Aprilia Tuareg Racing - Μετά το Hellas Rally, σειρά έχει το Baja Aragon
Οι Jacopo Cerutti και Francesco Montanari δίνουν το παρών στο Teruel
Από τον
Κώστα Γκαζή
24/7/2024
Η Aprilia Tuareg Racing βρίσκεται στο Teruel της Ισπανίας, για να λάβει μέρος στο ιστορικό rally Baja Aragón, που διεξάγεται από τις 26 έως τις 28 Ιουλίου, γιορτάζοντας την τεσσαρακοστή του έκδοση το 2024.
Οι Aprilia Tuareg, που αναπτύχθηκαν σε στενή συνεργασία με την GCorse των αδελφών Guareschi, θα συμμετάσχουν για πρώτη φορά σε αυτό το rally raid, με στόχο να αποκτήσουν εμπειρία σε αυτό το είδος αγώνων και να συλλέξουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα ενόψει του Motorally και του Africa Eco Race.
Το Baja Aragón θα είναι ένα ενδιαφέρον πεδίο δοκιμών για τους Jacopo Cerutti και Francesco Montanari, τους μοναδικούς Ιταλούς αναβάτες στην εκκίνηση, οι οποίοι θα προσπαθήσουν να προσαρμοστούν σε αυτό το ράλι κατά τη διάρκεια των τριών ημερών του αγώνα.
Ο αγώνας διεξάγεται σε μία δύσκολη διαδρομή με σκληρή και πετρώδη επιφάνεια, ξεκινώντας με έναν πρόλογο 18 χιλιομέτρων την Παρασκευή που θα καθορίσει τη σειρά εκκίνησης. Η πιο απαιτητική ημέρα θα είναι το Σάββατο, με μία ειδική διαδρομή 520 χιλιομέτρων, ενώ η τελική ειδική διαδρομή των 350 χιλιομέτρων θα διεξαχθεί την Κυριακή.
JACOPO CERUTTI: "Είναι ένας συναρπαστικός αγώνας, πολύ δημοφιλής, τον οποίο πάντα παρακολουθούσα με ενδιαφέρον. Μου αρέσει το τερέν, σίγουρα θα είναι πολύ απαιτητικό λόγω της ζέστης, αλλά νομίζω ότι η μοτοσυκλέτα μπορεί να πάει καλά σε αυτές τις συνθήκες. Θα είναι η πρώτη μου εμπειρία σε αυτόν τον αγώνα και ελπίζω να διασκεδάσω και να πάρω ένα καλό αποτέλεσμα."
FRANCESCO MONTANARI: "Όντας η πρώτη φορά σε αυτόν τον αγώνα, δεν ξέρουμε πραγματικά τι να περιμένουμε. Θα έχουμε την ευκαιρία να ανταγωνιστούμε αναβάτες υψηλού επιπέδου, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που θα συμμετάσχουν στο Dakar, για το οποίο έχουμε μεγάλο κίνητρο. Ανυπομονώ να αγωνιστώ για να δω το επίπεδό μας."
CIV Yamaha R7 Cup: Δύσκολη γνωριμία με την Imola για τον Κωνσταντίνο Μαυρόπουλο – Παραμένει στη μάχη του τίτλου [Video]
Πρώτη φορά στην Imola για τον Dinos31
Από τον
Σπύρο Τσαντήλα
10/6/2026
Το Yamaha R7 Cup του ιταλικού πρωταθλήματος CIV ξεκίνησε ονειρεμένα για τον Μαυρόπουλο με μια εμφατική νίκη στο Mugello στις αρχές Μαΐου, ενώ η συνέχεια τον πήγε στην Imola για τους επόμενους δύο αγώνες της χρονιάς.
Αυτή ήταν η πρώτη επίσκεψη του Έλληνα αναβάτη στη συγκεκριμένη πίστα, η οποία διακρίνεται για την απαιτητική και ιδιαίτερα τεχνική χάραξή της.
Στον πρώτο αγώνα το Σάββατο 6 Ιουνίου ο Μαυρόπουλος εκκίνησε από την 8η θέση και κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα 7ος, γεγονός που σήμανε την υποχώρησή του από την κορυφή της κατάταξης προς τη δεύτερη θέση.
Στον δεύτερο αγώνα την Κυριακή 7/6, ξεκινώντας ξανά από την 8η θέση, πραγματοποίησε εξαιρετική εκκίνηση και βρέθηκε μέσα στην πρώτη τριάδα στα πρώτα μέτρα του αγώνα. Ωστόσο, μία επαφή με συναθλητή του τον ανάγκασε να υποχωρήσει μέχρι την 11η.
Ο Dinos31 ωστόσο κατάφερε στους επόμενους δύο γύρους να επιστρέψει στην 8η θέση, συνεχίζοντας τη μάχη για την κορυφή, μαζεύοντας τη διαφορά τεσσάρων δευτερολέπτων από τον πρωτοπόρο του αγώνα, ενώ βελτίωσε τον προσωπικό του χρόνο κατά 1,3 δευτερόλεπτα σε συνθήκες αγώνα. Σημειώνοντας χρόνο 2:02.4, στον 7ο γύρο είχε ήδη ανέβει 5ος.
Δυστυχώς όμως στον 8ο και προτελευταίο γύρο έχασε το μπροστινό της μοτοσυκλέτας του και εγκατέλειψε ενώ βρισκόταν σε τροχιά διεκδίκησης ενός πολύ καλού αποτελέσματος.
Όπως εξήγησε ο μηχανικός του, Χρήστος Φράγκου: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τον οδηγό μου. Έκανε έναν φοβερό αγώνα. Πάντα πιστεύω ότι οι αγώνες είναι 50-50 μέχρι να τερματίσεις. Μέχρι να δούμε την καρό σημαία, όλα παίζονται. Το σημαντικό είναι ότι ο οδηγός γνωρίζει ακριβώς τον λόγο που ήρθε η πτώση και φεύγουμε από μία πίστα που δεν είχαμε ξαναδεί έχοντας πλέον πολύτιμα δεδομένα για το μέλλον.»
Ο Μαυρόπουλος φεύγει από την Imola στην 6η θέση της κατάταξης έχοντας 34 βαθμούς μετά από τρεις αγώνες, ενώ ο πρωτοπόρος Gianmaria Ibidi μετρά 56. Έχοντας ακόμη τέσσερεις αγώνες στο Yamaha R7 Cup – Misano τον Ιούλιο, Cremona τον Σεπτέμβριο και διπλό φινάλε στη Vallelunga τον Οκτώβρη – όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά, υπάρχει ακόμη πληθώρα βαθμών προς διεκδίκηση και ο Έλληνας αναβάτης έχει δείξει πως μπορεί να καταφέρει τα πάντα μετά τη νίκη του στον εναρκτήριο αγώνα. Όπως εξήγησε ο ίδιος:
«Σίγουρα απογοητεύτηκα από τον εαυτό μου, γιατί έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα ώστε να διεκδικήσω μία θέση στο βάθρο. Η αλήθεια είναι ότι πίεσα πάρα πολύ τη μοτοσυκλέτα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Παρόλα αυτά, χαίρομαι γιατί κατάφερα να κλείσω το κενό των τεσσάρων δευτερολέπτων από τους πρωτοπόρους και να βελτιώσω τον προσωπικό μου χρόνο κατά 1,3 δευτερόλεπτα μέσα σε συνθήκες αγώνα, κάτι που δεν είναι καθόλου εύκολο.
Οι πτώσεις είναι μέρος του μηχανοκίνητου αθλητισμού και αποτελούν μαθήματα για κάθε αθλητή. Μέχρι σήμερα δεν είχα ποτέ πτώση μέσα σε αγώνα και ακόμη κι αυτό είναι μία εμπειρία από την οποία μαθαίνω.
Σίγουρα λυπάμαι για τους βαθμούς που χάθηκαν, αλλά βρισκόμαστε μόλις στο δεύτερο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο της χρονιάς και έχουμε μπροστά μας ολόκληρο το πρωτάθλημα. Τώρα επικεντρωνόμαστε στο να κάνουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο Misano.
Κλείνοντας, θα ήθελα να πω ότι η Imola μου άρεσε πάρα πολύ ως πίστα. Είναι σφιχτή, απαιτητική και εξαιρετικά τεχνική. Θα ήθελα πραγματικά να επιστρέψω και να αγωνιστώ ξανά εδώ!»
Ο επόμενος σταθμός του CIV Yamaha R7 Cup είναι στην πίστα Misano World Circuit – Marco Simoncelli, με έναν νυκτερινό αγώνα που θα πραγματοποιηθεί από τις 24 έως τις 26 Ιουλίου.