Σκοτώθηκε ο Hugo Millan στο FIM CEV Repsol!

Σε τρομακτικό δυστύχημα έχασε τη ζωή του 14χρονος αναβάτης
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

26/7/2021

Ένας από τους πολλά υποσχόμενους αναβάτες και ανερχόμενο ταλέντο, ο Hugo Millan, έχασε τη ζωή του σε ένα τρομακτικό δυστύχημα κατά την διάρκεια του αγώνα στην πίστα της Aragon, στα πλαίσια του FIM CEV Repsol Cup.

Ο 14 ετών Ισπανός αναβάτης, συμμετείχε στον αγώνα που συμπεριλαμβάνεται στο πλαίσιο ανάδειξης νέων ταλέντων στο "μονοπάτι για τα MotoGP", στην κατηγορία European Talent Cup, εκεί που θα αγωνιστεί και ως wild card συμμετοχή σε μερικούς αγώνες ο δικός μας Βασίλης Παντελεάκης.

Το τραγικό συμβάν έγινε στην πέμπτη στροφή της πίστας, όταν ο Millan είχε μια πτώση εξαιτίας ενός high siding. Ο νεαρός αναβάτης παρέμεινε πεσμένος μέσα στην πίστα μαζί με την μοτοσυκλέτα του, με τους υπόλοιπους αναβάτες να τον αποφεύγουν ξυστά. Λίγο όμως πριν σηκωθεί για να απομακρυνθεί από την γραμμή των υπολοίπων, ένας συναθλητής του έπεσε πάνω του χωρίς να φρενάρει, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά.

Σύμφωνα με το ανακοινωθέν της Dirna, ο Millan δέχτηκε αμέσως ιατρική βοήθεια, αλλά υπέκυψε στα τραύματά του στο σημείο του δυστυχήματος, κλείνοντας την ανακοίνωση με το συγκινητικό "Ride In Peace". Να σημειώσουμε πως υπάρχει το ανατριχιαστικό βίντεο με την στιγμή του δυστυχήματος, το οποίο όμως επιλέγουμε συνειδητά να μην αναπαράγουμε, σεβόμενοι την μνήμη του αδικοχαμένου νεαρού αναβάτη.

 

 

MotoGP: Honda – Αποκαλύπτεται τo πλάνο εξέλιξης των μοτοσυκλετών της μεγάλης κατηγορίας

Ο Aleix Espargaro μιλά για τις αρμοδιότητες των δοκιμαστών του εργοστασίου
MotoGP Honda timeline
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

11/12/2025

Η άνοδος της Honda στο σύστημα concessions του MotoGP σημαίνει ότι οι εργοστασιακοί αγωνιζόμενοι δεν θα μπορούν πλέον να συμμετέχουν σε ιδιωτικές δοκιμές, επωμίζοντας μεγαλύτερο βάρος, στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας του  2026, στους εργοστασιακούς δοκιμαστές Aleix Espargaro και Takaaki Nakagami θα, με την Honda να προχωρά και την ανάπτυξη του νέου πρωτοτύπου 850cc με ελαστικά Pirelli.

Μιλώντας στη Βαλένθια, όπου συμμετείχε ως wild-card οδηγώντας την RCV του 2026, ο Espargaro εξήγησε πώς η Honda θα κατανείμει αρμοδιότητες στο πρώτο στάδιο εξέλιξης. Επιβεβαίωσε ότι ο Nakagami θα αναλάβει την αρχική φάση δοκιμών της μοτοσικλέτας 850cc και του πακέτου Pirelli κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, ενώ ο τεχνικός διευθυντής Romano Albesiano ζήτησε από τον Espargaro να παραμείνει εστιασμένος στη βελτίωση της μοτοσικλέτας του 2026, ξεκινώντας τη δουλειά πάνω στην νέα μοτοσυκλέτα των 850cc από το καλοκαίρι.

Παράλληλα, η Honda θα “παγώσει” τις προδιαγραφές του κινητήρα 1000cc από τον εναρκτήριο γύρο στην Ταϊλάνδη, όπως άλλωστε και οι Ducati, KTM και Aprilia. Ο Espargaro δήλωσε ότι φέτος η Honda παρουσίασε τρεις σημαντικές αναβαθμίσεις κινητήρα, γνωρίζοντας ότι σύντομα θα έχανε μέρος των παραχωρήσεων αν και ο ίδιος θεωρεί πως ο τωρινός κινητήρας είναι ανταγωνιστικός, με περιθώρια βελτίωσης πριν την έναρξη της σεζόν του 2026.

Με την έναρξη του νέου πρωταθλήματος, η εξέλιξη της υπάρχουσας μοτοσικλέτας των 1000cc θα μειωθεί, καθώς η Honda θα στρέψει το επίκεντρο στο πλήρες πρωτότυπο των 850cc που προγραμματίζεται για το 2027. Παρά την απώλεια των παραχωρήσεων, με την άνοδο της φέτος από το Group D στο Group C, ο Espargaro αναμένει παρόμοιο φόρτο εργασίας, καθώς από τα μέσα της χρονιάς θα μεταβεί και ο ίδιος στις δοκιμές με τα Pirelli.

Ο Espargaro αποσύρθηκε από την πλήρη αγωνιστική δράση πέρυσι και εντάχθηκε στην ομάδα δοκιμών της Honda στο πλευρό του Albesiano, ενώ και ο Nakagami μεταπήδησε στον ρόλο δοκιμαστή μετά από επτά σεζόν με την δορυφορική Honda LCR.