Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro 1ος αγώνας – Εντυπωσιακός Γ.Τρίγκας - Αποτελέσματα

Νίκη Τρίγκα σε δύσκολο αγώνα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/3/2018

Ξεκίνησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro με τον Γιάννη Τρίγκα (κεντρική φωτογραφία) να βρίσκεται σε εντυπωσιακή φόρμα και να αποδεικνύεται εξαιρετικά προπονημένος!

φωτό / συνεργασία ρεπορτάζ: Θοδωρής Ερμήλιος - Post Production Media

Με έναν απαιτητικό αγώνα που η συνολική του διάρκεια άγγιξε τις οχτώ ώρες άνοιξε η αυλαία του πρωταθλήματος. Στον διήμερο αγώνα στην Καρδίτσα πιο δυνατά από όλους την πρώτη μέρα, ξεκίνησε ο Γιάννης Τρίγκας (#22 Beta) που πήρε νωρίς προβάδισμα και επέστρεψε στις νίκες της Γενικής μετά από δύο χρόνια.

Ο δικός μας, Κίμων Καράμπελας (#225 Gas Gas) που επέστρεψε φέτος στην ενεργό δράση, ακολουθούσε τον Τρίγκα ωστόσο τρεις πτώσεις δεν του επέτρεψαν να παραμείνει στο κυνήγι της νίκης και τον περιόρισαν στην τέταρτη θέση της Γενικής. Ευτυχώς όλες τους δίχως κάποιο τραυματισμό με την μία όμως από αυτές να του κοστίζει πολλά δευτερόλεπτα καθώς το τιμόνι χώθηκε στην λάσπη.

 Κίμων Καράμπελας (#225 Gas Gas) 

Η λάσπη ήταν μία από τις δυσκολίες της ημέρας, όχι όμως στον βαθμό που αναμένεται αύριο. Σήμερα ο δυνατός αέρας που έπαιρνε τις κορδέλες και η μπόλικη βροχή των προηγούμενων ημερών δυσκόλεψαν πολύ τα πράγματα, αλλά απλά έδωσαν μία πρώτη γεύση στους αναβάτες. Κι αυτό γιατί αύριο η λάσπη θα είναι περισσότερη καθώς μέσα στην νύχτα η βροχή θα συνεχιστεί, ενώ και ο αέρας θα είναι αύριο αμείωτος. Το σκηνικό λοιπόν αναμένεται άκρως απαιτητικό, με τους αναβάτες να δηλώνουν ωστόσο έτοιμοι.

Σε εξαιρετική φόρμα κι ένας από τους «έτοιμους» για αύριο, ο Δημήτρης Βαγγελάκος (#112 Yamaha) που σήμερα τερμάτισε στη δεύτερη θέση και πήρε τη νίκη στην Ε1 ενώ στην Ε3 νικητής ήταν ο Βασίλης Σιαφαρίκας (#31 Honda).

Δημήτρης Βαγγελάκος (#112 Yamaha) 

Οι συμμετοχές για την πρώτη μέρα του αγώνα έφτασαν τις 47 ενώ ήδη στο parc ferme βρίσκονται και οι μοτοσυκλέτες των αναβατών που θα αγωνιστούν μόνο τη δεύτερη μέρα (Κυριακή) με το σύνολο των αγωνιζομένων να αγγίζει τους 100

Το σκηνικό για την δεύτερη ημέρα και τον δεύτερο αγώνα, στήνεται από τώρα εξίσου απαιτητικό με σήμερα…

Βασίλης Σιαφαρίκας (#31 Honda) νικητής Ε3!
 
Νίκος Ζέρβας (#495 Honda):
 
Ζώρας Αλέξης (#133 KTM):

 

 

Αποτελέσματα 1ου αγώνα Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro:

 

 

 

 

Ετικέτες

Stark Future: Θα τρέξει στο Red Bull Erzbergrodeo με την ηλεκτρική Varg

Πρώτη φορά στην ιστορία του, το εμβληματικό Red Bull Erzbergrodeo ανοίγει τις πόρτες του σε ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.
Stark Varg
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

17/12/2025

Η εταιρεία μετά την αμφιλεγόμενη ανάβαση υψομέτρου στις Άνδεις, ανακοίνωσε ότι θα δώσει το παρών τον Ιούνιο, με αναβάτες τους Eddie Karlsson (που είχε μεγάλη επιτυχία στο Red Bull Romaniacs) και Toby Martyn, σε έναν από τους πιο σκληρούς και απαιτητικούς αγώνες enduro παγκοσμίως.

Η Stark Varg, το ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, θα αγωνιστεί υπό κοινούς αγωνιστικούς και τεχνικούς κανονισμούς με τις μοτοσυκλέτες εσωτερικής καύσης, παρά τις προφανείς διαφορές στην τεχνολογία.

Η σουηδική εταιρεία μετά την αμφιλεγόμενη ανάβαση υψομέτρου στις Άνδεις, ανακοίνωσε ότι θα δώσει το παρών τον Ιούνιο, με αναβάτες τους Eddie Karlsson (που είχε μεγάλη επιτυχία στο Red Bull Romaniacs) και Toby Martyn, σε έναν από τους πιο σκληρούς και απαιτητικούς αγώνες enduro παγκοσμίως. Η Stark Varg, το ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, θα αγωνιστεί υπό κοινούς αγωνιστικούς και τεχνικούς κανονισμούς με τις μοτοσυκλέτες εσωτερικής καύσης, παρά τις προφανείς διαφορές στην τεχνολογία. Οι συμμετοχές με ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες θα ενταχθούν στην Open Class κατά τη διάρκεια του Prologue Qualification, διεκδικώντας κανονικά πρόκριση για τον κύριο αγώνα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Stark, “η συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών έχει ήδη ενσωματωθεί στην επίσημη διαδικασία εγγραφής αθλητών και στην επικοινωνία της διοργάνωσης”. Η αποδοχή των ηλεκτρικών συμμετοχών σημαίνει και πρακτικές αλλαγές στη διοργάνωση. Στο Erzbergrodeo θα προστεθούν σταθμοί φόρτισης, ενώ η αλλαγή μπαταριών θα γίνεται στο ίδιο σημείο όπου επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός καυσίμου για τις θερμικές μοτοσυκλέτες. Σε αντίθεση με τους αναβάτες των μοτοσυκλετών εσωτερικής καύσης, οι ηλεκτρικοί συμμετέχοντες θα έχουν το πλεονέκτημα της υποστήριξης από το service crew τους στο ειδικά διαμορφωμένο σημείο, ώστε να πραγματοποιείται η αντικατάσταση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η απόφαση του Red Bull Erzbergrodeo θεωρείται καθοριστική για την εξέλιξη των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στα αγωνιστικά δρώμενα. Αποτελεί ένα σαφές μήνυμα ότι οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες  μπορούν πλέον να σταθούν ισότιμα απέναντι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανοίγοντας τον δρόμο και προς άλλες μεγάλες διοργανώσεις. Ο ιδρυτής και CEO του Red Bull Erzbergrodeo, Karl Katoch, δήλωσε, “Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Stark Varg είναι ξεχωριστή για μένα, γιατί είναι η πρώτη ηλεκτρική off-road μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο που μπορεί να είναι ανταγωνιστική σχεδόν σε κάθε σύγχρονη διοργάνωση και να διεκδικήσει υψηλές θέσεις. Αυτή η αγωνιστική απόδοση την καθιστά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και για το R

Οι συμμετοχές με ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες θα ενταχθούν στην Open Class κατά τη διάρκεια του Prologue Qualification, διεκδικώντας κανονικά πρόκριση για τον κύριο αγώνα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Stark, “η συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών έχει ήδη ενσωματωθεί στην επίσημη διαδικασία εγγραφής αθλητών και στην επικοινωνία της διοργάνωσης”.

Η αποδοχή των ηλεκτρικών συμμετοχών σημαίνει και πρακτικές αλλαγές στη διοργάνωση. Στο Erzbergrodeo θα προστεθούν σταθμοί φόρτισης, ενώ η αλλαγή μπαταριών θα γίνεται στο ίδιο σημείο όπου επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός καυσίμου για τις θερμικές μοτοσυκλέτες.

Varg

Σε αντίθεση με τους αναβάτες των μοτοσυκλετών εσωτερικής καύσης, οι ηλεκτρικοί συμμετέχοντες θα έχουν το πλεονέκτημα της υποστήριξης από το service crew τους στο ειδικά διαμορφωμένο σημείο, ώστε να πραγματοποιείται η αντικατάσταση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Η απόφαση του Red Bull Erzbergrodeo θεωρείται καθοριστική για την εξέλιξη των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στα αγωνιστικά δρώμενα. Αποτελεί ένα σαφές μήνυμα ότι οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες  μπορούν πλέον να σταθούν ισότιμα απέναντι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανοίγοντας τον δρόμο και προς άλλες μεγάλες διοργανώσεις.

Varg

Ο ιδρυτής και CEO του Red Bull Erzbergrodeo, Karl Katoch, δήλωσε, “Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Stark Varg είναι ξεχωριστή για μένα, γιατί είναι η πρώτη ηλεκτρική off-road μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο που μπορεί να είναι ανταγωνιστική σχεδόν σε κάθε σύγχρονη διοργάνωση και να διεκδικήσει υψηλές θέσεις. Αυτή η αγωνιστική απόδοση την καθιστά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και για το Red Bull Erzbergrodeo. Γι’ αυτό και η Stark Varg έχει ήδη αποκτήσει μόνιμη θέση στο γκαράζ μου, με το βλέμμα στραμμένο στις προκλήσεις που έρχονται στο Erzberg.”

Varg

Η συμμετοχή της Stark στο Erzbergrodeo του 2026  αποτελεί ορόσημο για το μέλλον των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στον χώρο των πιο σκληρών off-road αγώνων.

Varg