Daytona 200 – O Jesh Herrin κερδίζει με φίλτρο της DNA

H Ducati Panigale V2 χρησιμοποιούσε φίλτρο της ελληνικής εταιρείας
motomag Daytona 200 – O Jesh Herrin κερδίζει με φίλτρο της DNA
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

11/3/2024

Ο Josh Herrin κατέκτησε την τρίτη νίκη της καριέρας του στον αγώνα Daytona 200, με την Ducati Panigale V2 της Warhorse HSBK να χρησιμοποιεί φίλτρο αέρα της κορυφαίας ελληνικής εταιρείας DNA Filters!

Μετά τον άθλο του Βασίλη Μπούδρου ο οποίος τερμάτισε στο Rally Dakar έχοντας στην Husqvarna FR450 Rally φίλτρο αέρα DNA ήρθε ακόμη μία αγωνιστική επιτυχία για την ελληνική εταιρεία αυτή τη φορά στους αγώνες ταχύτητας και σε γνώριμο για αυτούς έδαφος καθώς είναι χορηγοί στις ΗΠΑ, χρόνια τώρα.

Πιο συγκεκριμένα στον διάσημο αγώνα ταχύτητας Daytona 200 στην Αμερική η DNA Filters προμήθευε με φίλτρα αέρα την ομάδα της Ducati Warhorse HSBK. Ο αναβάτης της ομάδας Josh Herrin έχοντας στα χέρια του μία Ducati Panigale V2 με φίλτρο DNA κατάφερε από την αρχή μέχρι το τέλος να ηγηθεί του αγώνα διαλύοντας τον συναγωνισμό καθώς είχε διαφορά από τον δεύτερο περισσότερο από 45 δευτερόλεπτα.

Daytona 200 – O Jesh Herrin κερδίζει με φίλτρο της DNA

Ο Αμερικανός αναβάτης είχε έναν απροβλημάτιστο αγώνα κατακτώντας με αυτόν τον τρόπο την τρίτη νίκη της καριέρας του στον διάσημο αγώνα αφήνοντας πίσω του τον Tyler Scott (Vision Wheel M4 Ecstar) και τον Hayden Gillim (Vesrah Racing). Ταυτόχρονα η επιτυχία του Herrin έδειξε πως η ελληνική εταιρεία κατασκευής φίλτρων αέρα DNA Filters πρωταγωνιστεί και στους αγώνες ταχύτητας ενώ τα προϊόντα της δεν είναι τυχαίο πως θεωρούνται τα κορυφαία στην αγορά τόσο για απλούς καθημερινούς αναβάτες όσο και για αγωνιζόμενους οι οποίοι αναζητούν την μέγιστη απόδοση από την μοτοσυκλέτα τους.

Μετά τις επιτυχίες στο Rally Dakar και στον αγώνα Daytona 200, ευχόμαστε να έρθουν και άλλες παρόμοιες και σε άλλους θεσμούς για την ελληνική εταιρεία DNA Filters!

Daytona 200 – O Jesh Herrin κερδίζει με φίλτρο της DNA

 

Ετικέτες

ΑΜΑ Supercross 2025, 5ος γύρος, Tampa - Νίκη για Malcom Stewart και Husqvarna

1η νίκη στην κατηγορία για του 32χρονο αδερφό του James "Bubba" Stewart
aMA supercross 2025, Tampa 5ος γύρος
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/2/2025

Με μια εξαιρετική εμφάνιση μπροστά στους συντοπίτες του, ο Malcom Stewart κατάφερε να πάρει τη νίκη στον γύρο που πραγματοποιήθηκε στη Florida των ΗΠΑ.

Στο στάδιο Raymond James στην Tampa έγινε ο 5ος γύρος του ΑΜΑ Supercross, με τον μικρό αδερφό του James Stewart να εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο την πτώση του Chase Sexton (Red Bull KTM Factory Racing) προς το τέλος του αγώνα. Ο Malcom Stewart (Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing) είχε βρει πολύ καλό ρυθμό, προσπερνούσε τους πάντες και όλα έδειχναν ότι θα γίνει μάχη στο τέλος με τον Sexton.

aMA supercross 2025, Tampa 5ος γύρος

Ωστόσο ο αναβάτης της ΚΤΜ, που έγινε στον προηγούμενο γύρο μόλις ο τρίτος στην ιστορία της μεγάλης κατηγορίας (6η φορά και στις δύο) που κερδίζει Triple Crown χωρίς να πάρει νίκη, έπεσε άσχημα στα σαμαράκια, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί, τη στιγμή που ο Stewart, ο οποίος τους περνούσε όλους σαν σε προπόνηση, βρέθηκε πίσω του. Πίσω από τον Stewart τρερμάτισε ο Cooper Webb (Monster Energy Yamaha Star Racing), με τον Jason Anderson (Monster Energy Kawasaki) να βρίσκει τον καλό του εαυτό από το μέσο του αγώνα και έπειτα για να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου. 

Ο Sexton που δεν βρήκε ρυθμό μετά την πτώση του τερμάτισε τελικά στην πέμπτη θέση,  πίσω από τον Justin Cooper (Monster Energy Yamaha Star Racing) και έφυγε από τη Florida έχοντας ως παρηγοριά την πρώτη θέση της βαθμολογίας με 101 βαθμούς, μπροστά από τον Webb που έχει 96 και τον Anderson με 84.

 

Στα υπόλοιπα αξιομνημόνευτα του αγώνα η άσχημη πτώση του Hunter Lawrence (Honda HRC Progressive), έχασε τη γραμμή του και συγκρούστηκε με αχυρόμπαλα τελειώνοντας έτσι άδοξα τη βραδιά του, ενώ ο Eli Tomac αγωνίστηκε με τραυματισμό στο αριστερό του πόδι στο τελικό (δείτε στο video πώς σκάλωσε το πόδι του) για να πάρει τελικά τη 17η θέση.

Στα 250SX είχαμε τον πρώτο αγώνα για το πρωτάθλημα της Ανατολική Ακτής με τη νίκη να πηγαίνει στον Max Anstie (Monster Energy Yamaha Star Racing), έπειτα από πτώση του Pierce Brown που ηγούνταν (Monster Energy Yamaha Star Racing) που οδήγησε σε κόκκινη σημαία και επανεκκίνηση του αγώνα με οχτώ λεπτά να απομένουν. Δεύτερος ο ομόσταυλός του Anstie, Daxton Bennick και τρίτος ο Cameron McAddo (Monster Energy Pro Circuit Kawasaki). Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο έτερος αναβάτης της Kawasaki, Seth Hammaker με τον Tom Vialle (Red Bull KTM Factory Racing) να κλείνει την πρώτη πεντάδα.

Με πρωταθλητή RJ Hampshire (Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing) να παίρνει μέρος στον αγώνα αυτή ήταν μόλις η τρίτη φορά στην ιστορία της κατηγορίας 250SX όπου συναντήθηκαν οι εν ενεργεία πρωταθλητές των δύο ακτών, με τον Hampshire ωστόσο να προσγειώνεται σε εμπόδιο της πίστας και να τερματίζει τελικά στη 18η θέση.