Η Energica γράφει ιστορία στο Πρωτάθλημα Super Hooligan του MotoAmerica

Ηλεκτρική μοτοσυκλέτα ενάντια σε βενζινοκίνητες, με πολύ καλά πρώτα αποτελέσματα
Energica and Stefano Mesa at Super Hooligan 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/3/2023

Ο Stefano Mesa καβάλα στην Energica EVA Ribelle RS κατάφερε όχι μόνο να… τερματίσει με την ηλεκτρική του μοτοσυκλέτα και στους δύο πρώτους αγώνες του Super Hooligan Πρωταθλήματος στις Η.ΠΑ. για το 2023, αλλά να βρεθεί και σε αξιόλογη θέση στην κατάταξη.

Ο Κολομβιανός αναβάτης της Tytlers Cycle Racing με το νούμερο #137 οδήγησε στη Daytona International Speedway την Eva Ribelle RS, παλεύοντας με βενζινοκίνητα naked χιλιάρια και καταφέρνοντας να τερματίσει 7ος και 5ος στους δυο πρώτους αγώνες της σεζόν!

Στον πρώτο αγώνα η νίκη πήγε στον Πρωταθλητή του 2022 Tyler O’Hara, με Indian FTR και ταχύτερο γύρο 1:53.945. Πίσω του είχαμε δυο ακόμα Indian (Boby Fong & Jeremy McWilliams), ένα Harley-Davidson (Cory West), ένα Indian (Kyle Ohnsorg) και ένα KTM (Andy DiBrino), με τον Stefano Mesa και την Energica στην 7η θέση με ταχύτερο γύρο 1:59.218.

Super Hooligan Daytona

Στον δεύτερο αγώνα, ο Tyler O’Hara έκανε το 2 στα 2, με ταχύτερο γύρο 1:55.447, ενώ πίσω του βρέθηκε ο Jeremy McWilliams επίσης με Indian, τρίτος ήταν ο Mark Price με ΚΤΜ, τέταρτος ο Nate Kern με BMW και πέμπτος ο Stefano Mesa με την Energica με ταχύτερο γύρο 1:59.757.

Έτσι, στη γενική βαθμολογία προηγείται ο O’Hara με 50 βαθμούς, ενώ ο Mesa βρίσκεται στην 6η θέση με 20 βαθμούς, ισοβαθμώντας με τον 5ο Nate Kern και τον 4ο Bobby Fong!

Σημειώστε πως στους πρώτους δυο αγώνες είχαμε 33 συμμετέχοντες αγωνιζόμενους.

Το αποτέλεσμα για την ώρα κρίνεται εξαιρετικό για την Energica, που κάνει μια πολύ καλή αρχή στην “εισβολή” της σε ένα βενζινοκίνητο Πρωτάθλημα, δείχνοντας με το καλημέρα πως μπορεί να είναι ανταγωνιστική, αν και όχι ακόμα ικανή για την κορυφή. Σημειώστε πάντως πως το συγκεκριμένο Super Hooligan Πρωτάθλημα έχει φτιαχτεί "φωτογραφικά" για να βοηθήσει κυρίως το image των Indian & Harley, ενώ αν αναρωτιέστε γιατί δεν "πατάει" τους πάντες ο DiBrino με το KTM Duke, μάθετε πως για κάποιο λόγο εκείνος οδηγεί το 890R και όχι το 1290R όπου τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά.

Ξεκίνησαν οι απώλειες πριν καν αρχίσει το Rally Dakar – Τραυματίας ο Matthias Walkner της Red Bull KTM Factory Racing

Ο Αυστριακός έσπασε την κνήμη, την περόνη και την άρθρωση του αστραγάλου στο αριστερό του πόδι, κατά τη διάρκεια προπόνησης
motomag Ξεκίνησαν οι απώλειες πριν καν αρχίσει το Rally Dakar – Εκτός ο Matthias Walkner της Red Bull KTM Factory Racing λόγω χειρουργείου στο αριστερό πόδι
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

7/12/2023

Τα νέα στο στρατόπεδο της Red Bull KTM Factory Racing δεν είναι καθόλου καλά ενόψει του Rally Dakar 2024. O Matthias Walkner κατά τη διάρκεια προπόνησης στην Αμερική υπέστη σοβαρό τραυματισμό με αποτέλεσμα να σπάσει την κνήμη, την περόνη και την άρθρωση του αστραγάλου στο αριστερό του πόδι, ενώ λίγες ημέρες πριν κατά τη διάρκεια δοκιμών είχε τραυματιστεί επίσης στο αριστερό του πόδι ο Kevin Benavides.

Με το... αριστερό μπήκε ο Δεκέμβρης για την ομάδα της Red Bull KTM Factory Racing όσον αφορά την προετοιμασία για το Dakar, καθώς θα πρέπει να βρεθεί αντικαταστάτης για τη θέση του τραυματία Matthias Walkner, ο οποίος αναρρώνει στην Αυστρία μετά την επέμβαση στο αριστερό του πόδι η οποία έλαβε χώρα σε νοσοκομείο του Palm Springs των Η.Π.Α. Ο νικητής του Rally Dakar 2018 ο οποίος θα χάσει τον φετινό αγώνα λόγω του σοβαρού τραυματισμού του, θα χρειαστεί επιπρόσθετα να κάνει και δεύτερο χειρουργείο στο αριστερό του πόδι, το οποίο θα γίνει αυτή τη φορά στην Αυστρία. Καλύτερα είναι τα πράγματα όσον αφορά τον teammate του, Kevin Benavides. Ο Αργεντινός ο οποίος τραυματίστηκε και αυτός στο αριστερό του πόδι κατά τη διάρκεια δοκιμών, θα καταφέρει να βρεθεί στην εκκίνηση του Rally Dakar, με τον δύο φορές νικητή του αγώνα ωστόσο να μένει εκτός προπονήσεων ώστε να αναρρώσει ταχύτερα.

Ξεκίνησαν οι απώλειες πριν καν αρχίσει το Rally Dakar – Εκτός ο Matthias Walkner της Red Bull KTM Factory Racing λόγω χειρουργείου στο αριστερό πόδι

Ο Andreas Hölzl, Team Manager της Red Bull KTM Factory Racing δήλωσε: "Ήταν πολύ δύσκολες μέρες για την ομάδα μας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η προετοιμασία για το Dakar πήγαινε εξαιρετικά καλά, με όλους τους αναβάτες να εργάζονται πολύ σκληρά. Ο Kevin είχε ένα ατύχημα στο αριστερό πόδι του, αλλά ευτυχώς δεν ήταν πολύ άσχημα. Ελπίζουμε ότι θα είναι σχεδόν σε πλήρη ετοιμότητα μέχρι το Dakar. Τις επόμενες ημέρες ο Matthias είχε ένα άσχημο ατύχημα κατά τη διάρκεια της προπόνησης, το οποίο κατέληξε σε αρκετά κατάγματα. Η χειρουργική επέμβαση πήγε πολύ καλά, και έχουν συνδέσει έναν σταθεροποιητή στο αριστερό του πόδι για να βοηθήσουν την ανάρρωση. Αλλά θα χρειαστεί και άλλη επέμβαση, μόλις το πρήξιμο αρχίσει να υποχωρεί. Προφανώς, αυτά τα δύο περιστατικά ήταν ένα τεράστιο πλήγμα για την ομάδα, αλλά θα συνεχίσουμε να κοιτάμε μπροστά και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να είμαστε όσο το δυνατόν πιο δυνατοί για τον αγώνα. Όλη η ομάδα εύχεται τόσο στον Matthias όσο και στον Kevin γρήγορη και πλήρη ανάρρωση."