Δοκιμάζουμε στην Πορτογαλία τα νέα Bridgestone με πλοηγό τον Freddie Spencer!

Ο Freddie Spencer παρέα με το MOTO!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

23/4/2015

Ο “Fast Freddie”, ένας από τους ταχύτερους αναβάτες της ιστορίας, είναι ο πλοηγός μας στην Πορτογαλία, όπου δοκιμάζουμε τα νέα Bridgestone T30 και A40. Νέα ελαστικά, Sport touring και παντός δρόμου, αντίστοιχα. Δύο διαφορετικά ελαστικά και ποικιλία μοτοσυκλετών, και τον Freddie Spencer, να μας δείχνει τον δρόμο. Μερικές φορές, αυτή η δουλειά είναι η καλύτερη του κόσμου! Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πως το νέο Adventure ελαστικό, το A40, είναι εξαιρετικό στο δρόμο, αλλά το μπροστινό τα βρίσκει σκούρα στο χώμα. Το 90-10 που δίνει η Bridgestone ως χρήση, είναι πιο κοντά στο 95-5, όπως συμβαίνει και με τους περισσότερους κατασκευαστές. Το Τ30 είναι περισσότερο touring, από sport, αλλά έρχεται γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας, και το πίσω ελαστικό ανταπεξέρχεται στη ροπή των πολλών κυβικών, βρίσκοντας πρόσφυση ακόμα κι όταν ανοίγεις βίαια το γκάζι σε κλίση. Έχουμε μπροστά μας κι άλλα χιλιόμετρα, αναλύοντας τα ελαστικά, σε διαφορετικές συνθήκες, σε μια διαδρομή που περιέχει πολλά είδη δρόμων.

Ωστόσο η ευχάριστη έκπληξη παραμένει η παρουσία του Freddie Spencer, που έχει χορηγό την Bridgestone, στη σχολή οδήγησης που διατηρεί στην Γαλλία. Ο Αμερικανός έχει μερικές εξαιρετικές ιστορίες, που μας διηγείται αυτές τις μέρες, και μαζί του κάναμε μια συζήτηση για τις νέες μοτοσυκλέτες με τα πάμπολλα ηλεκτρονικά βοηθήματα, αλλά και τη σύγχρονη μορφή των αγώνων! Εν συντομία, οι απόψεις του θα εκπλήξουν τον περισσότερο κόσμο! Είναι υποστηρικτής των ηλεκτρονικών, του αρέσει η Panigale 1299 και πιστεύει ότι από ένα σημείο και μετά, δεν μπορείς να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητες των νέων μοτοσυκλετών, αν δεν έχεις ηλεκτρονικά. Πράγματα που λέμε στο περιοδικό, και ορισμένες φορές ακούμε την απάντηση ότι «οι παλιοί θα τα κατάφερναν». Ένας από τους ταχύτερους λοιπόν, λέει πως όχι, ωστόσο δεν θα πρέπει να μαθαίνει κανείς να οδηγά με τα ηλεκτρονικά. Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση, και θα ακολουθήσουν κι άλλες φυσικά, καθώς η τεράστια εμπειρία του “Fast Freddie”, που ασταμάτητα οδηγεί όλα αυτά τα χρόνια, είναι αστείρευτη πηγή για προβληματισμό. Που να ακούσετε τι έχει να πει, για τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας μόνο με τα φρένα. Πιστεύει ότι οι σύγχρονοι αγώνες είναι εντυπωσιακοί, εξίσου με την δική του εποχή, και έχει ενδιαφέροντα πράγματα να πει για κάθε αναβάτη των MotoGP. Μείνετε συντονισμένοι για συνέντευξη Freddie Spencer και την αναλυτική δοκιμή των νέων Bridgestone!    

Ετικέτες

Αθήνα: Κι άλλες κάμερες που καταγράφουν παραβάσεις στο κέντρο - Πού τοποθετήθηκαν

Τον Μεγάλο Αδερφό ξεκινά να φέρνει στο μυαλό η πρωτεύουσα
kameres
Από τον

Παύλο Καρατζά

5/5/2026

Νέες κάμερες καταγραφής παραβάσεων του ερυθρού σηματοδότη τοποθετήθηκαν στο κέντρο της Αθήνας που σιγά-σιγά θυμίζει reality show.

Τις νέες κάμερες καταγραφής παραβάσεων θα τις βρείτε στο ύψος των Στύλων του Ολυμπίου Διός, τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο της Λεωφόρου Συγγρού, αλλά και στην οδό Αθανασίου Διάκου, που συνδέει την Καλλιρρόης με τη Συγγρού.

Κάμερα καταγραφής παράβασης ερυθρού σηματοδότη έχει τοποθετηθεί και στη λεωφόρο Βασιλίσσης Αμαλίας μπροστά από τη Βουλή, ενώ τέσσερις νέες κάμερες προς κάθε κατεύθυνση έχει αποκτήσει και το σημείο που βρισκόταν το ξενοδοχείο Hilton, δηλαδή στη διασταύρωση Βασιλίσσης Σοφίας και Βασιλέως Κωνσταντίνου.

Τα τρία παραπάνω σημεία σχηματίζουν ένα νοητό τρίγωνο στο κέντρο της πρωτεύουσας που επιτηρείται πλέον έντονα και σε συνδυασμό με τη λεωφόρο Συγγρού που έχει γεμίσει με κάμερες, αλλά και τον πιο αυστηρό Κ.Ο.Κ, οι οδηγοί και αναβάτες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για την αποφυγή ατυχημάτων και προστίμων.

Υπενθυμίζεται πως η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη τιμωρείται με πρόστιμο 700 ευρώ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 60 ημέρες, ενώ σε περίπτωση υποτροπής το πρόστιμο αυξάνεται στα 1.000 ευρώ και η άδεια οδήγησης αφαιρείται για έξι μήνες. Το επόμενο διάστημα μάλιστα αναμένεται η τοποθέτηση καμερών σε νέα σημεία.