Μνημείο στο σημείο που σκοτώθηκε ο Nicky Hayden (φωτό+σχέδια)

Θα είναι έτοιμο ανήμερα της επετείου…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/4/2018

Το δημοτικό συμβούλιο του Misano, ενέκρινε την εγκατάσταση ενός μνημείου στο σημείο που σκοτώθηκε ο Nicky Hayden, δωρίζοντας ένα κομμάτι γης και επιβλέποντας τον χώρο.

Το μνημείο θα τοποθετηθεί στην συμβολή των οδών, Ca’ Raffaelli και Tavoleto, ακριβώς εκεί που έγινε το δυστύχημα, με το δημοτικό συμβούλιο να ορίζει υπεύθυνο συντήρησης και επιτήρησης έναν από τους πολύ καλούς φίλους του Nicky Hayden, τον πρώην μηχανικό της Repsol Honda, Denis Pazzaglini. Οι εργασίες ξεκινούν άμεσα, ώστε τα πάντα να είναι έτοιμα έως την 22α Μαΐου.

Ο «Κήπος του Nicky Hayden» όπως πλέον θα είναι η αναφορά στους χάρτες, εγκρίθηκε με άμεση διαδικασία από τον δήμαρχο Stefano Giannini, μόλις εκείνος πήρε την πρόταση που του κατέθεσαν φίλοι του Nicky Hayden. Ο πρώην μηχανικός Denis Pazzaglini που έχει αναλάβει την συντήρηση και την επίβλεψη, είναι ντόπιος και γνώρισε τον Nicky από την πρώτη ημέρα που ξεκίνησε να εργάζεται ως μηχανικός. Η δυο τους ανέπτυξαν δυνατή φιλία, με τον Pazzaglini να είναι ένας από τους τελευταίους ανθρώπους που συνομίλησε ο Hayden, και η μοίρα τους θα συνεχίσει να συνδέεται, έστω και με αυτό τον τρόπο, όπως είπε συγκινημένος ο πρώην μηχανικός.

Το σημείο θα υποστεί ελαφριά μετατροπή, καθώς θα δημιουργηθεί μονοπάτι, θα τοποθετηθούν παγκάκια, πινακίδες υπόδειξης και νέος φράκτης

O Nicky Hayden είχε τραυματιστεί πέρσι σοβαρά, όταν τον χτύπησε αυτοκίνητο την ώρα που έκανε ποδήλατο, μία από τις αγαπημένες του μορφές άσκησης.

Υπέκυψε λίγες μέρες αργότερα στα τραύματά του

Το επίσημο πόρισμα του ατυχήματος

 

Nicky Hayden (1981-2017): "Ο πρωταθλητής της καρδιάς μας"

Long lap ποινή και στα Motul WSBK!

Για πρώτη φορά από φέτος
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

23/2/2021

Η ποινή long lap, το λεγόμενο "long lap penalty", που έχουμε δει πολλές φορές να επιβάλλεται και στις τρεις κατηγορίες των Grand Prix, σε αναβάτες που υπέπεσαν σε παράπτωμα την ώρα του αγώνα, θα αρχίσει να ισχύει και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα των Motul WSBK, πράγμα λογικό μιας και η διοργανώτρια αρχή και αυτή που θεσπίζει τους κανόνες, είναι κοινή και στις δύο περιπτώσεις.

Για τους αναβάτες των Superbikes είναι, λοιπόν, κάτι πρωτόγνωρο και γι' αυτό κλήθηκαν να εκφράσουν τις πρώτες τους σκέψεις, σχετικά με τον νέο αυτό κανονισμό. Ο Leon Haslam της HRC Honda είπε πως θεωρεί σωστή την εφαρμογή του και βάσει των όσων είχε δει στα MotoGP, θα αποτελέσει έναν παράγοντα που θα κάνει τους αγώνες ακόμη πιο συναρπαστικούς, τονίζοντας όμως την σημασία του να εφαρμοσθεί σωστά. Είπε επίσης ότι είναι καλό για τους αναβάτες, γιατί έτσι "ο αγώνας σου δεν θα τελειώσει με ένα DQF, σε περίπτωση που υποπέσεις σε κάποιο παράπτωμα. Ο αγώνας δεν θα καταστραφεί και θα έχεις μια ευκαιρία για να επανορθώσεις."

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και ο Tito Rabat της Barni Racing Team, ο οποίος δήλωσε ότι είναι πολύ καλύτερο από το να είσαι αναγκασμένος να περάσεις μέσα από τα πιτς, όπου σε μια τέτοια περίπτωση έχεις χάσει κάθε ελπίδα. Ο Chaz Davies της GOELEVEN χαρακτήρισε το άκουσμα της είδησης ενδιαφέρον, αλλά στάθηκε ιδιαίτερα πάνω στην σωστή χρήση της ποινής κι όχι στην κατάχρηση, όπου θα δίνεται το long lap penalty για το παραμικρό. Σε γενικές γραμμές όμως, το θεωρεί ως μια σωστή κίνηση.

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Jonathan Rea της Kawasaki Racing Team WorldSBK, έχει έναν προβληματισμό για το πώς θα γίνεται σωστά η επικοινωνία της ποινής, ενώ τόνισε κι αυτός την σημασία του να δίνεται σε σωστό timing και για τους σωστούς λόγους. Ο Scott Redding, αναβάτης της Aruba.It Racing-Ducati, ήταν πιο συγκεκριμένος, λέγοντας πως, για παράδειγμα, σε περιπτώσεις άκυρης εκκίνησης είναι πιο σωστή ποινή, αντί για την διέλευση μέσα από τα πιτς όπου έχανες πολύ παραπάνω χρόνο από αυτόν που είχες κερδίσει με την άκυρη εκκίνηση, όπως και για τις περιπτώσεις που οι αναβάτες υπερβαίνουν τα όρια της πίστας. Δήλωσε επίσης ότι σέβεται αυτή την απόφαση γιατί γίνεται για το καλό και την ασφάλεια των αναβατών και θα περιμένει να δει πώς θα πάει στην εφαρμογή του ο νέος κανονισμός.

Δηλώσεις έκανε όμως και ο Johann Zarco της Pramac Racing MotoGP, ο επονομαζόμενος και "Βασιλιάς του long lap", από τις πολλές φορές που του έχει επιβληθεί η ποινή στα MotoGP. Ο Γάλλος είπε πως δεν έχει κάποια ιδιαίτερη συμβουλή για τους συναδέλφους του στα WSBK, παρά μόνο ότι καλό θα είναι να… κάνουν προπόνηση σ' αυτό κατά την διάρκεια των δοκιμαστικών (για να είναι έτοιμοι σε περίπτωση που τους επιβληθεί η ποινή), ενώ τόνισε πως διαφέρουν πολύ τα long laps από πίστα σε πίστα, με μερικά από αυτά να είναι αρκετά "ύπουλα" και τεχνικά, ενώ άλλα είναι πιο εύκολα, όπως αυτό που αναγκάστηκε να κάνει στο Brno, χωρίς να του στοιχίσει καν την τρίτη θέση στον αγώνα!