Gino Rea - Βγήκε από το νοσοκομείο!

Θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη Βρετανία
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/9/2022
Όταν ο Gino Rea έπεσε στη Suzuka πριν από ένα μήνα, χτυπώντας άσχημα το κεφάλι του για να καταλήξει σε κώμα στο νοσοκομείο, η κατάσταση του ήταν εξαιρετικά κρίσιμη, σε βαθμό που πολλοί να υπέθεταν πως δεν θα κατάφερνε να επιβιώσει. Κι όμως, ο Βρετανός απεδείχθη μαχητής, και με τη σωστή ιατρική φροντίδα κατάφερε να επανέλθει, για να πάρει επίσημα εξιτήριο στις 5/9! Τώρα θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη χώρα του.
 
Τα ευχάριστα νέα ήρθαν από την ομάδα του Rea, την TSR Honda, η οποία δημοσίευσε στα social media μια ενημέρωση για την έξοδο του αναβάτη της από το νοσοκομείο μαζί με μια φωτογραφία που τον δείχνει σε φορείο, έτοιμο να μπει στο ασθενοφόρο για να μεταβεί στο αεροδρόμιο. Ο Rea έχει δίπλα του έναν Ιάπωνα γιατρό και ένα μέλος της οικογένειας του (πιθανώς την κοπέλα του, ή την αδελφή του), ενώ φορά μαύρα γυαλιά, έχει σταυρωμένα τα χέρια στο στήθος, και χαμογελά.
 
Ακολουθεί η ενημέρωση από την TSR Honda:
 
“Είναι πάντα πιο σκοτεινά πριν την αυγή. Συνέβη ακριβώς ένα μήνα πριν. Ειπώθηκε πως 48 ώρες ήταν η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου (σσ. η διατύπωση μπορεί να ερμηνευτεί είτε πως οι γιατροί του έδιναν 48 ώρες ζωής, είτε πως τις πρώτες 48 ώρες θα φαινόταν αν θα ζήσει ή αν θα πεθάνει). Κι όμως, το δυνατό του σώμα άντεξε. Και σήμερα, Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου, νωρίς το πρωί, μεταφέρθηκε στο αεροδρόμιο για μια πιο αποτελεσματική αποκατάσταση στο γνώριμο έδαφος της πατρίδας του. Μετά τις διακοπές της Ομπόν (σσ. Ομπόν ή απλά Μπον, είναι μια τριήμερη Ιαπωνική βουδιστική γιορτή, κατά την οποία οι πιστοί τιμούν τα πνεύματα των νεκρών που το 2022 έπεσε μεταξύ 13-16 Αυγούστου 2022), ο Gino Rea σημείωσε μια αξιοθαύμαστη ανάρρωση, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των γιατρών και της οικογένειας του. Είχαμε μεγάλη υποστήριξη τόσο από το ιατρικό προσωπικό όσο και από τις αρχές που βοήθησαν με τις βίζες της οικογένειας. Είμαστε πεπεισμένοι πως η δυνατή θέληση του Gino βοήθησε στο σημερινό αποτέλεσμα. Σίγουρα η αποκατάσταση θα είναι δύσκολη, αλλά πιστεύω πως θα δείτε σύντομα τα νέα του βήματα.”

Αντωνία Κορρέ - Έκτη στον 8ο αγώνα του BMU 2024, στην κατηγορία CFMOTO 300

Μόλις 14 ετών, βελτιώνοντας το προσωπικό της ρεκόρ στην πίστα του Pleven κατά... 3 δευτερόλεπτα!
Αντωνία Κορρέ
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

2/9/2024

Η 14χρονη Αντωνία Κορρέ (Tonia 27) ολοκλήρωσε ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο στην πίστα Grand Prix Pleven της Βουλγαρίας με μια 5η και μια 6η θέση στον 7ο και 8ο αντίστοιχα αγώνα του Βαλκανικού Πρωταθλήματος- BMU στην κατηγορία CFMOTO 300, καθώς και με προσωπικό ρεκόρ χρόνου (2.01.5).

Η Αντωνία έδωσε τον καλύτερο της εαυτό με εντυπωσιακές μάχες και στους δύο αγώνες και άφησε δυνατές εντυπώσεις τόσο στην ομάδα της, ARP Racing, όσο και στους θεατές του αγώνα με τις οδηγικές της ικανότητες. 

Αντωνία Κορρέ

Η ίδια δήλωσε: "Στον 8ο αγώνας του Βαλκάνικου Πρωταθλήματος κατάφερα να βελτιώσω ξανά τον προσωπικό καλύτερο χρόνο μου κατά 3 (!) δευτερόλεπτα στην πίστα Grand Prix της Βουλγαρίας, τερματίζοντας στην 6η θέση της κατηγορίας μου. Είμαι αρκετά χαρούμενη με το αποτέλεσμα, ενώ ετοιμαζόμαστε για το επόμενο τελευταίο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο του Βαλκανικού πρωταθλήματος-BMU στις Σέρρες."

 

Ετικέτες