Rally Dakar 2022: Τερμάτισε απροβλημάτιστα ο Βασίλης Μπούδρος!

55ος στο 12ο σκέλος και 70ος γενικής!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

14/1/2022

Μία μεγάλη ημέρα για τον Βασίλη Μπούδρο σήμερα καθώς τερμάτισε στο Dakar και σήκωσε την ελληνική σημαία! Ο Βασίλης είναι η μόνη ελληνική συμμετοχή στις μοτοσυκλέτες εδώ και δύο σχεδόν δεκαετίες ενώ φέτος ας μην ξεχνάμε πως υπήρχε και ελληνική συμμετοχή στο αυτοκίνητο καθώς το Αθλητικό Σωματείο “Εκτός Δρόμου Ομάδα”, έχει την τιμή να βλέπει τους μοναδικούς εκπροσώπους της χώρας να περιλαμβάνονται στους κόλπους του.

Ο Βασίλης είχε εχθές ένα δύσκολο σκέλος με πολλούς αμμόλοφους που κάποιοι από αυτούς υποχωρούσαν αμέσως μόλις πατούσε επάνω του ενώ σήμερα η ειδική των 164 χιλιομέτρων ήταν αρκετά γρήγορη και διασκεδαστική ολοκληρώνοντας έτσι το Rally με τον καλύτερο τρόπο.

Ολοκλήρωσε το Dakar στην 70η θέση της γενικής με συνολικά 56 λεπτά ποινής, που κυρίως προέρχονται από προσπέραση σημείων ελέγχου. Χωρίς αυτά θα ήταν πέντε θέσεις πιο μπροστά, ενώ σήμερα στο 12ο και τελευταίο σκέλος ολοκλήρωσε την προσπάθειά του 55ος, μία εξαιρετική επίδοση.

Εκτός από μικρές ασήμαντες πτώσεις, όπως ο ίδιος τις έχει περιγράψει, ο Μπούδρος δεν είχε κανένα άλλο πρόβλημα στο φετινό, δύσκολο Dakar που το ολοκληρώνει με χαμόγελο και το συμπληρώνει στην λίστα του με τα Rally που έχει συμμετάσχει.

Συγχαρητήρια στον Βασίλη Μπούδρο για την συμμετοχή του.

Ετικέτες

Fantic – Έγραψε ιστορία πετυχαίνοντας την πρώτη της νίκη στη Moto2

O Celestino Vietti κέρδισε με την μοτοσυκλέτα της Fantic Racing στο Grand Prix της Αυστρίας
Fantic
Από το

motomag

24/8/2023

Ο Ιταλός αναβάτης Celestino Vietti, ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου στο GP της Αυστρίας, χαρίζοντας ταυτόχρονα την πρώτη νίκη της Fantic Racing στην κατηγορία της Moto2.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Fantic:

Η FANTIC RACING ΕΓΡΑΨΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΗΣ ΝΙΚΗ ΣΤΗ MOTO2

Φανταστική, υπέροχη, καταπληκτική. Αυτά είναι μόνο μερικά επίθετα που περιγράφουν την απόδοση του Celestino Vietti και της Fantic στο Grand Prix της Αυστρίας.

Η νίκη του Cele ήταν μια πρόκληση. Η κούρσα του ήταν τέλεια. Διαχειρίστηκε τη φθορά των ελαστικών χωρίς να χάσει ούτε μια στροφή. Ανέκτησε χρόνο δευτερόλεπτο, δευτερόλεπτο, οδηγώντας την ομάδα Fantic Racing στην πρώτη της ιστορική νίκη της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2.

Η ομάδα δούλεψε έντονα και πήρε επάξια αυτή τη περιζήτητη νίκη. Το να παίρνεις νίκη στην πρώτη χρονιά στη MOTO2, είναι μια επίδειξη δύναμης που θα εμπνεύσει ενθουσιασμό για τον επερχόμενο αγώνα στη Βαρκελώνη στην πίστα του Montmelo.

Fantic

Ο δεύτερος αναβάτης της Fantic Borja Gomez ήταν και αυτός πρωταγωνιστής μιας εξαιρετικής κούρσας σε συνεχή εξέλιξη. Ο Ισπανός αναβάτης ολοκλήρωσε τον αγώνα του στη δέκατη έκτη θέση, ένα βήμα μακριά από τη ζώνη πόντων, φέρνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της σεζόν.

Celestino Vietti: "Όταν πέρασα τη γραμμή του τερματισμού, σκέφτηκα... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. Είμαι ενθουσιασμένος με αυτό το αποτέλεσμα. Το αξίζουμε. Μετά από κακή τύχη στους τελευταίους αγώνες, επιτέλους φτάσαμε στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Συγκινήθηκα. Τώρα πρέπει να συνεχίσουμε έτσι. Ευχαριστώ ιδιαίτερα την ομάδα που συνεχίζει να εργάζεται σκληρά κάθε Σαββατοκύριακο.”

Borja Gomez: "Είχαμε έναν καλό αγώνα σήμερα. Αγωνίστηκα και ανάκτησα κάποιες θέσεις. Σήμερα ήμασταν κοντά στους πρώτους βαθμούς της σεζόν, συνεχίζουμε να βελτιωνόμαστε και είμαστε στο σωστό δρόμο."

Fantic

 

Ετικέτες