Hero Vida - To ηλεκτρικό scooter V1 Pro πετυχαίνει ρεκόρ διανυθείσας απόστασης σε 24 ώρες

Ξεπέρασε το ρεκόρ της Seat κατά 350 χιλιόμετρα!
Vida record
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/5/2023

Η Vida -η εταιρεία ηλεκτρικών δικύκλων της ινδικής Hero- κατέχει πλέον το Παγκόσμιο ρεκόρ Guinness για τη μέγιστη διανυθείσα απόσταση, καλύπτοντας 1.780 χιλιόμετρα σε 24 ώρες με το ηλεκτρικό scooter V1 Pro.

Είχατε διαβάσει στο ΜΟΤΟ, για τα δύο Παγκόσμια ρεκόρ Guinness για τη μέγιστη διανυθείσα απόσταση σε 24 ώρες που είχε σημειώσει στην πίστα Zuera στη Σαραγόσα πέρυσι η SEAT με το e-scooter MO 125 Performance. Πλέον αυτό το ρεκόρ αποτελεί παρελθόν καθώς η Vida έχοντας ως «όπλο» της το ηλεκτρικό scooter Vida V1 Pro, πέτυχε νέο ρεκόρ για τη μέγιστη διανυθείσα απόσταση σε 24 ώρες, ξεπερνώντας το προηγούμενο της SEAT κατά 350 χιλιόμετρα. Πλέον το επίσημο ρεκόρ διανυθείσας απόστασης σε 24 ώρες είναι τα 1,780 χιλιόμετρα!

Vida record

Το εν λόγω εγχείρημα πραγματοποιήθηκε σε ινδικό έδαφος στο Κέντρο Καινοτομίας και Τεχνολογίας (CIT) της Hero MotoCorp, στην Τζαϊπούρ στις 20 Απριλίου με το ρεκόρ να κατοχυρώνεται στις 21 Απριλίου. Για να φτάσει η Vida σε αυτό το ρεκόρ χρειάστηκαν έξι αναβάτες τρεις από το Autocar India και τρεις από την ομάδα δοκιμαστών οχημάτων της Hero MotoCorp. Κατά τη διάρκεια των 24 ωρών το Vida V1 Pro έκανε στάσεις μόνο για αλλαγή μπαταρίας και αναβάτη με μέση ταχύτητα 74,16 χλμ./ώρα.

 

 

Ετικέτες

Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025

Ακολουθώντας τα χνάρια του R6, το superbike της Yamaha θα πωλείται μόνο για αγωνιστική χρήση
motomag Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/2/2024

Διαβάσατε στο ΜΟΤΟ πως η Yamaha σκοπεύει να μην προχωρήσει στην εξέλιξη των YZF-R1 και YZF-R1M προκειμένου αυτά να συμμορφωθούν με τις Euro5+ προδιαγραφές, σημαίνοντας ταυτόχρονα το τέλος των πωλήσεων του μοντέλου στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2025.

Μετά τον ντόρο που σήκωσε η συγκεκριμένη είδηση ήρθε και η απάντηση από την ίδια την Yamaha, με την ιαπωνική εταιρεία να επιβεβαιώνει πως τo superbike της θα ακολουθήσει το δρόμο που χάραξε από το 2020 και μετά το YZF-R6. Με απλά λόγια το R1 θα συνεχίσει να πωλείται ωστόσο από το 2025 και μετά θα χρησιμοποιείται μόνο για αγωνιστική χρήση χωρίς αυτό να μπορεί να βγάλει πινακίδες για το δρόμο.

Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025

Η συγκεκριμένη απόφαση της Yamaha έγκειται αφενός στην αλλαγή των προτεραιοτήτων του αγοραστικού κοινού καθώς βλέπουμε πως οι Adventure μοτοσυκλέτες αποτελούν τα τελευταία χρόνια την πρώτη επιλογή των αγοραστών και αφετέρου πως η αγωνιστική εμπλοκή της Yamaha στο WSBK απαιτεί την ύπαρξη του YZF-R1 έστω και χωρίς αυτή να βγάζει πινακίδες (λόγω των κανονισμών που επιβάλουν η αγωνιστική μοτοσυκλέτα να βασίζεται σε έκδοση παραγωγής).

Η φετινή χρονιά ως εκ τούτου θα είναι η τελευταία που θα μπορεί κάποιος να αποκτήσει τα YZF-R1 και YZF-R1M με πινακίδες ωστόσο το θετικό είναι πως το κεφάλαιο του R1 θα συνεχιστεί έστω και αν αυτό σχετίζεται με την αποκλειστική χρήση του μοντέλου στις πίστες.

Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025