Νίκη Petrucci στο Moto America με Έλληνα χορηγό! Στην κορυφή η DNA!

Τα DNA High Performance Filters εκεί που ανήκουν
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/4/2022

Έτσι όπως έρχονται τα πράγματα θα αρχίσουμε να παρακολουθούμε το Moto America με πιο επισταμένη ματιά, καθώς δεν έχουμε απλά έναν αναβάτη περισσότερο γνωστό στην εδώ πλευρά του Ατλαντικού, που το κοινό αναγνωρίζει το όνομά του πολύ περισσότερο από τους υπόλοιπους αντιπάλους, αλλά επιπρόσθετα ο Petrucci αγωνίζεται και με ελληνική χορηγία! Αν το προσπεράσατε και αναρωτιέστε τι συμβαίνει, δείτε αυτό.

Πολύ απλά στην μοτοσυκλέτα και στην στολή του Ιταλού αναβάτη, φιγουράρει το λογότυπο της DNA High Performance Filters που τα φίτλρα της είναι υπεύθυνα για την αναπνοή της Ducati Panigale V4R. Τα φίλτρα της DNA βρίσκονται πολύ καιρό τώρα εκεί που πρέπει, στους αγώνες δηλαδή, τόσο σε μοτοσυκλέτες όσο και σε αυτοκίνητα -να μην το ξεχνάμε κι αυτό. Τώρα πλέον κερδίζουν περισσότερη αναγνωρισιμότητα στην Αμερική.

Θα περίμενε κανείς πως από την στιγμή που το δυσκολότερο πράγμα στον κόσμο, είναι να κατακτήσεις την τεχνογνωσία και να εξελίξεις την παραγωγή σου στο υψηλότερο δυνατό σημείο έτσι ώστε οι αγωνιστικές ομάδες θα σε αναζητούν οι ίδιες και θα πληρώνουν για τα φίλτρα σου, το τελικό κομμάτι μίας προβολής υψηλής χορηγίας να είναι απλά «the icing on the cake», όπως λένε στο Moto America την φράση «το κεράσακι στην τούρτα». Μία εύκολη δηλαδή υπόθεση.

Στην πράξη όμως μία τέτοια χορηγία είναι άλλος ένας άθλος από μόνος του και δεν μπορεί παρά ξεκάθαρα να υποδηλώνει ευρωστία και υπεροχή. Επίσης είναι κι ένα ανάστροφο χαστούκι για την ολότελα ανώμαλη εσωτερική πραγματικότητα της χώρας: Διότι είναι εμπειρικά αποδεδειγμένο γεγονός πως για να αναγνωριστείς σε αυτή την χώρα πρέπει πρώτα να κατακτήσεις τον κόσμο ολόκληρο, πρέπει να μην μπορεί να πει ο Έλληνας «ναι αλλά» για να μπορέσει να αποδεχτεί το γεγονός πως ένας άλλος Έλληνας τα έχει καταφέρει. Τα τελευταία χρόνια η DNA είχε ξεπεράσει ακόμη κι αυτό το τελικό στάδιο, αφήνοντας βέβαια την πικρία της καθυστερημένης εσωτερικής αναγνώρισης και τώρα η πλέον πρόσφατη επιτυχία, δρα επουλωτικά. Ο αντίλογος αυτοακυρώνεται.

Ο Danilo Petrucci βρέθηκε ξανά μέσα στα MotoGP, καθώς το πρώτο αγωνιστικό διήμερο του Moto America ήταν στην COTA και σε μία πίστα την οποία γνωρίζει καλά. Στον πρώτο αγώνα το Σάββατο η ζωή του Ιταλού έγινε εύκολη όταν η Yamaha του Jake Gagne παρουσίασε πρόβλημα και αποσύρθηκε από τον αγώνα. Ο Gagne μαζί με τον Scholtz είναι οι δύο δύσκολοι αντίπαλοι που έχει να αντιμετωπίσει ο Petrucci, και οι δύο με Yamaha. Ο Petrucci δεν έχει πάει στο Moto America ως επιθανάτιο ρόγχο της καριέρας του. Είναι εκεί για να κάνει κάτι σημαντικό για την Ιταλία, να φέρει την Ducati στην πρώτη θέση και να κόψει την φόρα της Yamaha και της Suzuki, αλλά και της BMW. Η Ducati ξέρει πως μπορεί να το καταφέρει αυτό με την ξεκάθαρη υπεροχή της V4R, αλλά δεν είναι εύκολο να εισβάλεις στην έδρα του αντιπάλου και να επικρατήσεις. Και η Αμερική είναι έδρα των ιαπωνικών superbike. Ταυτόχρονα πρόκειται για ένα ακόμη βήμα, ένα από τα τελευταία, για την superbike επικράτηση στα βασικότερα πρωταθλήματα αξιοποιώντας έμπειρους αναβάτες, όπως ο Redding που επί δύο χρόνια στα WSBK προσπάθησε να τα βάλει με τον θεό του αθλήματος στο «άρμα του ήλιου του πρωταθλήματος» δηλαδή τον Jonathan Rea πάνω στην Kawasaki ZX-10RR. Ταυτόχρονα όμως ο Toprak Razgatlioglu ωρίμασε πολύ πιο γρήγορα από εκείνο που περίμενε κανείς και με την Yamaha YZF R1 δεν άφησε κανένα περιθώριο σε κάποιον άλλο. Εν ολίγοις το πλάνο της Ducati στα WSBK δεν πήγε πολύ καλά, με δεδομένο πως στόχευαν στην κορυφή και όχι απλά να είναι στο βάθρο. Βέβαια όπως θα διαβάσετε εδώ, ο Bautista ήταν πρώτος στον πρώτο αγώνα των WSBK αλλά επειδή μιλάμε για τον Bautista και για τα WSBK, αυτή δεν είναι μία αντιπροσωπευτική αρχή και πρέπει να περιμένουμε για να δούμε αν έδεσε καλύτερα η συνταγή. Σε κάθε περίπτωση το πλάνο της Ducati για επίθεση σε όλα τα superbike μέτωπα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.

Στην CΟΤΑ τα πράγματα έχουν σίγουρα ξεκινήσει ιδιαίτερα θετικά και ο Petrucci είναι σε πολύ υψηλό συγκριτικά επίπεδο, έτσι ώστε να επικρατήσει και την Κυριακή, στον δεύτερο αγώνα παρουσία αυτή την φορά του Gagne που η μοτοσυκλέτα του δεν χάλασε πριν την εκκίνηση.

Ο αγώνας της Κυριακής ήταν πολύ πιο απαιτητικός και δύσκολος χωρίς αυτό να αποτυπώνεται στα αποτελέσματα από την στιγμή που οι χρόνοι δείχνουν μεγαλύτερες διαφορές. Όπως και το Σάββατο στους πρώτους γύρους, έτσι και την Κυριακή ο Petrucci πάλεψε έντονα με την Yamaha του Mathew Scholtz. Το Σάββατο ο Petrucci επικράτησε εύκολα σε αυτή την μάχη οδηγώντας τον αγώνα, όμως την Κυριακή ο Scholtz ήταν πιο προετοιμασμένος αλλά και περισσότερο αποφασισμένος ενώ παράλληλα ακολουθούσε και ο Gagne. Το αποτέλεσμα ήταν Petrucci και Scholtz να παλέψουν πολύ περισσότερο σε σημείο έντονου ρίσκου. Ο Petrucci είναι πολύ πιο χοντρόπετσος σε τέτοιες καταστάσεις και τελικά επικράτησε του Scholtz, όταν ο δεύτερος πήρε την απόφαση να μην φτάσει τόσο κοντά σε μία πτώση, τόσο αρχή στο πρωτάθλημα που -όπως όλα- κερδίζεται με συλλογή πόντων και στους πρώτους αγώνες μία δεύτερη θέση είναι εξόχως ικανοποιητική.

Ο προηγούμενος πρωταθλητής, Gagne, είχε χάσει ήδη πολύτιμους βαθμούς και μία τρίτη θέση στο βάθρο είναι κάτι στο οποίο γατζώνεται κανείς σε τέτοιες συνθήκες και δεν την αφήνει να φύγει. Βρισκόταν στην δεύτερη μοτοσυκλέτα και είχε λιγότερη ώρα στην πίστα συγκριτικά με τους άλλους, οπότε εκ των πραγμάτων δεν θα ήταν ο εαυτός του. Στο μεταξύ είχε πίσω του τον ομόσπονδο Petersen, κυριολεκτικά στον τροχό του, κι έπρεπε να είναι και αμυντικός στις γραμμές του.

Ο Petrucci βελτίωσε και την εκκίνηση την Κυριακή, συγκριτικά με το Σάββατο, όμως αυτό είναι κάτι που πρέπει να βρει στην πορεία και θα τον απασχολήσει ξανά, καθώς η όλη διαδικασία δεν έχει καμία σχέση με τα MotoGP. Οι Suzuki που παραδοσιακά στο Moto America θα ήταν η αντιπολίτευση της Yamaha, αρκέστηκαν σε ποιο πίσω θέσεις και χωρίς μάχες για το βάθρο.

Ο Petrucci είχε λοιπόν ένα αλάνθαστο πρώτο Σαββατοκύριακο στο Moto America μαζεύοντας 50 βαθμούς και κάνοντας διαφορά 10 βαθμών από τον δεύτερο.

Μετά τον δεύτερο αγώνα της Κυριακής είπε: «Δεν μπορούσα να είμαι βέβαιος για το αγωνιστικό επίπεδο και το πόσο ανταγωνιστικός θα είμαι. Ήξερα όμως καλά την πίστα. Επίσης βρήκα την μοτοσυκλέτα μας να είναι πολύ καλή στα φρένα και με εξαιρετική τελική. Μπορώ να έχω πολύ φόρα μέσα στην στροφή, όπως έχω συνηθίσει, να φρενάρω πολύ στο τέλος και να σηκώνω την μοτοσυκλέτα στην έξοδο. Αξίζουν συγχαρητήρια στην ομάδα γιατί είχαμε πολύ λίγο χρόνο προσαρμογής και ευχαριστήθηκα πολύ την μάχη με τον Schlotz. Ωστόσο σε δύο βδομάδες πηγαίνουμε στην Ατλάντα κι εκεί την πίστα δεν την ξέρω καθόλου».

Hellas Rally Raid 2024: Ο Πέτρος Πισσαρίδης τερματίζει τον αγώνα καβάλα στο Voge 300 Rally

Αποδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο τον αξιόμαχο χαρακτήρα της μικρής On-Off της εταιρείας
Πισσαρίδης VOGE
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

18/6/2024

Για μια ολόκληρη εβδομάδα περισσότεροι από 400 αναβάτες από ολόκληρο τον κόσμο έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό στο Hellas Rally του 2024, τον δεύτερο αγώνα στο πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Κυπέλλου Tout Terrain Rally, που έλαβε χώρα στις περιοχές ανάμεσα σε Ιτέα, Άμφισσα, Καρπενήσι και Λαμία.

Στα βουνά της κεντρικής Ελλάδας, οι αγωνιζόμενοι κλήθηκαν να καλύψουν κάτι παραπάνω από 1.600 χιλιόμετρα, σε μια σκληρή μάχη κόντρα σε αντιξοότητες και χρονόμετρα, με τη διαδρομή να ανεβαίνει σε υψόμετρα ακόμα και πάνω από τα 2.300m, ενώ στο πρόγραμμα υπήρχε και μία διήμερη δοκιμασία “Marathon Stage” κατά την οποία οι αναβάτες δεν είχαν δυνατότητα λήψης εξωτερικής βοήθειας από τους μηχανικούς τους.

Πάνω από 400 συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν στο bivouac στο λιμάνι της Ιτέας, με τη συνέχεια να διαγράφεται συναρπαστική στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας, όπου τα σκληρά χωμάτινα εδάφη και οι καταρρακτώδεις βροχές έβαλαν σε δοκιμασία τόσο τις αντοχές όσο και τις δεξιότητες της πλειοψηφίας των συμμετεχόντων. Το Hellas Rally Raid είναι ένας άκρως σημαντικός αγώνας Rally, καθόσον σε αυτόν καταξιωμένοι διεθνείς αναβάτες προετοιμάζονται για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και παίρνουν την πολυπόθητη πρόκριση για συμμετοχή στο Rally Dakar.

Voge 300 Rally

Αγωνίζονται με μοτοσυκλέτες Enduro και αυτή τη φορά, ανάμεσά τους βρέθηκε και ο Έλληνας Πέτρος Πισσαρίδης, με τη μοναδική On/Off μοτοσυκλέτα να τα βάζει με καθαρόαιμες κατασκευές.

Πισσαρίδης, VOGE

Το Voge 300 Rally απέδειξε περίτρανα πως με λίγη δουλειά μπορεί κάλλιστα να τα βγάλει πέρα ακόμα σε σε συνθήκες ενός κορυφαίου και ιδιαίτερα σκληρού ράλι. Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δεν πρόκειται για μια αγωνιστική Enduro αλλά για μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης, με την οποία κάλλιστα μπορεί κάποιος να κυκλοφορεί σε καθημερινή βάση!

Πέτρος Πισσαρίδης και Voge 300 Rally

Πέτρος Πισσαρίδης

Ένας ιδανικός όπως αποδείχθηκε συνδυασμός, με τον έμπειρο αναβάτη της ομάδας PPgraphics Rally Team να τερματίζει πάνω σε ένα ειδικά προετοιμασμένο Voge 300 Rally. Αξίζει να αναφερθεί πως αυτός ήταν ο παρθενικός αγώνας της ομάδας σε Rally θεσμούς και πως αυτή αποτελείται από τον αναβάτη Πέτρο Πισσαρίδη, τον μηχανικό Χρήστο Βλάμη, καθώς και αρκετούς ακόμη εξωτερικούς συνεργάτες! Μετά τον αγώνα, ο οδηγός της ομάδας δήλωσε πως είναι εντυπωσιασμένος με τις δυνατότητες του Voge 300 Rally και πως έπεται συνέχεια!

Οι δηλώσεις του Πέτρου Πισσαρίδη

Πέτρος Πισσαρίδης, VOGE Greece

“Στο Hellas Rally Raid 2024 στόχος μας ήταν ένας ασφαλής τερματισμός του Voge 300 Rally μας, καθόσον επρόκειτο για την πιο αδύναμη και βαριά μοτοσυκλέτα στην κατηγορία της, παράλληλα και τη μόνη On/Off. Σίγουρα αυτό δεν ήταν εύκολο μιας και τα χιλιόμετρα ήταν πολλά και το τερέν κάποιες φορές πολύ απαιτητικό. Δεν θα λέγαμε το ίδιο και για το roadbook, με τη χρήση του οποίου κατάφερα και προσαρμόστηκα σχετικά άμεσα και παρά τις μόλις τέσσερις προπονήσεις. Από προβλήματα είχαμε κάθε μέρα με τη βάση του πύργου της πλοήγησης, κάποιες φορές έφτασα στον τερματισμό κρατώντας τον με τα χέρια μου! Υπήρξαν δύο σημαντικές στιγμές, κατά τις οποίες νόμιζα ότι ο αγώνας τελείωσε για μένα. Η πρώτη ήταν τη δεύτερη μέρα, όταν και είχα μια πτώση που επέφερε μια τρύπα στο καπάκι του κινητήρα και απώλεια λιπαντικού. Βρήκα τη δύναμη και το έφτιαξα, χρησιμοποιώντας λάδι diesel που βρήκα σε ένα βενζινάδικο. Ναι καλά το ακούσατε, με αυτό το λάδι έκανα χωρίς πρόβλημα περισσότερα από 170 χιλιόμετρα μέχρι να γυρίσω στο Bivouac και να το αναλάβει ο μηχανικός μου! Η δεύτερη στιγμή ηταν στη Marathon stage 1 των 330 χλμ, όπου μια καταρρακτώδης βροχή επέφερε μια βραχυκυκλωμένη ασφάλεια! Στις δύο Marathon ειδικές κατάλαβα πόσο επικίνδυνος ήταν αυτός ο αγώνας, μιας και έβλεπα μοτοσυκλέτες πεσμένες σε γκρεμούς και τραυματισμένους αναβάτες. Για να μην σας κουράζω, ήθελα πάση θυσία τον τερματισμό όπως και έγινε! Προσωπικά θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα μου, στον Χρήστο Βλάμη και τον βοηθό του Σάλι Σκέλτζεν, που δούλεψαν νύχτα μέρα. Όπως επίσης ενα μεγάλο ευχαριστώ για αυτή την τεράστια αγκαλιά από τη μαμά εταιρεία Voge Greece! Όπως έχω πει στο παρελθόν, το μικρόβιο μπήκε σε ολους μας, χτίζουμε μια βάση και συλλέγουμε δεδομένα από τις εμπειρίες και τις δυσκολίες που μόνο καλύτερους μας κάνουν! Στόχος μας φυσικά είναι το όνειρο! Το όνειρο που μας εμφύσησε ο φίλος Βασίλης Μπούδρος! Ραντεβού στον επόμενο αγώνα 24 ώρες 1000 χιλιόμετρα τον Οκτώβριο, πάντα στη σέλα του Voge 300 Rally!”

Περισσότερες πληροφορίες για τη μοτοσυκλέτα μπορείτε να δείτε ΕΔΩ.

Στα video που ακολουθούν μπορείτε να δείτε την προετοιμασία της ομάδας και του Voge 300 Rally πριν τον αγώνα

Ετικέτες