FIM και FEMA μαζί για το καλό του μοτοσυκλετισμού

Στόχος οι δύο οργανισμοί να συνεργαστούν ακόμη πιο στενά το επόμενο διάστημα
motomag FIM και FEMA μαζί για το καλό του μοτοσυκλετισμού
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

30/5/2024

Ο νεοεκλεγείς πρόεδρος της FEMA, κ. Odd Terje Dovik είχε συνάντηση με τον πρόεδρο της FIM κ. Jorge Viegas, όπου στην ημερήσια ατζέντα συζητήθηκε η ισχυρότερη συνεργασία μεταξύ FIM και FEMA για θέματα που αφορούν την μοτοσυκλέτα.

Πιο συγκεκριμένα η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Λυών της Γαλλίας, με τους Odd Terje Dovik (πρόεδρος FEMA), Jorge Viegas (πρόεδρος FIM), Damiano Zamana (αναπληρωτής διευθυντής FIM) και Jesper Christensen (διευθυντής της Επιτροπής Κινητικότητας της FIM και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της FEMA), να δίνουν το παρών.

Κατά την Ετήσια Γενική Συνέλευση της FEMA, η οποία είχε πραγματοποιηθεί πριν λίγο καιρό ο Damiano Zanana είχε εκφράσει την έντονη επιθυμία να επισημοποιηθούν και να αναπτυχθούν περαιτέρω οι δεσμοί μεταξύ FEMA και FIM, προς όφελος και των δύο οργανισμών. Στην τωρινή συνάντηση στη Λυών, ο πρόεδρος της FIM, Jorge Viegas επανέλαβε το ίδιο μήνυμα, τονίζοντας πως υπάρχει ανάγκη οι μοτοσυκλετιστές του κόσμου να είναι ενωμένοι και να συντονίσουν τις δυνάμεις τους. Ενώ θα πρέπει οι δύο οργανισμοί να αποφύγουν την σπάταλη διπλή εργασία.

FIM και FEMA μαζί για το καλό του μοτοσυκλετισμού

Η πλευρά της FEMA συμφωνεί πως το άθλημα της μοτοσυκλέτας -οποιαδήποτε μορφή αγωνιστικής εκδήλωσης- και η μοτοσυκλέτα ως μέσο αναψυχής και μεταφοράς είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος και ως εκ τούτου η μία επωφελείται από την άλλη. Το Διοικητικό συμβούλιο της FEMA αναμένεται να συζητήσει την συγκεκριμένη πρωτοβουλία της FIM στη συνεδρίαση του Μαρτίου του επόμενου έτους.

Να τονίσουμε πως FEMA και FIM έχουν ήδη συνεργασία, η οποία επισημοποιήθηκε με μνημόνιο το 2022. Επιπρόσθετα οι δύο οργανισμοί FEMA και FIM συμφωνούν ότι είναι πολύ σημαντικό τα συμφέροντα των μοτοσυκλετιστών να αναγνωρίζονται και να εκτιμώνται από τα θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και άλλους ρυθμιστικούς και διαμορφωτικούς φορείς.

Ετικέτες

Η Honda γιορτάζει τα 25 χρόνια πορείας του SH125i με δύο ιδιαίτερες δημιουργίες [Video+Photos]

Ένας εκ των δύο δημιουργών, είναι ο διάσημος γλύπτης Filippo Tincolini
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

27/5/2026

Η Honda γιορτάζει την 25η επέτειο του σκούτερ SH125i με ένα φιλόδοξο, έργο που συνδυάζει τη γλυπτική και την τεχνολογική καινοτομία, για να τιμήσει ένα από τα πιο διαχρονικά σκούτερ της Ευρώπης.

Από το 2001 το SH125i αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο του εργοστασίου της Atessa στην Ιταλία. Η 25η επέτειος γιορτάστηκε με τη δημιουργία του πρωτότυπου SH125i Marmo και του "Hanami", ενός συνοδευτικού γλυπτού από μάρμαρο σε κλίμακα 1:1.

Στο επίκεντρο της πρωτοβουλίας βρίσκονται δύο ξεχωριστές ερμηνείες του SH125i: το “Hanami” (σημαίνει παρατήρηση της άνθισης των λουλουδιών), ένα μαρμάρινο γλυπτό σε κλίμακα 1:1 που δημιουργήθηκε από τον διάσημο Ιταλό γλύπτη Filippo Tincolini και το πρωτότυπο SH125i Marmo που αναπτύχθηκε από τους μηχανικούς της Honda στο εργοστάσιο της Atessa.

Το Hanami του Tincolini, είναι ένα γλυπτό SH125i σε κλίμακα 1:1, λαξευμένο από ένα ενιαίο συμπαγές κομμάτι μαρμάρου. Δίπλα στο γλυπτό βρίσκεται το πρωτότυπο SH125i Marmo, που αναπτύχθηκε από τους μηχανικούς της Honda στο ιταλικό της εργοστάσιο, xρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμη ακρυλική ρητίνη, με το πρωτότυπο να είναι πολύ κοντά στο πραγματικό SH125i.

Τα έργα αυτά συνοδεύονται και από μια σειρά τριών ταινιών που καταγράφει την εξέλιξη τους , ενώ παράλληλα ανοίγει έναν ευρύτερο διάλογο γύρω από τη χειροτεχνία, το βιομηχανικό σχεδιασμό, τη βιωσιμότητα και τη μακροβιότητα.

Ετικέτες