ΕΛ.ΑΣ. - Αφαίρεση χιλιάδων αδειών οδήγησης και κυκλοφορίας στην Αττική το πρώτο δίμηνο του 2024

Τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο η Τροχαία Αττικής διενήργησε 36.957 ελέγχους, βεβαιώνοντας 12.447 παραβάσεις
ΕΛΑΣ - Χιλιάδες αφαιρέσεις αδειών στην Αττική το 1ο 2μηνο του 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

5/3/2024

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το νέο επιχειρησιακό σχέδιο της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής για την πρόληψη και αντιμετώπιση παραβατικών και αντικοινωνικών συμπεριφορών, που όπως αναφέρει η ΕΛ.ΑΣ. "αποδεδειγμένα οδηγούν σε τροχαία ατυχήματα, διαταράσσουν την ασφάλεια των συγκοινωνιών, ενώ θέτουν σε κίνδυνο την ομαλή και ασφαλή κίνηση και κατ’ επέκταση τη ζωή των πολιτών".

Ως αποτέλεσμα, τον Φεβρουάριο υπερδιπλασιάστηκαν οι έλεγχοι και οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν, συγκριτικά με τον προηγούμενο μήνα, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, στην υπέρβαση ορίων ταχύτητας, στην αποτροπή και καταστολή των αυτοσχέδιων αγώνων και στη μη χρήση ζώνης ασφαλείας και προστατευτικού κράνους.

Συνολικά, το δίμηνο Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου 2024 διενεργήθηκαν -36.957- έλεγχοι και βεβαιώθηκαν -12.447- παραβάσεις, από τις οποίες -1.736- για παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων, -1.406- για μη χρήση ζώνης ασφαλείας, -960- για μη χρήση κράνους, -899- για υπερβολική ταχύτητα και -486- για μέθη.

Παράλληλα, αφαιρέθηκαν -2.056- άδειες ικανότητας οδήγησης, -2.006- άδειες κυκλοφορίας και -833- πινακίδες, ενώ ακινητοποιήθηκαν -963- οχήματα!

Πιο αναλυτικά, τον Φεβρουάριο διενεργήθηκαν 24.827 τροχονομικοί έλεγχοι οδηγών και οχημάτων, ενώ βεβαιώθηκαν 8.425 παραβάσεις, για τις οποίες επιβλήθηκαν τα ανάλογα διοικητικά πρόστιμα.

Οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν αφορούσαν:

  • 999 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,
  • 996 για παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων,
  • 861 για μη χρήση προστατευτικού κράνους,
  • 575 σταθμεύσεις,
  • 540 για στέρηση άδειας ικανότητας οδήγησης,
  • 382 για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος και -19- πλημμεληματικού χαρακτήρα,
  • 379 για υπερβολική ταχύτητα,
  • 383 για θόρυβο,
  • 301 για παραβάσεις ΚΤΕΟ,
  • 124 για ωράριο εργασίας-ταχογράφοι,
  • 59 για στέρηση ασφαλιστήριου συμβολαίου,
  • 54 για επικίνδυνους ελιγμούς,
  • 44 για χρήση κινητού τηλεφώνου,
  • 44 για επίδειξη οδηγικών ικανοτήτων,
  • 31 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
  • 14 για αυτοσχέδιους αγώνες και
  • 4.045 λοιπές παραβάσεις.

Επιπρόσθετα, αφαιρέθηκαν 736 ζεύγη πινακίδων, 1.558 άδειες κυκλοφορίας, 1.373 άδειες ικανότητας οδήγησης, ενώ ακινητοποιήθηκαν 774 οχήματα.

Το μήνα Ιανουάριο διενεργήθηκαν 12.130 τροχονομικοί έλεγχοι οδηγών και οχημάτων, βεβαιώθηκαν 4.022 παραβάσεις, για τις οποίες επιβλήθηκαν τα ανάλογα διοικητικά πρόστιμα.

Οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν αφορούσαν:

  • 743 σταθμεύσεις,
  • 740 για παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων,
  • 520 για υπερβολική ταχύτητα,
  • 407 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,
  • 141 για στέρηση άδειας ικανότητας οδήγησης,
  • 122 για θόρυβο,
  • 104 για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος και -8- πλημμεληματικού χαρακτήρα,
  • 100 για παραβάσεις ΚΤΕΟ,
  • 99 για μη χρήση προστατευτικού κράνους,
  • 86 για ωράριο εργασίας-ταχογράφοι,
  • 27 για επικίνδυνους ελιγμούς,
  • 17 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
  • 16 για στέρηση ασφαλιστήριου συμβολαίου,
  • 15 για χρήση κινητού τηλεφώνου,
  • 13 για επίδειξη οδηγικών ικανοτήτων,
  • 5 για αυτοσχέδιους αγώνες και
  • 1.825 λοιπές παραβάσεις.

Επιπρόσθετα, αφαιρέθηκαν 97 ζεύγη πινακίδων, 448 άδειες κυκλοφορίας, 683 άδειες ικανότητας οδήγησης, ενώ ακινητοποιήθηκαν 189 οχήματα.

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες