Ο Mirko Giansanti Τεχνικός Διευθυντής της GYTR GRT Yamaha WorldSBK έχασε τη μάχη με την ανίατη ασθένεια που τον ταλαιπωρούσε

Η Yamaha Motor Europe και η Yamaha Racing θρηνούν για την απώλεια ενός πολύτιμου συνεργάτη
Giasanti
Από το

motomag

8/8/2023

Ο Mirko Giansanti ο οποίος αγωνίστηκε στις κατηγορίες GP125 και GP250 από το 1996 έως το 2005, τα τελευταία χρόνια κατάφερε να βρεθεί στη θέση του Τεχνικού Διευθυντή στην ομάδα GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team, ωστόσο αυτή η σταδιοδρομία δεν θα συνεχιστεί καθώς ο Ιταλός έχασε χθες τη μάχη με την ανίατη ασθένεια που τον ταλαιπωρούσε.

Ο 46χρονος Giansanti, ο οποίος είχε καταφέρει αρκετές επιτυχίες στην αγωνιστική του καριέρα -είχε τερματίσει δώδεκα φορές στο βάθρο- ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρείας των τριών διαπασών με τον ίδιο να δημιουργεί το 2016 την GRT (Giansanti Racing Team), την σημερινή GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team. Ο Ιταλός όμως δεν κατάφερε να βγει νικητής στη μάχη που έδινε τα τελευταία χρόνια με μία ανίατη ασθένεια με αποτέλεσμα να αφήσει κενή από χθες την θέση του Τεχνικού Διευθυντή στην GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team.

Giansanti

Η ανακοίνωση της ομάδας ανάφερε: "Mirko, θα μας λείψεις πολύ, αλλά ξέρουμε ότι θα είσαι πάντα μαζί μας. Σου υποσχόμαστε ότι θα δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά για να εκπληρώσουμε ένα κοινό όνειρο, να πάμε το δικό σου και το δικό μας δημιούργημα στην κορυφή του κόσμου. Πάνω απ' όλα, θα κρατάμε πάντα ζωντανή τη μνήμη σου."

O Andrea Dosoli Road Racing Manager της Yamaha Motor Europe δήλωσε: “Είμαστε πολύ λυπημένοι από τον χαμό του Mirko μετά από μακρά περίοδο ασθένειας. Ήταν ένας άνδρας που έλεγε λίγα, προτιμώντας να ηγείται και να παραδειγματίζει, με αυτήν την προσέγγιση τόσο ο ίδιος όσο και η GRT Yamaha Team κατάφεραν πολλά. Ο Mirko ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της οικογένειας της Yamaha Racing και πλέον το paddock του WorldSBK θα είναι φτωχότερο. Αναπαύσου εν ειρήνη Mirko.”

Giansanti

 

Ετικέτες

Remy Gardner - Επίσημα στο WSBK με την GRT Yamaha

Μετά την αποχώρηση του από το MotoGP
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

15/9/2022

Από την Tech 3 και τη σέλα του KTM RC16 στο MotoGP το 2022, στην GYTR GRT Yamaha και στη σέλα του R1 στο WSBK για το 2023 θα μεταβεί ο Remy Gardner, γιος του θρυλικού αναβάτη της δίχρονης εποχής των GP, Wayne Gardner.

Ο Remy Gardner, που είχε κατακτήσει τον τίτλο της Moto2 του 2021, θα είναι ο πρώτος Αυστραλός αναβάτης στο WSBK από το 2016, ενώ η πρώτη προσπάθεια του να ακολουθήσει στα χνάρια του πατέρα του στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP το 2022 δυστυχώς δεν είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα, καθώς αυτή τη στιγμή βρίσκεται 23ος από 28 αναβάτες, με μόλις 9 βαθμούς. Αναμένουμε τώρα να δούμε αν το restart του νεαρού Gardner με WSBK γεύση θα έχει μεγαλύτερη επιτυχία από το ντεμπούτο του στο MotoGP.

Ήταν το 2014, όταν ο Remy Gardner, που έχει γεννηθεί το 1998 στο Σίδνεϋ, έκανε την εμφάνιση του στην κατηγορία Moto3 του MotoGP, παίρνοντας τον πρώτο βαθμό του, στον αγώνα της Sepang, τον τρίτο του αγώνα στο Πρωτάθλημα. Το 2015 υπέγραψε συμβόλαιο για συνεχή παρουσία στη Moto3, όμως κατάφερε να πάρει μόλις ένα βαθμό, με την επίσημη δικαιολογία να κάνει λόγο για το μεγάλο του μέγεθος που “δούλευε” εναντίον του, στις μικρές μοτοσυκλέτες.

Το 2016 μετέβη στη Moto2, αν και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και όχι στο Παγκόσμιο, όπου κέρδισε έναν αγώνα στη Βαρκελώνη, γεγονός που του έδωσε την ευκαιρία να κάνει την εμφάνιση του στο Παγκόσμιο Moto2 στα μέσα της σεζόν, όπου και κέρδισε κάποιους βαθμούς στην πρώτη του εμφάνιση, διατηρώντας τη θέση του για το υπόλοιπο Πρωτάθλημα.

Το 2017 βελτιώθηκε περισσότερο, ενώ το 2018 ανέβηκε για πρώτη φορά στην πέμπτη θέση σε αγώνα.

Το 2019 συνεχίστηκε με μια τρίτη θέση στην πίστα της Αργεντινής, ενώ κατά τη διάρκεια της σεζόν βρισκόταν τακτικά στην πρώτη δεκάδα. Το 2020 κατάφερε να ανέβει 4 φορές στο βάθρο, ενώ πήρε και την πρώτη νίκη της καριέρας του, για να τερματίσει 6ος στην τελική κατάταξη.

Το 2021 ήταν η χρονιά του Remy, καθώς εμφανίστηκε εξαιρετικά σταθερός, παίρνοντας 5 νίκες και τον τίτλο, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως ο ομόσταυλός του Raul Fernandez είχε 8 νίκες, αλλά η αστάθεια του δεν του επέτρεψε να πάρει εκείνος το Πρωτάθλημα. Εν τέλει οι δυο τους θα βρισκόταν και πάλι στην ίδια ομάδα το 2022, με την Tech 3 της KTM, σε μια εξαιρετικά άχαρη για αμφότερους τους αναβάτες -και για την ομάδα- σεζόν, με τον Fernandez να βρίσκεται μια θέση πίσω από τον Remy στην γενική κατάταξη.

Ενώ τώρα η ΚΤΜ ήθελε να κρατήσει τον Fernandez, εκείνος δεν το συζητούσε καν, επιλέγοντας να φύγει για να αγωνιστεί το 2023 με τη δεύτερη -νέα- ομάδα της Aprilia, δίπλα στον Miguel Oliveira που έφυγε επίσης από τους πορτοκαλί. Σημειώστε πως από ότι φαίνεται ο Fernandez δέχθηκε να μην πληρωθεί από την ΚΤΜ για το δεύτερο μισό της σεζόν (300.000 ευρώ) ώστε να συμφωνήσουν να σπάσουν το συμβόλαιο του οι Αυστριακοί!

Κι εκεί που ο Gardner πίστευε πως η ΚΤΜ θα επιλέξει να τον κρατήσει και το 2023, η Tech 3 του έδειξε την πόρτα, χωρίς να του δώσει περιθώρια να αποδείξει την αξία του σε μια δεύτερη χρονιά, όπως είναι εθιμοτυπικό, καθώς το ντεμπούτο - προσαρμογή στο MotoGP είναι πάντα μια εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση. Όπως σας είχαμε γράψει ο Remy Gardner είχε δηλώσει απογοητευμένος και πληγωμένος από την απόφαση αυτή της ΚΤΜ.

Τώρα η GYTR GRT Yamaha ανακοίνωσε επίσημα την προσχώρηση του Remy Gardner στην ομάδα για τη σεζόν 2023 στο WSBK, στη θέση του Garret Gerloff που την επόμενη χρονιά θα συνεχίσει στο WSBK αλλά ως εργοστασιακός αναβάτης της BMW.

Όσον αφορά στον δεύτερο αναβάτη της GRT, αυτός ακόμα αναμένεται να ανακοινωθεί.