Gino Rea - Βγήκε από το νοσοκομείο!

Θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη Βρετανία
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/9/2022
Όταν ο Gino Rea έπεσε στη Suzuka πριν από ένα μήνα, χτυπώντας άσχημα το κεφάλι του για να καταλήξει σε κώμα στο νοσοκομείο, η κατάσταση του ήταν εξαιρετικά κρίσιμη, σε βαθμό που πολλοί να υπέθεταν πως δεν θα κατάφερνε να επιβιώσει. Κι όμως, ο Βρετανός απεδείχθη μαχητής, και με τη σωστή ιατρική φροντίδα κατάφερε να επανέλθει, για να πάρει επίσημα εξιτήριο στις 5/9! Τώρα θα συνεχίσει την αποκατάσταση του στη χώρα του.
 
Τα ευχάριστα νέα ήρθαν από την ομάδα του Rea, την TSR Honda, η οποία δημοσίευσε στα social media μια ενημέρωση για την έξοδο του αναβάτη της από το νοσοκομείο μαζί με μια φωτογραφία που τον δείχνει σε φορείο, έτοιμο να μπει στο ασθενοφόρο για να μεταβεί στο αεροδρόμιο. Ο Rea έχει δίπλα του έναν Ιάπωνα γιατρό και ένα μέλος της οικογένειας του (πιθανώς την κοπέλα του, ή την αδελφή του), ενώ φορά μαύρα γυαλιά, έχει σταυρωμένα τα χέρια στο στήθος, και χαμογελά.
 
Ακολουθεί η ενημέρωση από την TSR Honda:
 
“Είναι πάντα πιο σκοτεινά πριν την αυγή. Συνέβη ακριβώς ένα μήνα πριν. Ειπώθηκε πως 48 ώρες ήταν η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου (σσ. η διατύπωση μπορεί να ερμηνευτεί είτε πως οι γιατροί του έδιναν 48 ώρες ζωής, είτε πως τις πρώτες 48 ώρες θα φαινόταν αν θα ζήσει ή αν θα πεθάνει). Κι όμως, το δυνατό του σώμα άντεξε. Και σήμερα, Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου, νωρίς το πρωί, μεταφέρθηκε στο αεροδρόμιο για μια πιο αποτελεσματική αποκατάσταση στο γνώριμο έδαφος της πατρίδας του. Μετά τις διακοπές της Ομπόν (σσ. Ομπόν ή απλά Μπον, είναι μια τριήμερη Ιαπωνική βουδιστική γιορτή, κατά την οποία οι πιστοί τιμούν τα πνεύματα των νεκρών που το 2022 έπεσε μεταξύ 13-16 Αυγούστου 2022), ο Gino Rea σημείωσε μια αξιοθαύμαστη ανάρρωση, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των γιατρών και της οικογένειας του. Είχαμε μεγάλη υποστήριξη τόσο από το ιατρικό προσωπικό όσο και από τις αρχές που βοήθησαν με τις βίζες της οικογένειας. Είμαστε πεπεισμένοι πως η δυνατή θέληση του Gino βοήθησε στο σημερινό αποτέλεσμα. Σίγουρα η αποκατάσταση θα είναι δύσκολη, αλλά πιστεύω πως θα δείτε σύντομα τα νέα του βήματα.”

Αντωνία Κορρέ-Tonia27 - Στην πέμπτη θέση του 7ου αγώνα CFMOTO 300 στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα BMU 2024

Στη δεύτερη συμμετοχή της στη συγκεκριμένη πίστα στο Pleven, και με προσωπικό ρεκόρ γύρου
Αντωνία Κορρέ
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

1/9/2024

Η 14χρονη Αντωνία Κορρέ γνωστή ως Tonia27 ξεκίνησε το αγωνιστικό της Σαββατοκύριακο στην πίστα Grand Prix Pleven της Βουλγαρίας για το Βαλκανικό πρωτάθλημα-BMU στην κατηγορία CFMOTO 300, κατακτώντας την 5η θέση με την ομάδα της ARP Racing.

Στον 7ο αγώνα του Βαλκανικού πρωταθλήματος το Σάββατο 31 Αυγούστου 2024 η Αντωνία ξεκίνησε με μια πολύ καλή εκκίνηση και συνέχισε βελτιώνοντας τον προσωπικό της χρόνο δίνοντας μάχη για την 5η θέση με την αγωνιζόμενη Alexia Surugiu όπου κατάφερε να την κατακτήσει κάνοντας αρκετή απόσταση από εκείνη μέχρι τον τερματισμό.

Αντωνία Κορρέ

Η ίδια δήλωσε: "είμαι αρκετά ευχαριστημένη με το σημερινό αποτέλεσμα καθώς είναι η δεύτερη φορά που αγωνίζομαι στη συγκεκριμένη πίστα της Βουλγαρίας, και απ' την πρώτη κιόλας μέρα (των ελεύθερων δοκιμών-χρονομετρημένων) κατάφερα να βελτιώσω τον καλύτερο περσινό μου χρόνο ώστε να έχω περισσότερη αυτοπεποίθηση και καλύτερη απόδοση στον αγώνα. Προετοιμαζόμαστε για τον αυριανό αγώνα της Κυριακής, τον 8ο για την κατηγορία μας στο Βαλκανικό πρωτάθλημα - BMU."