Jonathan Rea - Αποχωρεί επίσημα από την Kawasaki

Οπως φαίνεται θα τον δούμε στην εργοστασιακή Yamaha
Jonathan Rea leaves KRT
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

4/9/2023

O έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής WSBK, Jonathan Rea, αποχωρεί από την Kawasaki Racing Team στα τέλη της σεζόν του 2023, με πληροφορίες να τον θέλουν να παίρνει μεταγραφή στη θέση του Toprak Razgatlioglu στη Yamaha, με τον Τούρκο αναβάτη να έχει ήδη ανακοινώσει τη μεταγραφή του στη BMW το 2024.

Ο Rea είχε επίσημο συμβόλαιο μέχρι και το τέλος του 2024, όμως ο Ιρλανδός και η KRT αποφάσισαν να λήξουν νωρίτερα, κοινή συναινέσει, τη συνεργασία τους. Μέσα από τη συνεργασία του με την KRT, o 36χρονος Rea κέρδισε 6 Παγκόσμια Πρωταθλήματα, και πέτυχε πολλά ρεκόρ αναβατών, όπως των περισσότερων Πρωταθλημάτων, περισσότερων νικών, περισσότερων ταχύτερων γύρων και συνολικών βαθμών.

Βρισκόμαστε σε αναμονή για την επίσημη ανακοίνωση της επόμενης κίνησης του Rea, αλλά και της ανακοίνωσης της KRT για τον αναβάτη που θα αναπληρώσει το κενό του Ιρλανδού. Θα είναι το νέο ταλέντο που ακούει στο όνομα Huertas ή θα προτιμήσει η Kawasaki να επενδύσει σε κάποιον αναβάτη με μεγαλύτερη εμπειρία όπως τον Scott Redding της BMW; Σύντομα θα έχουμε την απάντηση.

Jonathan Rea - highlights και ρεκόρ καριέρας

  • Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 & 2020
  • WorldSBK νίκες: 119 (104 για τηνKawasaki)
  • Βάθρα: 256 (214 για την Kawasaki)
  • Poles: 41 (37 για την Kawasaki)
  • Εκκινήσεις από την πρώτη σειρά: 112 (79 για την Kawasaki)
  • Ταχύτεροι γύροι: 102 (92 για την Kawasaki)
  • Εκκινήσεις: 401 (261 για την Kawasaki)
  • Συνολικοί βαθμοί: 6053.5
Ετικέτες

MOTUL WSBK: Alvaro Bautista - Με έμπνευση τoν Jorge Martin στο 2026

Ο Alvaro Bautista ονειρεύεται να επαναλάβει την επιτυχία του Jorge Martin κερδίζοντας παγκόσμιο τίτλο με δορυφορική ομάδα.
Bautista
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/12/2025

Η σεζόν του Martin στο MotoGP το 2025 ήταν καταστροφική, αλλά η χρονιά του 2024, που τον ανέδειξε πρωταθλητή, τον έκανε τον πρώτο αναβάτη στην εποχή των τετράχρονων κινητήρων στην κορυφαία κατηγορία των Grand Prix που κέρδισε τον τίτλο με δορυφορική ομάδα.

Αυτό ευελπιστεί να επαναλάβει ο Bautista το 2026, στο Motul WorldSBK βέβαια, όταν θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με την δορυφορική ομάδα της Ducati, Barni Spark Racing, έχοντας χάσει τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα, που προσφέρθηκε στον Iker Lecuona για την ερχόμενη σεζόν.

Ο Bautista αποκάλυψε ότι αμέσως μετά την υπογραφή του με την Barni σκέφτηκε να επαναλάβει το επίτευγμα του Martin, "Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα όταν υπέγραψα με την Barni, μετά από όλη την υποστήριξη που είχα από τη Ducati, ήταν 'Εντάξει, ο Martin κέρδισε το MotoGP, που θεωρώ ακόμη πιο δύσκολο, γιατί να μην κερδίσω τίτλο με την Barni;'"

"Πάντα λέω ότι όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο και ίσως αν κερδίσω τον τίτλο να είναι ακόμη πιο σημαντικό να γίνει με δορυφορική ομάδα. Ας δούμε. Προς το παρόν, υπάρχει πολύ δουλειά, γιατί και η νέα μοτοσυκλέτα χρειάζεται ακόμα αρκετή ανάπτυξη. Αλλά σίγουρα αποτελεί ένα κίνητρο για να κερδίζω αγώνες και να παλεύω για τον τίτλο με την Barni."

Bautista

Παρότι ο Bautista ονειρεύεται να διεκδικήσει τον τίτλο το 2026, δηλώνει πως δεν έχει συγκεκριμένες προσδοκίες λόγω όλων των νέων παραμέτρων, "Προτιμώ να μην έχω καμία προσδοκία ή στόχο, γιατί θα υπάρχουν πολλά νέα, η μοτοσυκλέτα, η ομάδα, οι άνθρωποι με τους οποίους θα δουλέψω", είπε.

"Οπότε, για το αποτέλεσμα είναι αδύνατο να θέσω στόχο, γιατί πολλοί αναβάτες έρχονται στην κατηγορία, άλλοι άλλαξαν κατασκευαστές. Οπότε, βασικά, να θέσω στόχο ή να αποφασίσω έναν στόχο αυτή τη στιγμή είναι σχεδόν αδύνατο."

"Για μένα, το σημαντικό είναι να απολαμβάνω τη διαδικασία, τη δουλειά με τη νέα ομάδα, να προσπαθήσω να δουλέψω με τους νέους ανθρώπους, να μάθω τον τρόπο λειτουργίας μιας άλλης ομάδας, να αναπτύξω τη μοτοσυκλέτα και να βρω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα τον τρόπο να οδηγήσω αυτή τη νέα μοτοσυκλέτα."

"Μετά από αυτό, ας δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα και ποιο θα είναι το αποτέλεσμα. Αλλά προς το παρόν, δεν έχω κανένα στόχο στο μυαλό μου."