Valentino Rossi – Πρώτη συνέντευξη

Επαναλαμβάνει πως λυπάται, ελπίζει για γρήγορη επάνοδο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/9/2017

Πρώτη συνέντευξη του Valentino Rossi που εξηγεί το πώς έγινε το ατύχημα και απαντά στους επικριτές της ψηφιακής εποχής, που γρήγορα καταδικάζουν με σχόλια σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης. Ο Valentino Rossi είχε τραυματιστεί πριν λίγες μέρες σε προπόνηση Enduro, σπάζοντας το πόδι του. Ήταν η δεύτερη φορά φέτος. Η προπόνηση Enduro και Motocross είναι κάτι που επιβάλλεται για τους αναβάτες, παρόλο που εγκυμονεί κινδύνους.

Valentino πως έγινε το ατύχημα;

Ναι, δυστυχώς… ήμουν με φίλους με Enduro μοτοσυκλέτες και βγήκαμε για βόλτα και προπόνηση στους λόφους γύρω από το Urbino. Είναι κάτι που κάνω συχνά, κάτι που κάνω από 18 χρονών, μαζί με τον πατέρα μου, κάτι δηλαδή που κάνω χρόνια. Δυστυχώς όμως πολύ κοντά στο τέλος της βόλτας, πλησιάζοντας μία στροφή ενώ κατέβαινα με πολύ μικρή ταχύτητα, ξήλωσα νομίζω μία πέτρα, τέλος πάντων έχασα το τιμόνι και για να μην πέσω έβαλα πόδι κάτω, όμως ήταν κατηφόρα και όλο το βάρος της μοτοσυκλέτας έπεσε πάνω στο πόδι μου που λειτούργησε σαν μοχλός και έσπασε.

Είχες λοιπόν ένα πετυχημένο χειρουργείο, πες μας πως είσαι τώρα σωματικά και πώς αισθάνεσαι που δεν αγωνίζεσαι, ιδιαίτερα στην έδρα σου

Το πόδι πονάει, αλλά γενικά νιώθω καλά. Το μυαλό είναι το πρόβλημα, ψυχικό είναι το βάρος γιατί είναι πολύ κρίμα αυτό που έγινε, κλωτσώντας όλες τις πιθανότητες για το πρωτάθλημα και φυσικά χάνοντας την ευκαιρία να αγωνιστώ στο Misano μπροστά σε όλο το κοινό, τους φίλους μου, τον κόσμο αυτό.. είναι ντροπή. Πρέπει επίσης να ζητήσω συγνώμη από την ομάδα μου που χάνω έναν τόσο σημαντικό αγώνα, αγώνες… αλλά δυστυχώς είναι αυτό που είναι - και τώρα πρέπει να αγωνιστούμε για να επιστρέψουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Ακούστηκαν και ειπώθηκαν πολλά, ο κόσμος σχολιάζει κριτικάροντας την μέθοδο προπόνησης, τις επιλογές σου, το να κάνεις Enduro – Motocross… Τι απαντάς; Πόσο χειρότερος θα ήσουν στον αγώνα, αν δεν τα έκανες αυτά;

Τα λέμε συνέχεια, μιλάμε συνέχεια για αυτό.. Εμείς είμαστε αναβάτες μοτοσυκλέτας και η καλύτερη εξάσκηση είναι… να οδηγείς μοτοσυκλέτα. Δυστυχώς η οδήγηση μοτοσυκλέτας δεν είναι πάντα ακίνδυνη. Υπάρχουν φορές που δεν προπονούμαστε με μοτοσυκλέτα γιατί είναι πολύ επικίνδυνο. Δυστυχώς για εμένα φέτος υπήρξαν δύο περιστατικά, οπότε τώρα πρέπει να βρούμε έναν άλλο τρόπο…

Τελικά πότε επιστρέφεις; Θα είναι σε πίστα που δεν πιέζει πολύ το πόδι; Θα είναι στο Motegi, τι λένε οι γιατροί;

Λοιπόν… έχω μάθει από την προηγούμενη φορά, πως σε αυτή την φάση, σε αυτό το στάδιο της ανάρρωσης πρέπει να πηγαίνεις μέρα με την ημέρα. Εξαρτάται από το τραύμα το ίδιο, από τον πόνο. Δουλεύουμε ήδη, με στόχο να μειώσουμε τον χρόνο όσο γίνεται. Μετά είναι το Aragon αλλά πιστεύω ότι θα είναι πολύ δύσκολο, μόλις 20 μέρες από την επέμβαση να επιστρέψω στον αγώνα. Θέλουμε το διπλάσιο ή 40 μέρες το ελάχιστο. Τελευταία φορά τόσο χρειάστηκα. Αυτή την φορά όμως το σπάσιμο είναι σε καλύτερο σημείο, λιγότερο επώδυνο, είναι όμως πολύ νωρίς να πω κάτι. Αν δεν μπορέσω στο Aragon, θα προσπαθήσω να επιστρέψω στο Motegi.

Valentino οι οπαδοί όμως θα είναι στο Misano, θα είναι στον αγώνα, έχεις κάποιο μήνυμα για αυτούς;

(Κοιτώντας την κάμερα και χαιρετώντας): Γεια σε όλους από εμένα… Είναι πολύ κρίμα που δεν αγωνίζομαι στο Misano, στο σπίτι μου, αλλά θα παλέψω δυνατά, θα εργαστώ σκληρά για την επιστροφή και σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη!

Ετικέτες

MotoGP: Ολοκληρώθηκε η διπλή επέμβαση του Marc Márquez μετά το Le Mans, χάνει την Καταλονία

Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati χειρουργήθηκε σε πόδι και ώμο στη Μαδρίτη - Άγνωστος ο χρόνος επιστροφής του
Marquez Surgery
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

11/5/2026

Ο Marc Marquez υποβλήθηκε σήμερα το πρωί σε δύο επιτυχημένες χειρουργικές επεμβάσεις στη Μαδρίτη, μετά τη σφοδρή πτώση που είχε στον αγώνα Sprint του Γαλλικού Grand Prix, με τη Ducati Lenovo Team να επιβεβαιώνει παράλληλα πως ο Ισπανός δεν θα δώσει το παρών ούτε στον επόμενο αγώνα της Καταλονίας.

Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Ruber Internacional στη Μαδρίτη, όπου υποβλήθηκε σε διπλή χειρουργική επέμβαση υπό την επίβλεψη του Dr. Samuel Antuna και της ιατρικής του ομάδας.

Η πρώτη επέμβαση αφορούσε το δεξί του πόδι και συγκεκριμένα το κάταγμα στο μετατάρσιο, τραυματισμός που προέκυψε από το βίαιο highside που είχε στον αγώνα Sprint του Le Mans. Οι γιατροί προχώρησαν με επιτυχία στη σταθεροποίηση του κατάγματος, με την επέμβαση να ολοκληρώνεται χωρίς επιπλοκές.

Παράλληλα, ο Marquez υποβλήθηκε και σε δεύτερη, προγραμματισμένη αυτή τη φορά, χειρουργική επέμβαση στον δεξί ώμο. Η συγκεκριμένη επέμβαση σχετιζόταν με παλαιότερο τραυματισμό, ο οποίος είχε αρχίσει να τον ταλαιπωρεί ξανά μετά τη σφοδρή πτώση του στο περσινό Grand Prix Ινδονησίας.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, οι γιατροί αφαίρεσαν δύο βίδες και ένα οστικό θραύσμα από προηγούμενη που είχε πραγματοποιηθεί τον Δεκέμβριο του 2019. Τα συγκεκριμένα υλικά είχαν μετακινηθεί, προκαλώντας πίεση στο κερκιδικό νεύρο και φέρνοντας ενοχλήσεις στον οκτώ φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Marquez Injury

Όπως είχε ήδη γίνει γνωστό από την Ducati Lenovo Team, ο Marquez δεν θα αγωνιστεί στο Grand Prix Καταλονίας της επόμενης εβδομάδας και θα παραμείνει στο νοσοκομείο για ένα βράδυ ακόμη, πριν επιστρέψει στο σπίτι του ώστε να ξεκινήσει άμεσα το πρόγραμμα αποκατάστασης.

Προς το παρόν δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα επιστροφής, με την πορεία της αποθεραπείας του τις επόμενες εβδομάδες να καθορίζει πότε θα μπορέσει να επιστρέψει στη δράση.

Η απουσία του Márquez από το επόμενο Grand Prix δημιουργεί νέα δεδομένα στη μάχη του πρωταθλήματος, αλλά κυρίως δίνει προτεραιότητα στην πλήρη αποκατάσταση ενός αναβάτη που κοντεύει να έχει περάσει από περισσότερες χειρουργικές αίθουσες απ’ ότι πίστες τα τελευταία χρόνια.