Isle of Man TT 2020: Σκέψεις διεξαγωγής τον Αύγουστο!

Στόχος το θέαμα και τα κέρδη
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

3/4/2020

Το Isle Of Man TT ήταν από τα τελευταία “κάστρα” που έπεσαν υπό την πολιορκία του κορωνοϊού, με τους διοργανωτές αρχικά να αναφέρουν ότι θα πραγματοποιηθεί κανονικά “πάση θυσία”. Το ίδιο ίσχυε και για τον NW200, όμως αργότερα είχαμε την επίσημη ακύρωση και των δυο αγώνων, ενώ στην επίσημη ιστοσελίδα του IOMTT να υπάρχει η τελεσίδικη ημερομηνία διεξαγωγής του 29 Μαΐου – 12 Ιουνίου 2021!

Επειδή όμως πρόκειται για έναν απ’ τους πιο θρυλικούς αγώνες στην Ιστορία της μοτοσυκλέτας και επειδή αποτελεί βασική πηγή εσόδων στους κατοίκους του Νησιού, έχει αρχίσει να συζητάται το ενδεχόμενο της διεξαγωγής του τον ερχόμενο Αύγουστο στα πλαίσια του Classic TT. Ακόμη, υπάρχουν και πολλοί αγωνιζόμενοι που βασίζονται στον αγώνα για τα προς το ζην και η ακύρωσή του είναι εξίσου ζημιογόνα και για αυτούς. Όπως αναφέραμε πιο πάνω, δεν υπάρχει ακόμη κάποια επίσημη ανακοίνωση, ενώ οι συζητήσεις δεν έχουν να κάνουν με την κανονική διεξαγωγή του αγώνα αλλά με μια εναλλακτική πρόταση.

Το σχέδιο που ακούγεται θέλει ένα Mini-TT να πραγματοποιείται παράλληλα με το Classic TT που θα διεξαχθεί αυτό τον Αύγουστο. Στο Classic TT ωστόσο συμμετέχουν πολλοί αναβάτες απ’ το IOM TT, ενώ σαν αγώνας δεν συγκεντρώνει το ίδιο πλήθος θεατών. Βέβαια, αν πραγματοποιηθεί αυτό το σενάριο η οικονομία του Νησιού θα καταφέρει να μειώσει κάπως τη ζημιά, που είναι κι ένα απ’ τα ζητούμενα, αφού πέρα απ’ τους αγώνες δεν έχει κάτι άλλο αντίστοιχο να αναδείξει και να προσφέρει έσοδα στους κατοίκους του Νησιού.

Παράλληλα, στην Αγγλία το πρωτάθλημα των BSB και άλλα πρωταθλήματα έχει ήδη αναβάλλει αρκετούς αγώνες τους, οι οποίοι έχουν μεταφερθεί για το καλοκαίρι – αν δεν χειροτερέψει η κατάσταση - στους οποίους συμμετέχουν αναβάτες που παίρνουν μέρος στο IOMTT και έτσι θα χρειαστεί ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή των ημερομηνιών απ’ την διοργάνωση του IOM TT για να μην συμπέσουν.

Το IOM TT είναι ένας απ’ τους πιο θεαματικούς αγώνες και απ’ τους πιο γνωστούς παγκοσμίως και η ακύρωση του θα επιφέρει μονάχα αρνητικές συνέπειες για άλλους όπως φαίνεται. Ένας από τους πολλούς νικητές που έχει αναδείξει το ΤΤ, ο James Hillier αποφάσισε προσωρινά να εισάγει την υπηρεσία παράδοσης ειδών πρώτης ανάγκης κατ’ οίκον στους κάτοικους της Αγγλίας, αν και η εταιρεία του, Yourmotobike, εμπορεύεται ανταλλακτικά μοτοσυκλετών. Όπως φαίνεται ο Hillier έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της κατάστασης και βρίσκει λύσεις για να ενισχύσει το εισόδημά του, ωστόσο ελπίζουμε το σχέδιο το διοργάνωσης να είναι αληθινό και να τον δούμε να αγωνιστεί και φέτος στο IOMTT, προσφέροντάς μας το θέαμα και τη δράση που μας έχει λείψει τόσο πολύ.

Ετικέτες

ΑΜΑ Supercross 2025, 5ος γύρος, Tampa - Νίκη για Malcom Stewart και Husqvarna

1η νίκη στην κατηγορία για του 32χρονο αδερφό του James "Bubba" Stewart
aMA supercross 2025, Tampa 5ος γύρος
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/2/2025

Με μια εξαιρετική εμφάνιση μπροστά στους συντοπίτες του, ο Malcom Stewart κατάφερε να πάρει τη νίκη στον γύρο που πραγματοποιήθηκε στη Florida των ΗΠΑ.

Στο στάδιο Raymond James στην Tampa έγινε ο 5ος γύρος του ΑΜΑ Supercross, με τον μικρό αδερφό του James Stewart να εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο την πτώση του Chase Sexton (Red Bull KTM Factory Racing) προς το τέλος του αγώνα. Ο Malcom Stewart (Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing) είχε βρει πολύ καλό ρυθμό, προσπερνούσε τους πάντες και όλα έδειχναν ότι θα γίνει μάχη στο τέλος με τον Sexton.

aMA supercross 2025, Tampa 5ος γύρος

Ωστόσο ο αναβάτης της ΚΤΜ, που έγινε στον προηγούμενο γύρο μόλις ο τρίτος στην ιστορία της μεγάλης κατηγορίας (6η φορά και στις δύο) που κερδίζει Triple Crown χωρίς να πάρει νίκη, έπεσε άσχημα στα σαμαράκια, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί, τη στιγμή που ο Stewart, ο οποίος τους περνούσε όλους σαν σε προπόνηση, βρέθηκε πίσω του. Πίσω από τον Stewart τρερμάτισε ο Cooper Webb (Monster Energy Yamaha Star Racing), με τον Jason Anderson (Monster Energy Kawasaki) να βρίσκει τον καλό του εαυτό από το μέσο του αγώνα και έπειτα για να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου. 

Ο Sexton που δεν βρήκε ρυθμό μετά την πτώση του τερμάτισε τελικά στην πέμπτη θέση,  πίσω από τον Justin Cooper (Monster Energy Yamaha Star Racing) και έφυγε από τη Florida έχοντας ως παρηγοριά την πρώτη θέση της βαθμολογίας με 101 βαθμούς, μπροστά από τον Webb που έχει 96 και τον Anderson με 84.

 

Στα υπόλοιπα αξιομνημόνευτα του αγώνα η άσχημη πτώση του Hunter Lawrence (Honda HRC Progressive), έχασε τη γραμμή του και συγκρούστηκε με αχυρόμπαλα τελειώνοντας έτσι άδοξα τη βραδιά του, ενώ ο Eli Tomac αγωνίστηκε με τραυματισμό στο αριστερό του πόδι στο τελικό (δείτε στο video πώς σκάλωσε το πόδι του) για να πάρει τελικά τη 17η θέση.

Στα 250SX είχαμε τον πρώτο αγώνα για το πρωτάθλημα της Ανατολική Ακτής με τη νίκη να πηγαίνει στον Max Anstie (Monster Energy Yamaha Star Racing), έπειτα από πτώση του Pierce Brown που ηγούνταν (Monster Energy Yamaha Star Racing) που οδήγησε σε κόκκινη σημαία και επανεκκίνηση του αγώνα με οχτώ λεπτά να απομένουν. Δεύτερος ο ομόσταυλός του Anstie, Daxton Bennick και τρίτος ο Cameron McAddo (Monster Energy Pro Circuit Kawasaki). Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο έτερος αναβάτης της Kawasaki, Seth Hammaker με τον Tom Vialle (Red Bull KTM Factory Racing) να κλείνει την πρώτη πεντάδα.

Με πρωταθλητή RJ Hampshire (Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing) να παίρνει μέρος στον αγώνα αυτή ήταν μόλις η τρίτη φορά στην ιστορία της κατηγορίας 250SX όπου συναντήθηκαν οι εν ενεργεία πρωταθλητές των δύο ακτών, με τον Hampshire ωστόσο να προσγειώνεται σε εμπόδιο της πίστας και να τερματίζει τελικά στη 18η θέση.