεμβρίου.

Η πίστα Ricardo Tormo ανακοίνωσε τα εξής: “Οι υπεύθυνοι της πίστας Ricardo Tormo έχουν ξεκινήσει την αξιολόγηση των ζημιών λόγω της ξαφνικής πλημμύρας που σάρωσε την ευρύτερη περιοχή της Valencia, την Τρίτη 29 Οκτωβρίου.

Παρόλο που μετά από την αρχική επιθεώρηση η πίστα δείχνει να έχει αποφύγει τις ζημιές (μένει να επιβεβαιωθεί και σε επόμενες και πιο επισταμένες επιθεωρήσεις), ένα μεγάλο μέρος των συνδετικών δρόμων και των υποδομών στάθμευσης έχουν μεγάλες καταστροφές και απαιτούν επείγουσες επιδιορθώσεις πριν το GP της Valencia στις 15, 16 και 17 Νοεμβρίου.

Ricardo Tormo

Σε λιγότερες από 12 ώρες, περισσότερα από 200 λίτρα νερού έπεσαν ανά τετραγωνικό μέτρο (!), ενώ το χειρότερο ήταν πως λάσπη και φερτά υλικά από τα φαράγγια Sechera και Poyo, δίπλα στην πίστα έπαιξαν μεγάλο ρόλο στις καταστροφές του πάρκινγκ και των δρόμων που οδηγούν στην πίστα του Cheste.

Ricardo Tormo

Σχεδόν 100 άνθρωποι αναγκάστηκαν να καταφύγουν κατά τη διάρκεια της νύχτας σε κτήρια της πίστας που βρισκόταν ψηλότερα από την επιφάνεια των νερών και της λάσπης. Το γυμναστήριο, τα γραφεία και άλλα σημεία μακριά από τα ορμητικά νερά λειτούργησαν ως προσωρινά καταφύγια για τους ανθρώπους της πίστας, προσωπικό της Formula E, security και άλλους υπαλλήλους.
Το σημαντικότερο είναι πως όλοι οι παρευρισκόμενοι στην πίστα τις ώρες της πλημμύρας είναι καλά στην υγεία τους, όλοι διανυκτέρευσαν με ασφάλεια στις υποδομές μας. Τώρα ξεκίνησε η αποτίμηση των ζημιών, που θα δείξει σε ποιο βαθμό η πλημμύρα θα επηρεάσει τις επόμενες διοργανώσεις μας.”

The entrance road to Ricardo Tormo after the storms the last two days. #MotoGP

Posted by Grassroots to Grand Prix on Wednesday, October 30, 2024
Ετικέτες

MotoGP Μαλαισίας: Ο Augusto Fernandez θα αγωνιστεί με τη νέα Yamaha V4 - Νέα δοκιμή!

“Μου έλειψε πολύ η V4” δηλώνει ο Ισπανός
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/10/2025

Ο Augusto Fernandez θα κάνει την δεύτερη εμφάνισή του στο MotoGP με το νέο πρωτότυπο Yamaha V4 κατά τη διάρκεια του MotoGP της Μαλαισίας αυτό το Σαββατοκύριακο.

Στα μέσα Σεπτέμβρη, στην πρώτη του εμφάνιση με την Yamaha V4 ο Ισπανός αναβάτης στην πίστα του Misano τερμάτισε στην 14η θέση, 61 δευτερόλεπτα μακριά από τον νικητή Marc Marquez, μαζεύοντας μάλιστα τους πρώτους του βαθμούς με τη νέα Yamaha.

Αυτή θα είναι η έβδομη συμμετοχή του Augusto Fernandez τη φετινή σεζόν, μετά από τρεις αγώνες με την Pramac στη θέση του Miguel Oliveira και τρεις αγώνες με συμμετοχή wild card της Yamaha.

Ο Fabio Quartararo ήταν απαισιόδοξος όσον αφορά την Yamaha V4, ενώ οι Alex Rins και Jack Miller ήταν πιο θετικοί.  Το μεγάλο ερώτημα τώρα είναι πόσο έχει βελτιωθεί η V4 από τα μέσα Σεπτεμβρίου, ειδικά όσον αφορά την απόδοση του κινητήρα, αφού βρισκόταν στην τελευταία θέση των πινάκων τελικής ταχύτητας στο Misano.

Ο Fernandez δήλωσε: “ Είμαι χαρούμενος που επιστρέφω στους αγώνες. Μετά το GP στο Misano, πέρασε πολύς καιρός, αλλά είμαι πολύ ενθουσιασμένος για το επερχόμενο Σαββατοκύριακο. Θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε το πακέτο του πρωτότυπου V4. Επιστρέψαμε στην πίστα και αγωνιζόμαστε ξανά. Μου έλειψε πολύ η οδήγηση του πρωτότυπου μοντέλου με κινητήρα V4 και ανυπομονώ να ξεκινήσει το Σαββατοκύριακο για να δω τι είναι δυνατό να πετύχουμε. Αλλά, φυσικά, θα είναι ένα ακόμη Σαββατοκύριακο ανάπτυξης του πρωτότυπου μοτοσυκλέτας, οπότε ο κύριος στόχος είναι να είμαστε έτοιμοι για την επόμενη σεζόν”.

Η Yamaha ελπίζει ότι η διάταξη της μοτοσυκλέτας V4 θα βοηθήσει στην κύρια αδυναμία της, που είναι η πρόσφυση του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας.