MOTUL WSBK: Εκτός σεζόν η Ana Carrasco!

Πιο σοβαρός ο τραυματισμός
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/9/2020

Δεν θα συνεχίσει αυτή τη σεζόν η Ana Carrasco, μία από τις ταχύτερες γυναίκες του κόσμου, η πρώτη παγκόσμια πρωταθλήτρια στην ιστορία της μοτοσυκλέτας! Ο τραυματισμός της στο Estoril ήταν πιο σοβαρός από αυτό που αρχικά εκτιμήθηκε. Τουλάχιστον τρεις μήνες θα διαρκέσει η αποκατάστασή της.

Η Ana υποβλήθηκε χθες σε χειρουργείο σε τρεις σπονδύλους της σπονδυλικής στήλης από την γιατρό Dr. Ubierna στην κλινική Dexeus της Βαρκελώνης. Στόχος είναι να ξεκινήσει να περπατά φορτίζοντας σιγά – σιγά με βάρος τους μύες και στα μέσα του επόμενου μήνα να έχει προχωρήσει σε ισομετρικές ασκήσεις. Απώτερος στόχος είναι σε τρεις μήνες η Ana να οδηγεί στην πίστα προετοιμαζόμενη για την επόμενη σεζόν, αποχαιρετώντας την τρέχουσα.

Η θεράπων ιατρός που είναι ειδικευμένη σε κακώσεις της σπονδυλικής στήλης, έδωσε όλο το ιστορικό:

«Η Ana είχε ατύχημα με την μοτοσυκλέτα της κατά την διενέργεια δοκιμών στο Estoril την Πέμπτη, 10 Σεπτεμβρίου. Ήρθε στην κλινική μας την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου και αμέσως έγινε αξονική τομογραφία που αποκάλυψε κάταγμα στην σπονδυλική στήλη που μερικώς επηρεάζει τον Τ3 σπόνδυλο και ολικώς τους Τ4 και Τ6. Έγινε και μαγνητική τομογραφία για να εκτιμηθεί τυχόν πρόβλημα στα νεύρα και είδαμε μικρή μετατόπιση 2mm του T4 σπονδύλου που ευτυχώς δεν επηρεάζει το νεύρο. Αποτιμώντας την κατάσταση με την ασθενή, την οικογένειά της και το επαγγελματικό της περιβάλλον, πήραμε από κοινού την απόφαση να κινηθούμε χειρουργικά για να πετύχουμε ταχεία κινητικότητα και με στόχο να ξεκινήσουν τα πρώτα βήματα μέσα σε 48 ώρες. Μόλις προχωρήσει η αποκατάσταση, θα αφαιρέσουμε τα υλικά τιτανίου που έχουν τοποθετηθεί»

Η Ana τόνισε πως περίμενε με αγωνία να τρέξει εντός έδρας στην Βαρκελώνη, στην πίστα της πόλης της και να συνεχίζει για το πρωτάθλημα στην World SSP300, αλλά πρέπει να δεχτεί πως οι τραυματισμοί είναι μέρος του παιχνιδιού. Ουσιαστικά για την ίδια η σεζόν του 2020 έχει τελειώσει και την επόμενη του χειρουργείου ξεκινά η προετοιμασία της σεζόν 2021. Πράγμα που σημαίνει πως αντιμετωπίζει πολύ καλά την κατάσταση της. Ευχαριστεί επίσης τον κόσμο για τα μηνύματα που έχει λάβει όλο αυτό το διάστημα!

Περαστικά στην Ana Carrasco!

Ετικέτες

WSBK - Τέλος ο Tom Sykes από την Puccetti Racing Team

Μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα των τεσσάρων πρώτων γύρων της σεζόν
Tom Sykes leaves Puccetti
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

9/5/2023

Ο Tom Sykes και η Puccetti Racing Team αποφάσισαν να τερματίσουν τη συνεργασία τους μετά από μόλις τέσσερις γύρους στη σεζόν του 2023, λόγω των απογοητευτικών αποτελεσμάτων του Βρετανού.

Η επιστροφή του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2013 Tom Sykes στα WSBK με την ομάδα Puccetti Racing έλαβε άδοξα τέλος, καθώς μετά από τους πρώτους τέσσερις γύρους της χρονιάς ο αναβάτης από το Yorkshire έχει τερματίσει μόνο στους μισούς αγώνες, και βρίσκεται 22ος στη γενική βαθμολογία με… έναν βαθμό.

Η διακοπή της συνεργασίας Sykes-Puccetti έχει άμεση ισχύ, και έτσι αναμένουμε να δούμε αν η ομάδα παρουσιάσει νέο αναβάτη στον επόμενο γύρο στο Misano, ή αν η θέση του Sykes παραμείνει κενή μέχρι να βρεθεί αντικαταστάτης.

Η επίσημη ανακοίνωση της Puccetti Racing Team δεν κάνει πουθενά λόγο για το προφανές (τις κακές επιδόσεις του Sykes), ενώ παράλληλα είναι εξαιρετικά ευγενική προς τον Βρετανό, έχοντας τίτλο “Ο Tom Sykes φεύγει από την Puccetti Racing”.

Tom Sykes leaves Puccetti

Σε αυτή διαβάζουμε τα εξής: “O Πρωταθλητής WorldSBK του 2013 με την Kawasaki Ninja ZX-10R Tom Sykes, ολοκλήρωσε τη θητεία του στην Kawasaki Puccetti Racing, και παράλληλα ολοκλήρωσε το έργο του για την βελτίωση της μοτοσυκλέτας της ομάδας. Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας του ως αναβάτης της ομάδας στο WorldSBK, στο πρώτο μέρος της σεζόν 2023, ο Sykes συνεργάστηκε στενά με τους τεχνικούς και τους μηχανικούς της ομάδας, παρέχοντάς πολύτιμα σχόλια και συμβουλές σχετικά με το στήσιμο της μοτοσυκλέτας.”

Ο επικεφαλής της ομάδας Manuel Puccetti εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τον Sykes δηλώνοντας: "Το προσωπικό και οι χορηγοί της ομάδας μου είχαν την τιμή να έχουμε τον Tom μαζί μας για αυτό το ξεκίνημα της σεζόν. Ως πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής και πολλάκις νικητής, μας βοήθησε να κατανοήσουμε τη Ninja μας σε πρωτόγνωρο βαθμό. Τώρα μας αφήνει και θέλουμε να τον ευχαριστήσουμε για όλη την εμπειρία που μας μετέδωσε και για το ότι μοιράστηκε τόσες πολλές πληροφορίες μαζί μας".

Από την πλευρά του, ο Tom Sykes σχολίασε: "Δεν δίστασα να γίνω μέλος της Kawasaki Puccetti Racing και να τους βοηθήσω στην βελτίωση της Ninja ZX-10RR. Ελπίζω ότι τα δεδομένα που τους βοήθησα να συγκεντρώσουν κατά τη διάρκεια των δοκιμών και των πρώτων αγώνων της σεζόν θα τους ωθήσουν σε μελλοντικές επιτυχίες".

Sykes joins BMW

Update της τελευταίας στιγμής: Ο Sykes πρόκειται να αντικαταστήσει προσωρινά τον τραυματία van der Mark της BMW, μέχρι ο τελευταίος να επιστρέψει στα καθήκοντα του.

Ετικέτες