Υπόθεση “Σεξισμού” στους αγώνες: Απάντηση της FIM στις κατηγορίες της Sharni Pinfold

Στο πλευρό της αθλήτριας
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

9/2/2021

Η υπόθεση “σεξισμού” στους αγώνες απασχολεί τις τελευταίες ημέρες τους ανθρώπους της FIM, μετά από την ανακοίνωση της Sharni Pinfold στα social media πως σταματά τους αγώνες απογοητευμένη, αφήνοντας ταυτόχρονα σαφή υπονοούμενα πως βασική αιτία για αυτή την απόφαση είναι η μεροληψία εις βάρος της ως γυναίκα.

Μάλιστα σε ένα σημείο του κειμένου που δημοσίευσε, αναφέρει πως βρέθηκε αντιμέτωπη με πολλές δυσκολίες, οι περισσότερες εκ των οποίων οφείλονταν στο γεγονός πως στον χώρο των αγώνων υπάρχει έλλειψη σεβασμού προς τις γυναίκες. Κάποιες από αυτές τις “δυσκολίες” δεν μπορεί καν να τις πει και σίγουρα δεν θα τις είχε περάσει αν ήταν αγόρι.

Προφανώς τα λόγια της Sharni Pinfold περιγράφουν μια γενική εικόνα και δεν κάνει κάποια συγκεκριμένη καταγγελία σε πρόσωπα, όμως η FIM δεν το άφησε να περάσει και εξέδωσε ανακοίνωση, όπου υπογραμμίζει πως λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη της τα λεγόμενα της Pinfold και πέρα από τη δεδομένη συμπαράστασή της στην νεαρή αθλήτρια, ανακοινώνει πως μαζί με την AMF (Australian Motorcycle Federation) θα ερευνήσουν περαιτέρω την υπόθεση.

Σε κάθε περίπτωση, με αυτή την ανακοίνωση η FIM δείχνει την ευαισθησία της, αλλά και τα άμεσα αντανακλαστικά της στο πρόβλημα του “Σεξισμού”, όπου στον σαφώς ανδροκρατούμενο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα πρέπει να υπάρχει μηδενική ανοχή.

Συνεργασία της FIM με τον Διεθνή Οργανισμό Ελέγχου Αντιντόπινγκ

Για την διασφάλιση της ακεραιότητας και της δικαιοσύνης στους αγώνες μοτοσυκλετών
motomag Συνεργασία της FIM με τον Διεθνή Οργανισμό Ελέγχου Αντιντόπινγκ
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

28/6/2024

Τα παγκόσμια πρωταθλήματα μοτοσυκλέτας εδώ και πολλά χρόνια που η ιατρική εξελίσσεται παρέμεναν εκτός από το στόχαστρο των ελέγχων ντόπινγκ καθώς τα κρούσματα ήταν μεμονωμένα και συνδυάζονταν με βαριές ποινές, όπως στην περίπτωση του Iannone που αποκλείστικε για 4 χρόνια. Αναμενόμενο ήταν πως κάποια στιγμή θα έπρεπε να αναβαθμιστούν οι διαδικασίες των ελέγχων και τώρα αυτή ακριβώς η συμφωνία επετεύχθη.

Ανέκαθεν η χρήση ελέγχων ντόπινγκ στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό ήταν ένα στάδιο πίσω από τις εξελίξεις σε αυτό τον τομέα, κυρίως όμως γιατί οι ανάγκες ήταν διαφορετικές και όπως έχει γίνει στο παρελθόν, έτσι και τώρα, θα υπάρξει μία εξίσωση στις διαδικασίες. Με στόχο λοιπόν να διασφαλιστεί η ακεραιότητα και η δικαιοσύνη στους αγώνες μοτοσυκλετών, η FIM ανακοίνωσε τη νέα συνεργασία της με τον Διεθνή Οργανισμό Ελέγχου Δοκιμών (ΙΤΑ).

Η FIM αναγνωρίζει τη σημασία του να παραμείνει στην πρώτη γραμμή για τη διατήρηση της εμπιστοσύνης και της αξιοπιστίας προς τα θέματα αντιντόπινγκ, και για αυτό αποφάσισε να συνεργαστεί με την ITA, η οποία φημίζεται για την τεχνογνωσία της στην εφαρμογή ανεξάρτητων προγραμμάτων “καθαρού αθλητισμού”.

O Γενικός Διευθυντής της ITA Benjamin Cohen ανέφερε: "Ευχαριστούμε τη FIM για την εμπιστοσύνη που έδειξε αναθέτοντας το πρόγραμμα δοκιμών της και άλλους τομείς καθαρού αθλητισμού στην ITA. Η ομάδα μου και εγώ είμαστε στην ευχάριστη θέση να ενισχύσουμε το πρόγραμμα αντιντόπινγκ για τη μοτοσυκλέτα με τις ανεξάρτητες δραστηριότητές μας μέσω αυτής της αρχικής συνεργασίας. Κατά τη χρονιά της 120ης επετείου της FIM, τους συγχαίρουμε για την ιστορία και την ικανότητά τους να αναπτύσσουν συνεχώς το άθλημά τους, επίσης όσον αφορά την προστασία της κοινότητάς τους από το ντόπινγκ".

Ο Δρ David Mc Manus, Διευθυντής της Ιατρικής Επιτροπής της FIM πρόσθεσε: "Αυτή η συνεργασία θα επιτρέψει στη FIM να επωφεληθεί από πρόσθετους πόρους, εξειδικευμένες συμβουλές και τεχνική βοήθεια από την ITA στον τομέα των θεμάτων αντιντόπινγκ. Η ITA θα οργανώνει, θα διαχειρίζεται, θα διεξάγει και θα διεκπεραιώνει τους ελέγχους εντός και εκτός αγώνων και τις εξαιρέσεις θεραπευτικής χρήσης. Οι αντίστοιχες ομάδες μας συνεργάζονται ήδη για την υλοποίηση της μετάβασης. Αυτή η συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό Ελέγχου αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στις συλλογικές μας προσπάθειες να διασφαλίσουμε ότι το άθλημά μας παραμένει καθαρό, δίκαιο, πιστό στις αξίες του και προάγει την υγεία και την ασφάλεια των αναβατών μας".

Ετικέτες