Andrea Locatelli: Ντεμπούτο στον αγώνα Suzuka 8 Hours με την ομάδα της Yamaha

Μαζί με τους Katsuyuki Nakasuga και Jack Miller ο αναβάτης της Pata Maxus Yamaha στο WSBK
Locatelli
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/6/2025

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής WSSP που τα τελευταία χρόνια αγωνίζεται στα WSBK με την ομάδα της Pata Maxus Yamaha θα συμμετέχει για πρώτη φορά στον αγώνα αντοχής Suzuka 8 Hours φέτος. Μαζί με τους Katsuyuki Nakasuga και Jack Miller θα προσπαθήσουν να πάρουν την ένατη νίκη της Yamaha στον σημαντικό αυτό αγώνα αντοχής.

Ο Locatelli είναι αυτή τη στιγμή πέμπτος στην γενική κατάταξη του παγκόσμιου πρωταθλήματος superbike και όπως είχατε διαβάσει και εδώ, υπέγραψε πρόσφατα ένα νέο συμβόλαιο με την Yamaha έως το τέλος του 2027.

Ο ίδιος φαίνεται να είναι ιδιαίτερα χαρούμενος που θα συμμετέχει με την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha και δήλωσε: "Για μένα, είναι μεγάλη χαρά να με καλέσουν να οδηγήσω τις 8 ώρες της Suzuka για τη Yamaha. Σε όλη την καριέρα μου στο WorldSBK, ήμουν αναβάτης της Yamaha και αυτό είναι τιμή, ειδικά καθώς μόλις υπέγραψα νέο συμβόλαιο για να επεκτείνω τη σχέση μου με τη Yamaha. Σημαίνει πολλά για μένα που η Yamaha μου έδωσε αυτή την ευκαιρία- ήταν κάτι που πάντα ήθελα να κάνω, αλλά το να το κάνω με την ομάδα Yamaha Factory Racing είναι πραγματικά ξεχωριστό. Η Suzuka είναι μια καταπληκτική πίστα, και αυτή είναι μια νέα ευκαιρία και εμπειρία για μένα, οπότε ανυπομονώ πολύ γι' αυτό. Ευχαριστώ τη Yamaha και όλους τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτό το project, ανυπομονώ να πάω για τις δοκιμές και στη συνέχεια για τον αγώνα, καθώς προσπαθούμε να πετύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα για τη Yamaha σε αυτόν τον σημαντικό αγώνα".

Η ιαπωνική εταιρεία έχει να κερδίσει στον συγκεκριμένο αγώνα από το 2019 και θέλει να βασιστεί φέτος στην ταχύτητα των Locatelli και Miller, αλλά και στην πολύτιμη εμπειρία του Nakasuga που ήταν μέλος της ομάδας που πέτυχε την νίκη το 2019 και συνολικά μετράει 4 νίκες στον θεσμό.

Βρετανικό Πρωτάθλημα Arenacross 2024 - Πρώτη φορά ηλεκτρική μοτοσυκλέτα κατακτά τον τίτλο

Stark Future Racing και Jack Brunnell γράφουν ιστορία
Stark Future
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

28/2/2024

Η ολοκλήρωση του βρετανικού πρωταθλήματος Arenacross 2024, έφερε στο πρώτο σκαλί του βάθρου την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Stark Future με αναβάτη τον Jack Brunnell, γράφοντας ιστορία καθώς αυτή ήταν η πρώτη φορά που τον συγκεκριμένο θεσμό κερδίζει ηλεκτρική μοτοσυκλέτα!

Το Arenacross είναι ένα πρωτάθλημα MX το οποίο διεξάγεται στην Βρετανία, σε τεχνητές πίστες εντός σταδίων θυμίζοντας αρκετά το αμερικανικό Supercross. 

Στον τελευταίο γύρο της σεζόν, ο αναβάτης του Stark Varg από το Windsor κατάφερε να τερματίσει τρίτος μπροστά σε ένα κατάμεστο στάδιο. Το αποτέλεσμα αυτό ανέδειξε τον Brunell Πρωταθλητή με άνετο προβάδισμα 34 πόντων, μπροστά από τον Harri Kullas (FUS Marsh Geartec Racing) με τον Adam Chatfield (Mark McCann 64 YouTube Channel) να ολοκληρώνει το βάθρο.

Stark Future

Από την άλλη, η ομάδα Stark Future Racing Team έγραψε τη δική της ιστορία, καταφέρνοντας να είναι η πρώτη με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που αναδεικνύεται Πρωταθλήτρια Ομάδων στον εν λόγω θεσμό. Διπλή λοιπόν η γιορτή για τη Stark Future, που είδε τόσο τον αναβάτη της όσο και την ομάδα της να φτάνουν στην κορυφή, ενώ θυμίζουμε πως η Stark έχει ρίξει την ηλεκτρική Varg της σε πολλούς θεσμούς αγώνων ακόμα, όμως λόγω κανονισμών της FIM για την ώρα η ηλεκτρική Off-Road μοτοσυκλέτα συμμετέχει μόνο σε εθνικά και όχι σε Παγκόσμια Πρωταθλήματα.

Για την ιστορία, νικητής του τελευταίου γύρου του πρωταθλήματος, ήταν ο Cedric Soubeyras (Dirt Store Kawasaki), σε έναν ανταγωνιστικό αγώνα στην OVO Arena του Wembley. Στο βάθρο βρέθηκε επίσης ο Jorge Zaragoza (FUS Marsh Geartec Racing) στην δεύτερη θέση, μπροστά από τον πρωταθλητή του AX για το 2024.