O Axel Bassani στη θέση του Jonathan Rea - Νέο σενάριο στο σήριαλ

Μετά τις πρώτες πληροφορίες που έκαναν λόγο για Scott Redding ή Adrian Huertas
Axel Bassani
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

13/9/2023

Ο Axel Bassani, της δορυφορικής ομάδας της Ducati, Motocorsa Racing, προκρίνεται πλέον ως η πιθανότερη επιλογή για να καλύψει την κενή θέση που αφήνει για το 2024 στην Kawasaki Racing Team ο Jonathan Rea.

Όπως σας είχαμε ενημερώσει, ο Jonathan Rea, λίγο πριν την επανέναρξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος WSBK μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, ανακοίνωσε επίσημα την αποχώρησή του από την Kawasaki. Λίγες ώρες αργότερα, ήρθε η επίσημη ανακοίνωση της Yamaha για την απόκτηση του έξι φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, στην θέση του Toprak Razgatlioglu που του χρόνου θα τρέχει με την BMW.

Ο Axel Bassani, αγωνίζεται για τη σεζόν του 2023 με τη δορυφορική Motocorsa Racing, πάνω σε μία Ducati Panigale V4 R και αυτή την στιγμή βρίσκεται 5ος στη γενική κατάταξη.

Axel Bassani

Ο Basani είχε δείξει από νωρίς το ταλέντο του, ανεβαίνοντας στο πρώτο του βάθρο στα SBK το 2023, τη χρονιά του ντεμπούτου του. Τα τελευταία τρία χρόνια, έχει καταφέρει να ανέβει 6 φορές στο βάθρο, δείχνοντας ταυτόχρονα ικανός να βρίσκεται σταθερά μέσα στην πρώτη πεντάδα, όντας η δεύτερη ταχύτερη Ducati μετά τον Bautista.

Ωστόσο, αντί για τον Basani, η Ducati επέλεξε να ανεβάσει τον Nicolo Bulega από την κατηγορία SSP κατ’ ευθείαν στην εργοστασιακή της ομάδα, Aruba.it Racing στα SBK, προκειμένου να καλύψει την θέση του Rinaldi, ο οποίος δεν είχε πείσει με τα αποτελέσματα του τις προηγούμενες 3 σεζόν -και μένει ακόμα να δούμε πού θα καταλήξει.

Έτσι, η φιλοδοξία του Basani για εργοστασιακή θέση είναι λογικό να τον οδηγήσει στην KRT, ενώ παράλληλα το Akashi σίγουρα εκτιμά το ταλέντο του Ιταλού.

Ετικέτες

Motul WSBK: Ξεκινά η σεζόν του 2022 με δοκιμές στη Jerez

Τρεις μέρες, τρεις κατασκευαστές, τέσσερις ομάδες
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/12/2021

Μπορεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motul FIM WSBK να έριξε την αυλαία πριν από ένα μόλις μήνα, αλλά ήδη τα εργοστάσια και οι ομάδες έχουν ξεκινήσει την προετοιμασία τους για το πρωτάθλημα του 2022. Οι Honda, BMW και Kawasaki βρίσκονται ήδη στην πίστα της Jerez για τριήμερες δοκιμές.

Οι δοκιμές ξεκινούν από σήμερα και θα διαρκέσουν μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου και θα είναι η πρώτη φορά που θα δούμε σύσσωμη τη νέα σύνθεση της ομάδας HRC, με τους Iker Lecuona και Xavi Vierge να κάνουν το ντεμπούτο τους πάνω στα καινούργια CBR1000RR-R. Οι δύο αναβάτες προέρχονται από τα MotoGP και την Moto2 αντίστοιχα, χωρίς καμία εμπειρία με μοτοσυκλέτες του παγκοσμίου Superbikes.

Η BMW θα εκπροσωπηθεί από τέσσερις αναβάτες και δύο ομάδες. Στην BMW Motorrad WorldSBK Team ανήκει ο Scott Redding, με team mate τον Michael van der Mark, αν και για τον Redding δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στη σέλα του Μ1000RR, καθώς είχε κάνει δοκιμές πρόσφατα στην πίστα του Estoril με την καινούργια του μοτοσυκλέτα. Θα είναι όμως οι πρώτη φορά που οι δύο αναβάτες θα συνεργαστούν και μάλιστα σε μια πίστα που η BMW είχε πετύχει τον καλύτερο τερματισμό της το 2021, στην έβδομη θέση.

Η δεύτερη ομάδα με μοτοσυκλέτες της BMW είναι η δορυφορική Bonovo Action BMW Racing Team, με αναβάτες τους Loris Baz και Eugene Laverty. Ο Ιρλανδός είχε τρέξει με την μοτοσυκλέτα της BMW και το 2021, καθώς αντικατέστησε τον τραυματία Tom Sykes, ενώ για τον Baz θα είναι η πρώτη φορά με τους Βαυαρούς μετά την σεζόν που πέρασε με την Ducati στις Η.Π.Α.

Ο τρίτος κατασκευαστής που θα βρεθεί στην Jerez είναι η εργοστασιακή Kawasaki Racing Team WorlsSBK, με τον έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Jonathan Rea, ο οποίος θα προσπαθήσει να διεκδικήσει ξανά το στέμμα από τον Razgatlioglu, έχοντας ως team mate τον Alex Lowes ο οποίος θέλει να επανακάμψει από τους τραυματισμού που είχε τη φετινή σεζόν.

Για την επόμενη σεζόν, ο Rea δήλωσε πως "είμαι ευτυχής που επιστρέφω στις πίστες λίγο πριν τα Χριστούγεννα, γιατί θέλουμε να διατηρήσουμε αυτή την καλή αίσθηση που έχουμε στα τέλη της προηγούμενης σεζόν. Η Jerez είναι μια καλή πίστα, καθώς έχουμε συγκεντρώσει πολλά δεδομένα από εκεί. Είναι επίσης μία από τις πίστες που δεν είμαστε πολύ δυνατοί, οπότε μπορούμε να δουλέψουμε πάνω σε επιμέρους τομείς. Θα έχουμε να δοκιμάσουμε κάποια καινούργια εξαρτήματα, γιατί η KMC και η KRT έχουν δουλέψει πολύ σκληρά για ορισμένα καινούργια πράγματα στο πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά."

Ο Lowes από την άλλη παραδέχτηκε πως δεν είναι ακόμη αρκετά δυνατός στο 100%, αλλά ανυπομονεί να ξεκινήσει τις δοκιμές. Όπως είπε, δεν θα επικεντρωθεί στην απόδοσή του, αλλά στην δοκιμή των νέων δεδομένων που ετοίμασαν οι μηχανικοί του.