Σε αποθεραπεία ο Michael van der Mark

Οι τραυματισμοί του μετά το highsiding
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

24/6/2019

Ο Michael van der Mark, απ’ την Jerez είχεξεκινήσει να ανεβαίνει δυναμικά στη μάχη για την κορυφαία θέση και μάλιστα κατέκτησε την πρώτη του νίκη φέτος στο δεύτερο σκέλος. Με ακμαίο ηθικό ξεκίνησε στα ελεύθερα δοκιμαστικά πριν τον αγώνα του Misano να είναι πολύ ανταγωνιστικός και έδειχνε πως θα είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στον επικείμενο αγώνα. Όμως, κατά τη διάρκεια των FP2, λίγο πριν τη λήξη τους, είχε ένα πολύ άσχημο highsiding στην τελευταία στροφή της πίστας. Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτό, η R1 του van der Mark μετατράπηκε σε μαινόμενο ταύρο την ώρα που ξαναβρήκε πρόσφυση ο πίσω τροχός, με αποτέλεσμα να τον τινάξει με δύναμη στον αέρα και να χτυπήσει στο έδαφος με σφοδρότητα. Όπως είχαμε αναφέρει, ο van der Mark μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Misano και το τελευταίο που ένοιαζε αυτόν και την ομάδα του, που καρδιοχτύπησε, ήταν το γεγονός ότι έχασε τον 7ο γύρο του πρωταθλήματος.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης εξέτασης, οι γιατροί του νοσοκομείου διέγνωσαν πως είχε πάθει διάσειση και πως είχε κατάγματα στο δεξί καρπό και στα πλευρά 9 και 10. Ο Δρ. Alfredo Britonti και o διευθυντής του ορθοπεδικού τμήματος Δρ. Stefano Landi ανέλαβαν τον Michael van der Mark ως περιστατικό τους. Μάλιστα, ο Landi είναι ένας ορθοπεδικός γιατρός με εξειδίκευση στην ορθοπεδική και τραυματιολογία ιδίως των άκρων. Το πρώτο χειρουργείο στο δεξί καρπό, στη κερκίδα συγκεκριμένα, στέφθηκε με επιτυχία και ο van der Mark σήμερα θα πάρει εξιτήριο απ’ το νοσοκομείο ώστε να επιστρέψει πίσω στο Rotterdam, όπου θα συνεχίσει την αποκατάστασή του.

Επίσης, έχει ξεφύγει απ’ τους κινδύνους που μπορούν να προκύψουν λόγω της διάσεισης, ενώ παραμένει άγνωστο ακόμη το πόσο διάστημα που θα χρειαστεί μέχρι να επανέλθει. Το ευτύχημα είναι πως ο τραυματισμός του δεν ήταν μοιραίος, όμως του συνέβη πάνω στην ώρα που είχε αρχίσει να γίνεται ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Είναι ακόμη τρίτος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, όμως ο Lowes, που είναι τέταρτος, θέλει 24 βαθμούς για να τον φτάσει και όπως όλα δείχνουν θα τα καταφέρει, εκτός αν ο van der Mark μπορέσει ως να ανακάμψει πριν τον 8ο γύρο του πρωταθλήματος που απέχει μόλις δυο εβδομάδες.

Ετικέτες

Ducati: Γιόρτασε τον τίτλο των BSB στο εργοστάσιό της

Η δόξα όμως κρύβεται στο Motul WSBK
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

19/12/2019

Η Ducati ξεκίνησε το 2019 με τις καλύτερες προϋποθέσεις, έχοντας στο στρατόπεδό της τον Alvaro Bautista και την V4R, με στόχο να κατακτήσει τον τίτλο των Superbikes. Στην αρχή το ντουέτο Bautista/V4R έδειχναν ανίκητα σημειώνοντας ένα απίστευτο σερί των 11 νικών, όμως τελικά οι φιλοδοξίες της δεν επαληθεύτηκαν χάρη στον αμείλικτο Jonathan Rea και την Kawasaki, που υπερασπίστηκαν επάξια των τίτλο τους ως πρωταθλητές.

Ωστόσο, η Ducati διέπρεψε στο Βρετανικό Πρωτάθλημα των Superbikes παίρνοντας τον τίτλο του κατασκευαστή, χάρη στους Scott Redding –ο οποίος στέφθηκε πρωταθλητής και αυτό ήταν το εισιτήριό του για να πάει στα WSBK απ’ τη νέα σεζόνJosh Brookes και Tommy Bridewell. Ήταν η πρώτη χρονιά που η Panigale V4 έκανε το ντεμπούτο της στο BSB  και χρησιμοποιήθηκε τόσο απ’ την Be Wiser PBM Ducati όσο και την Oxford Racing Ducati, οι οποίες συνολικά έφεραν 22 νίκες και 17 τερματισμούς στη δεύτερη θέση και άλλους τόσους στην τρίτη κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος.

Ο υπεύθυνος της διοργάνωσης των BSB, Stuart Higgs, παρέδωσε το κύπελλο των κατασκευαστών στους ανθρώπους που ήταν υπεύθυνοι για τον σχεδιασμό και την εξέλιξη της V4, ενώπιον του CEO της Ducati Claudio Domenicalli, του Γενικού Διευθυντή του Ducati Corse Gigi Dall’Igna και του Sporting Director του ίδιου τμήματος Paolo Ciabbati.

Ο φετινός τίτλος στα BSB αντιπροσωπεύει τον 10ο που έχει κερδίσει η Ducati στο Βρετανικό πρωτάθλημα, απ’ την εποχή που ξεκίνησε το 1996. Τον πρώτο τίτλο, τον είχε κερδίσει η Ducati με τον Troy Bayliss και την 996, πριν ο Αυστραλός μεταβεί στα Superbikes. Ο τελευταίος τίτλος την –πριν από τον φετινό- ήταν το 2017, με τον Byrne και την Panigale R, ενώ ο ίδιος αναβάτης είχε κερδίσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών και τον τίτλο του πρωταθλητή και το 2016.

Ο Stuart Higgs εστίασε κυρίως στην ιστορία της Ducati στα BSB, η οποία είναι αξεπέραστη, με τις επιτυχίες που έχουν σημειώσει πολλοί αναβάτες χρησιμοποιώντας τις μοτοσυκλέτες της στα 20 χρόνια του πρωταθλήματος. Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Είναι πολύ κολακευτικό να ακούς απ’ τα κορυφαία στελέχη της Ducati, πως έχουν σε μεγάλη εκτίμηση το Βρετανικό Πρωτάθλημα Superbikes.”

Ο CEO της Ducati, Claudio Domenicalli είπε: “Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι που κερδίσαμε το κύπελλο, γιορτάζοντας έτσι το ντεμπούτο της νέας Panigale V4 σε ένα τόσο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα όπως τα BSB. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τον Paul Bird της Be Wiser PBM Ducati Team και τον Steve Moore της Oxford Racing Ducati για τις προσπάθειες και την υποστήριξή τους, που έδωσαν την ευκαιρία στην Ducati να βρεθεί στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας του πρωταθλήματος των αναβατών (σ.σ. με τους Scott Redding, Josh Brookes και Tommy Bridewell).”

Μπορεί η Ducati να μην κατάφερε να στεφθεί πρωταθλήτρια στα Superbikes, όμως η κυριαρχία της στα BSB είναι αναμφίβολη. Παρόλα αυτά το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στα Superbikes, που από του χρόνου θα είναι πιο ανταγωνιστικά από ποτέ.

Ετικέτες