Σκληρή κόντρα μεταξύ Aleix Espargaro και Sofuoglu

Με αφορμή την τιμωρία του Oncu
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

14/10/2021

Στο πρόσφατο GP της Αμερικής ο Deniz Oncu προκάλεσε ένα σοβαρό συμβάν, με αποτέλεσμα να τιμωρηθεί με ποινή αποκλεισμού σε δύο αγώνες για την επικίνδυνη οδήγησή του. Αυτό ήταν κάτι που προκάλεσε αρκετά επικριτικά σχόλια σε όλα τα paddock των MotoGP, σχετικά με την απερισκεψία του νεαρού Τούρκου αναβάτη, με τις πιο ακραίες φωνές, όπως του Enea Bastanini, να ζητούν τον αποκλεισμό του από όλη την υπόλοιπη σεζόν.

Από την άλλη μεριά όμως, ο μάνατζερ του νεαρού αναβάτη, ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στην κατηγορία των WSSP Kenan Sofuoglu, αντέδρασε έντονα λέγοντας πως ο ίδιος τον καθοδηγεί να οδηγεί επιθετικά, καθώς όπως πιστεύει είναι κάτι που απαιτείται αλλά και χαρακτηρίζει όποιον θέλει να πετύχει στην Moto3. Δεν δίστασε μάλιτσα σε δηλώσεις του στο SPeedweek, να φέρει ως παράδειγμα οδηγούς της F1, λέγοντας πως και αυτοί οδηγούν επιθετικά. Συνέχισε λέγοντας πως οι αναβάτες παραπονούντια υπερβολικά στην εποχή μας και πως όλα αυτά γίνονται γιατί φοβούνται τον Oncu ο οποίος τους κερδίζει! Αν και διευκρίνισε πως ενθαρρύνει αυτό το στιλ οδήγησης αλλά χωρίς να κινδυνέψει κανείς, τα σχόλιά του ξεσήκωσαν αρκετές αντιδράσεις, ειδικά αυτή την περίοδο που είναι ακόμη νωπές οι μνήμες από τον θάνατο του νεαρού Dean Berta Vinales στην WSSP 300.

Ο Aleix Espargaro ήταν ένας από τους αναβάτες που απάντησαν δημόσια σ' αυτές τις δηλώσεις, ποστάροντας στο Twitter πως "Ευτυχώς αυτό το άτομο είναι μακριά από τα paddock των MotoGP", αναφερόμενος προφανώς στον Sofuoglu. Μιλώντας στο GPOne, ο Ισπανός αναβάτης της Aprilia πρόσθεσε πως ενώ αντιλαμβάνεται την θέση του Oncu που λειτούργησε η ποινή του ως παράδειγμα προς τους υπόλοιπους, θεωρεί τον Sofuoglu ως "άνθρωπο χωρίς μυαλό".

"Είμαι απόλυτα πεπεισμένος", είπε ο Espargaro, "χωρίς ίχνος αμφιβολίας πως ο Oncu δεν το έκανε επίτηδες, αλλά είναι ένας νέος αναβάτης και πρέπει να εκπαιδευτεί. Η Dorna έκανε το σωστό και τον τιμώρησε, δίνοντάς του ένα μάθημα. Κρίμα που ο μάνατζέρ του δεν έχει καθόλου μυαλό και πράττει ακριβώς το αντίθετο."

Ο Sofuoglu, ο οποίος είναι επίσης μάνατζερ του αδερφού του Oncu, Can που τρέχει στην κατηγορία WSSP 300, αλλά και του Toprak Razgatlioglu από τα WSBK (o οποίος έχει κατηγορηθεί αρκετές φορές για επικίνδυνη οδήγηση) είχε αγωνιστεί για μία σεζόν στην Moto2, τερματίζοντας μάλιστα στο βάθρο στον αγώνα του Assen.

Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”

Ακόμη ένα ξεκάθαρο μήνυμα του Fabio προς την ομάδα της Yamaha
motomag Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

12/3/2024

O Fabio Quartararo μετά το τέλος του πρώτου αγώνα της χρονιάς στο Qatar αναφέρθηκε για την έλλειψη ανταγωνιστικότητας της M1 κάνοντας γνωστό πως η Yamaha βρίσκεται πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους της, με τον Γάλλο να στέλνει για ακόμη μία φορά σαφές μήνυμα για το τι πρόκειται να ακολουθήσει όσον αφορά το μεταγραφικό του μέλλον στο MotoGP.

Μετά την αποτυχημένη περσινή χρονιά της Yamaha στο MotoGP -για πρώτη φορά μετά από 20 σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών η ιαπωνική εταιρεία δεν κατέκτησε έστω μία νίκη- τα πράγματα ολοένα και δυσκολεύουν αν κρίνουμε από τα αποτελέσματα των δύο αναβατών της στον εναρκτήριο γύρο της χρονιάς.

Το πλεονέκτημα των παραχωρήσεων καθώς και οι αλλαγές που έγιναν στο κομμάτι των μηχανικών δεν έχουν φέρει σημάδια βελτίωσης στην ιαπωνική ομάδα σε σχέση με τον ανταγωνισμό ενώ πλέον μετά τις δηλώσεις του Fabio Quartararo η κατάσταση στην Yamaha θυμίζει καζάνι έτοιμο να εκραγεί.

Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”

Ο Quartararo δεν έκρυψε την απογοήτευση του μετά την ενδέκατη θέση που πέτυχε με τον αναβάτη της Yamaha να δηλώνει: "Σε σύγκριση με το πώς είναι το επίπεδο του ανταγωνισμού αυτή τη στιγμή, θα έλεγα πως η μοτοσυκλέτα είναι στην χειρότερη κατάσταση που έχει υπάρξει. Ναι βελτιωθήκαμε αλλά σε σύγκριση με τους άλλους είμαστε πιο μακριά από ποτέ.

Το χάσμα μεταξύ όλων των ευρωπαίων κατασκευαστών και εμάς είναι ακόμη μεγαλύτερο, αλλά ένιωσα ότι ήμασταν ακόμα χειρότεροι στο Qatar. Νιώθω πως αγωνίζομαι σε ένα διαφορετικό πρωτάθλημα. Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές με τις μοτοσυκλέτες τους στις εμπρός θέσεις και οι ιαπωνικές μοτοσυκλέτες να παλεύουν μεταξύ τους για τις πίσω θέσεις.

Αναφορικά με τον αγώνα από τον πρώτο γύρο μέχρι και τον τελευταίο ήμουν με την χαρτογράφηση με την λιγότερη ισχύ ώστε να σώσω τα ελαστικά μου. Δεν είμαστε σε θέση να κινηθούμε σε γρήγορο ρυθμό όπως οι πρώτοι, ακόμη και στον πρώτο γύρο είμαστε αργοί. Το δυνατό σημείο της M1 που ήταν οι ανοιχτές στροφές μεγάλης ταχύτητας έχει χαθεί. Στο Qatar σε αυτού του είδους τις στροφές έχανα χρόνο, οπότε πλέον αυτό είναι το αδύναμο μας σημείο”.

Οι νέες δηλώσεις του Gabio Quartararo για την ανταγωνιστικότητα της M1 έρχονται να προστεθούν σε αυτές του πρόσφατου παρελθόντος ενώ πλέον γίνεται κατανοητό πως ο αναβάτης της Yamaha ετοιμάζεται να βρει αλλού αγωνιστική στέγη αν δεν αλλάξει σύντομα η κατάσταση στην Yamaha.

Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”

Ετικέτες