Η Energica γράφει ιστορία στο Πρωτάθλημα Super Hooligan του MotoAmerica

Ηλεκτρική μοτοσυκλέτα ενάντια σε βενζινοκίνητες, με πολύ καλά πρώτα αποτελέσματα
Energica and Stefano Mesa at Super Hooligan 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/3/2023

Ο Stefano Mesa καβάλα στην Energica EVA Ribelle RS κατάφερε όχι μόνο να… τερματίσει με την ηλεκτρική του μοτοσυκλέτα και στους δύο πρώτους αγώνες του Super Hooligan Πρωταθλήματος στις Η.ΠΑ. για το 2023, αλλά να βρεθεί και σε αξιόλογη θέση στην κατάταξη.

Ο Κολομβιανός αναβάτης της Tytlers Cycle Racing με το νούμερο #137 οδήγησε στη Daytona International Speedway την Eva Ribelle RS, παλεύοντας με βενζινοκίνητα naked χιλιάρια και καταφέρνοντας να τερματίσει 7ος και 5ος στους δυο πρώτους αγώνες της σεζόν!

Στον πρώτο αγώνα η νίκη πήγε στον Πρωταθλητή του 2022 Tyler O’Hara, με Indian FTR και ταχύτερο γύρο 1:53.945. Πίσω του είχαμε δυο ακόμα Indian (Boby Fong & Jeremy McWilliams), ένα Harley-Davidson (Cory West), ένα Indian (Kyle Ohnsorg) και ένα KTM (Andy DiBrino), με τον Stefano Mesa και την Energica στην 7η θέση με ταχύτερο γύρο 1:59.218.

Super Hooligan Daytona

Στον δεύτερο αγώνα, ο Tyler O’Hara έκανε το 2 στα 2, με ταχύτερο γύρο 1:55.447, ενώ πίσω του βρέθηκε ο Jeremy McWilliams επίσης με Indian, τρίτος ήταν ο Mark Price με ΚΤΜ, τέταρτος ο Nate Kern με BMW και πέμπτος ο Stefano Mesa με την Energica με ταχύτερο γύρο 1:59.757.

Έτσι, στη γενική βαθμολογία προηγείται ο O’Hara με 50 βαθμούς, ενώ ο Mesa βρίσκεται στην 6η θέση με 20 βαθμούς, ισοβαθμώντας με τον 5ο Nate Kern και τον 4ο Bobby Fong!

Σημειώστε πως στους πρώτους δυο αγώνες είχαμε 33 συμμετέχοντες αγωνιζόμενους.

Το αποτέλεσμα για την ώρα κρίνεται εξαιρετικό για την Energica, που κάνει μια πολύ καλή αρχή στην “εισβολή” της σε ένα βενζινοκίνητο Πρωτάθλημα, δείχνοντας με το καλημέρα πως μπορεί να είναι ανταγωνιστική, αν και όχι ακόμα ικανή για την κορυφή. Σημειώστε πάντως πως το συγκεκριμένο Super Hooligan Πρωτάθλημα έχει φτιαχτεί "φωτογραφικά" για να βοηθήσει κυρίως το image των Indian & Harley, ενώ αν αναρωτιέστε γιατί δεν "πατάει" τους πάντες ο DiBrino με το KTM Duke, μάθετε πως για κάποιο λόγο εκείνος οδηγεί το 890R και όχι το 1290R όπου τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά.

Red Bull GASGAS Factory Racing - Με τους Sam Sunderland και Daniel Sanders στο Rally Dakar [VIDEO]

Από την μία ο δύο φορές νικητής του αγώνα Βρετανός και από την άλλη ο πολλά υποσχόμενος Αυστραλός που επιστρέφει από τον τραυματισμό του
motomag Red Bull GASGAS Factory Racing – Με τους Sam Sunderland και Daniel Sanders στο Rally Dakar [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

21/12/2023

Η ομάδα της Red Bull GASGAS Factory Racing παρουσίασε την ομάδα της για το Rally Dakar 2024, με τους Sam Sunderland και Daniel Sanders να είναι έτοιμοι να λάβουν μέρος στον δυσκολότερο εκτός δρόμου αγώνα αντοχής στον κόσμο πάνω στη σέλα της RX 450F.

Ο νικητής του Dakar το 2017 και το 2022, Sunderland, θα βρεθεί στο Dakar για ενδέκατη φορά, με τον Sanders να θέλει να αφήσει πίσω του το 2023 καθώς ο τραυματισμός που υπέστη στο πόδι τον κράτησε εκτός αγώνων για την υπόλοιπη χρονιά. Αμφότεροι βρίσκονται στην αγωνιστική στέγη της Red Bull GASGAS Factory Racing για τρίτη χρονιά ενώ σύμφωνα με τον Team Manager Andreas Hölzl οι δοκιμές της ομάδας τις τελευταίες εβδομάδες στην Αμερική ήταν επιτυχημένες.

Red Bull GASGAS Factory Racing – Με τους Sam Sunderland και Daniel Sanders στο Rally Dakar [VIDEO]

Ο Sam Sunderland δήλωσε μετά την παρουσίαση της ομάδας: "Στην Αμερική βάλαμε τις τελευταίες πινελιές στις προετοιμασίες για το Dakar 2024 και όλα πήγαν πολύ καλά. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών με την ομάδα δουλεύουμε πάντα σκληρά για να βρούμε τις λεπτομέρειες για να βελτιώσουμε τα πράγματα με τη μοτοσυκλέτα και νομίζω ότι τον Ιανουάριο θα ανταμειφθούμε για τις προσπάθειές μας. Αισθάνομαι πολύ καλά και έχω μεγάλο κίνητρο για τον αγώνα. Θα συνεχίσω στην σκληρή δουλειά μέχρι να αναχωρήσουμε για τη Σαουδική Αραβία. Είμαι ενθουσιασμένος για τον αγώνα και νομίζω ότι θα έχουμε μια καλή πορεία φέτος!"

Ο Daniel Sanders με την σειρά του ανέφερε: "Κάναμε κάποιες δοκιμές και προπονήσεις στην Αμερική για να προετοιμαστούμε για τον αγώνα και όλα πάνε καλά! Έχουν περάσει εξήμισι μήνες από τότε που έσπασα το μηριαίο μου οστό, είχα μια αρκετά μακρά ανάρρωση, καθώς ήταν ένα άσχημο σπάσιμο και η επούλωση δεν πήγαινε πραγματικά σύμφωνα με το σχέδιο. Έκανα μια γρήγορη χειρουργική επέμβαση στα τέλη Οκτωβρίου, οπότε οι τελευταίες έξι εβδομάδες ήταν πολύ καλύτερες και μπόρεσα να ανέβω στη μοτοσυκλέτα για να κάνω προπόνηση ενός μήνα. Φαίνεται ότι η πρώτη εβδομάδα του Dakar θα είναι δύσκολη με πολύ μεγάλες διαδρομές, οπότε η αντοχή θα είναι το κλειδί, καθώς φυσικά και η καλύτερη δυνατή ρύθμιση της μοτοσυκλέτας για εξοικονόμηση ενέργειας. Το σχέδιο είναι να ξεκινήσουμε χαλαρά και να αποκτήσουμε σταδιακά περισσότερη αυτοπεποίθηση και ταχύτητα. Το ότι ήμουν πολύ καιρό με την ομάδα είναι πολύ θετικό και με βοήθησε να αποκτήσω ξανά αυτοπεποίθηση. Ελπίζω ότι η τύχη μου θα γυρίσει το 2024 και θα έχω ένα καλό Dakar μετά από μια δύσκολη πορεία τα τελευταία δύο χρόνια."

Red Bull GASGAS Factory Racing – Με τους Sam Sunderland και Daniel Sanders στο Rally Dakar [VIDEO]

O Team Manager της Red Bull GASGAS Factory Racing, Andreas Hölzl δήλωσε: "Μετά την τελευταία δοκιμή στις Η.Π.Α., οι αναβάτες μας δείχνουν πολύ σίγουροι και καλά προετοιμασμένοι για το Dakar! Ο Sam είναι σε φόρμα, έχει αυτοπεποίθηση με τη μοτοσυκλέτα και είναι ευχαριστημένος με το στήσιμό της. Με τις ικανότητές του και την εμπειρία του στο Dakar, δείχνει δυνατός. Επίσης έχουμε τον Daniel ξανά μαζί μας μετά την μακρά ανάρρωσή του, δείχνει πολλά υποσχόμενος και γνωρίζει καλά το Dakar, οπότε θα πρέπει να είναι γρήγορος. Από τεχνικής πλευράς είμαστε καλά προετοιμασμένοι και έχουμε κάνει μερικά μεγάλα βήματα. Όλα πάνε όπως πρέπει, οπότε είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε!"

Ετικέτες