O Sylvain Guintoli θέλει να κερδίσει το Le Mans 24h και με αυτοκίνητο
Μονομαχία Rossi - Guintolli στους τέσσερις τροχούς το 2024
Από το
motomag
14/7/2023
Ο Γάλλος πρώην αναβάτης της Suzuki στο MotoGP Sylvain Guintoli, επιδιώκει να γίνει ο πρώτος που θα έχει κερδίσει τον 24ωρο αγώνα του Le Mans τόσο με μοτοσυκλέτα όσο και με αυτοκίνητο.
Ο 41χρονος Guintoli ο οποίος συνεχίζει να αγωνίζεται με τη Suzuki στους αγώνες αντοχής, αποκάλυψε τον επόμενο στόχο του, που προέκυψε μετά τη δεύτερη νίκη που πέτυχε στον 24ωρο αγώνα του Le Mans το 2022. Ο Γάλλος ανέφερε πως η συγκεκριμένη ιδέα ήρθε εν μέσω των πανηγυρισμών στον περσινό αγώνα αντοχής του Le Mans 24h και από τότε δεν μπορεί να σταματήσει να τη σκέφτεται. Για να μπορέσει να καταφέρει να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα, ο Guintoli έχει ξεκινήσει να οδηγεί ολοένα και πιο συχνά αγωνιστικά αυτοκίνητα, όπου για παράδειγμα τον περασμένο Νοέμβριο βρέθηκε πίσω από το τιμόνι ενός Volkswagen Golf TCR στο Silverstone, ενώ πλέον υπέγραψε συνεργασία με τον Βρετανό κατασκευαστή αγωνιστικών αυτοκινήτων Radical Motorsport ώστε να αποκτήσει την αγωνιστική εμπειρία που χρειάζεται για να κάνει το επόμενο βήμα.
Ο Γάλλος ανέφερε επίσης: "Νομίζω ότι θα ήταν μια καταπληκτική ιστορία αν τα καταφέρναμε. Αν δεν κάνεις μεγάλα όνειρα, δεν πετυχαίνεις κάτι σπουδαίο. Η ιδέα είναι να συμμετάσχουμε στη GT3 κατηγορία με τους νέους κανονισμούς από το 2024 ή ίσως το 2025. Θέλω να γίνω ένας πολύ καλός οδηγός, αν και έχω πολύ μικρή εμπειρία από αγωνιστικά αυτοκίνητα. Αν εξασκηθώ πολύ και γίνω πολύ καλός, τότε ίσως υπάρξει η ευκαιρία να μπω σε μια διαφορετική κατηγορία. Αλλά η κατηγορία Hypercar νομίζω ότι θα είναι πολύ δύσκολη.”
Στα χνάρια του Valentino Rossi, ο οποίος φιλοδοξεί να αγωνιστεί και αυτός στο Le Mans 24h το 2024 μετά την νίκη που πέτυχε φέτος στην υποστηρικτική κατηγορία “Road to Le Mans” υπάρχει τώρα πιθανότητα να δούμε απέναντι του και τον Sylvain Guintoli.
CIV Yamaha R7 Cup: Δύσκολη γνωριμία με την Imola για τον Κωνσταντίνο Μαυρόπουλο – Παραμένει στη μάχη του τίτλου [Video]
Πρώτη φορά στην Imola για τον Dinos31
Από τον
Σπύρο Τσαντήλα
10/6/2026
Το Yamaha R7 Cup του ιταλικού πρωταθλήματος CIV ξεκίνησε ονειρεμένα για τον Μαυρόπουλο με μια εμφατική νίκη στο Mugello στις αρχές Μαΐου, ενώ η συνέχεια τον πήγε στην Imola για τους επόμενους δύο αγώνες της χρονιάς.
Αυτή ήταν η πρώτη επίσκεψη του Έλληνα αναβάτη στη συγκεκριμένη πίστα, η οποία διακρίνεται για την απαιτητική και ιδιαίτερα τεχνική χάραξή της.
Στον πρώτο αγώνα το Σάββατο 6 Ιουνίου ο Μαυρόπουλος εκκίνησε από την 8η θέση και κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα 7ος, γεγονός που σήμανε την υποχώρησή του από την κορυφή της κατάταξης προς τη δεύτερη θέση.
Στον δεύτερο αγώνα την Κυριακή 7/6, ξεκινώντας ξανά από την 8η θέση, πραγματοποίησε εξαιρετική εκκίνηση και βρέθηκε μέσα στην πρώτη τριάδα στα πρώτα μέτρα του αγώνα. Ωστόσο, μία επαφή με συναθλητή του τον ανάγκασε να υποχωρήσει μέχρι την 11η.
Ο Dinos31 ωστόσο κατάφερε στους επόμενους δύο γύρους να επιστρέψει στην 8η θέση, συνεχίζοντας τη μάχη για την κορυφή, μαζεύοντας τη διαφορά τεσσάρων δευτερολέπτων από τον πρωτοπόρο του αγώνα, ενώ βελτίωσε τον προσωπικό του χρόνο κατά 1,3 δευτερόλεπτα σε συνθήκες αγώνα. Σημειώνοντας χρόνο 2:02.4, στον 7ο γύρο είχε ήδη ανέβει 5ος.
Δυστυχώς όμως στον 8ο και προτελευταίο γύρο έχασε το μπροστινό της μοτοσυκλέτας του και εγκατέλειψε ενώ βρισκόταν σε τροχιά διεκδίκησης ενός πολύ καλού αποτελέσματος.
Όπως εξήγησε ο μηχανικός του, Χρήστος Φράγκου: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τον οδηγό μου. Έκανε έναν φοβερό αγώνα. Πάντα πιστεύω ότι οι αγώνες είναι 50-50 μέχρι να τερματίσεις. Μέχρι να δούμε την καρό σημαία, όλα παίζονται. Το σημαντικό είναι ότι ο οδηγός γνωρίζει ακριβώς τον λόγο που ήρθε η πτώση και φεύγουμε από μία πίστα που δεν είχαμε ξαναδεί έχοντας πλέον πολύτιμα δεδομένα για το μέλλον.»
Ο Μαυρόπουλος φεύγει από την Imola στην 6η θέση της κατάταξης έχοντας 34 βαθμούς μετά από τρεις αγώνες, ενώ ο πρωτοπόρος Gianmaria Ibidi μετρά 56. Έχοντας ακόμη τέσσερεις αγώνες στο Yamaha R7 Cup – Misano τον Ιούλιο, Cremona τον Σεπτέμβριο και διπλό φινάλε στη Vallelunga τον Οκτώβρη – όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά, υπάρχει ακόμη πληθώρα βαθμών προς διεκδίκηση και ο Έλληνας αναβάτης έχει δείξει πως μπορεί να καταφέρει τα πάντα μετά τη νίκη του στον εναρκτήριο αγώνα. Όπως εξήγησε ο ίδιος:
«Σίγουρα απογοητεύτηκα από τον εαυτό μου, γιατί έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα ώστε να διεκδικήσω μία θέση στο βάθρο. Η αλήθεια είναι ότι πίεσα πάρα πολύ τη μοτοσυκλέτα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Παρόλα αυτά, χαίρομαι γιατί κατάφερα να κλείσω το κενό των τεσσάρων δευτερολέπτων από τους πρωτοπόρους και να βελτιώσω τον προσωπικό μου χρόνο κατά 1,3 δευτερόλεπτα μέσα σε συνθήκες αγώνα, κάτι που δεν είναι καθόλου εύκολο.
Οι πτώσεις είναι μέρος του μηχανοκίνητου αθλητισμού και αποτελούν μαθήματα για κάθε αθλητή. Μέχρι σήμερα δεν είχα ποτέ πτώση μέσα σε αγώνα και ακόμη κι αυτό είναι μία εμπειρία από την οποία μαθαίνω.
Σίγουρα λυπάμαι για τους βαθμούς που χάθηκαν, αλλά βρισκόμαστε μόλις στο δεύτερο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο της χρονιάς και έχουμε μπροστά μας ολόκληρο το πρωτάθλημα. Τώρα επικεντρωνόμαστε στο να κάνουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο Misano.
Κλείνοντας, θα ήθελα να πω ότι η Imola μου άρεσε πάρα πολύ ως πίστα. Είναι σφιχτή, απαιτητική και εξαιρετικά τεχνική. Θα ήθελα πραγματικά να επιστρέψω και να αγωνιστώ ξανά εδώ!»
Ο επόμενος σταθμός του CIV Yamaha R7 Cup είναι στην πίστα Misano World Circuit – Marco Simoncelli, με έναν νυκτερινό αγώνα που θα πραγματοποιηθεί από τις 24 έως τις 26 Ιουλίου.