Motul WSBK 2019: Ο Leon Haslam αποχωρεί απ’ την Kawasaki

Αβέβαιο το μέλλον του στο πρωτάθλημα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

8/10/2019

Όταν τελείωσε το περσινό πρωτάθλημα του 2018, ο Tom Sykes αποχώρησε απ’ την εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki μετά από εννέα συναπτά έτη, καθώς στα μέσα εκείνης της σεζόν η “πράσινη” εταιρεία είχε υπογράψει συμβόλαιο με τον Βρετανό Leon Haslam. Φέτος, η πορεία του Βρετανού αναβάτη είχε τα σκαμπανεβάσματά της και απ’ ότι φαίνεται, είτε οι έξι φορές που βρέθηκε στο βάθρο –όλες στην τρίτη θέση- και οι 21 που τερμάτισε εντός της δεκάδας δεν ήταν αρκετές για την Kawasaki, είτε ο Haslam έχει διαφορετικά πλάνα για το μέλλον, με αποτέλεσμα να μην ανανεωθεί το συμβόλαιό του.

Ο Διευθυντής της KRT, Guim Roda, μιλήσε με ιδιαίτερη θέρμη για τον "Pocket Rocket" -όπως είναι το παρατσούκλι του Haslam- και τον αποχαιρέτησε με τις καλύτερες ευχές για ένα μέλλον γεμάτο επιτυχίες. Τόνισε μάλιστα πως η παρουσία του στα paddock της ομάδας ήταν εμφανής τόσο στο φετινό πρωτάθλημα όσο και στον οκτάωρο αγώνα αντοχής στη Suzuka, όπου η Kawasaki κέρδισε για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια.

Η σέλα της δεύτερης εργοστασιακής ZX-10RR παραμένει κενή και η Kawasaki δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ποιος θα είναι ο δεύτερος αναβάτης της για το 2020. Όσον αφορά το μέλλον του Haslam στο πρωτάθλημα, παραμένει αβέβαιο αφού προς το παρόν καμία ομάδα δεν του έχει κάνει κάποια επίσημη πρόταση. Ο τίτλος μπορεί ήδη να ανήκει στον Rea, όμως οι υπόλοιπες θέσεις ακόμη παίζονται και μαθηματικά ο Haslam έχει τη δυνατότητα να βρεθεί στη τρίτη θέση της βαθμολογίας και είναι κάτι που αν το κάνει θα τον βοηθήσει να παραμείνει στα Superbikes.

Ετικέτες

Έκλεψαν την Ducati V4R του Troy Bayliss!

Λίγες μέρες πριν την έναρξη των Motul WSBK!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

26/2/2020

Το φετινό πρωτάθλημα των Superbikes βρίσκεται ένα βήμα πριν ξεκινήσει, με τις τελευταίες επίσημες δοκιμές να έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς. Στη μεσαία κατηγορία, τα WorldSSP θα κάνει το ντεμπούτο και ο γιος του τρεις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή των WSBK (2001,2006 και 2008) Troy Bayliss, o Oli, με συμμετοχή wild card. Ο Troy Bayliss έχει κερδίσει 52 αγώνες και έχει βρεθεί στο βάθρο 94 φορές χαρίζοντας στη Ducati πολλές επιτυχίες. Μετά την απόσυρσή του απ’ τους παγκοσμίου επιπέδου αγώνες οι σχέσεις του με τη Ducati συνεχίστηκαν μέχρι και σήμερα, αφού παίρνει μέρος στο αυστραλιανό πρωτάθλημα superbike με την ομάδα DemoSport Ducati. Το εργοστάσιο απ’ το Borgo Panigale είχε συμφωνήσει με τον Bayliss να οδηγήσει μια τροποποιημένη V4R με σέλα και μαρσπιέ για συνεπιβάτη ώστε να κάνει βόλτα μερικούς VIP μέσα στη πίστα που έχει αγαπήσει τόσο πολύ, εν όψει του αγώνα των Motul WSBK. Στο Phillip Island o Bayliss είναι ο τελευταίος Αυστραλός που έχει κερδίσει έναν αγώνα superbike, με την τελευταία του νίκη το 2008, ενώ είναι ο δεύτερος πιο επιτυχημένος αναβάτης σε αυτή τη πίστα με έξι νίκες – στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Troy Corser με επτά.

Ωστόσο, το σχέδιο της Ducati με τον Bayliss να κάνει βόλτα μερικούς τυχερούς στο Phillip Island έληξε άδοξα, καθώς διαρρήκτες παραβίασαν τη πίσω πόρτα του βαν που μετέφερε την V4R, κλέβοντάς τη. Η ειρωνεία είναι πώς οι δράστες δεν θα μπορέσουν να οδηγήσουν την V4R καθώς ο κινητήρας της ετοιμαζόταν για ανακατασκευή, ενώ το να πωληθεί ολόκληρη είναι αδύνατο λόγω της ξεχωριστής της εμφάνισης. Από την άλλη, ο ίδιος ο Bayliss ήταν ιδιαίτερα καυστικός στις αναρτήσεις του στα social media, αφού ευχήθηκε πως αν κάποιος δει τη μοτοσυκλέτα του να κυκλοφορεί δημόσια να πετάξει ένα ξύλο στον εμπρός τροχό και να κοπεί τουλάχιστον το ένα χέρι αυτού που την έκλεψε. Το πιθανότερο σενάριο βέβαια είναι οι δράστες να πουλήσουν σε τμήματα την V4R, αν και ελπίζουμε να βρεθεί γρήγορα η μοτοσυκλέτα με την έκταση που έχει πάρει το θέμα.

Ετικέτες