MBE 2019: Yamaha XSR 700 Flat Track by C-Racer

Η μεταμόρφωση
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/1/2019

Όπως θα έχετε ήδη διαβάσει για την ελληνική παρουσία στα εκθέματα της Motor Bike Expo, η C-Racer, η εταιρεία του Χρήστου Ζαμπετάκη που κατασκευάζει after market εξαρτήματα για customizing, δίνει ένα δυναμικό παρών μέσω του Yamaha XSR 700 Flat Track που έχει φτιάξει και που κοσμεί το περίπτερο της Parts Europe. Η C-Racer έχει αποκλειστική συνεργασία με την Parts Europe, τον μεγαλύτερο προμηθευτή αξεσουάρ και ανταλλακτικών της Ευρώπης, με την δυνατότητα όμως να πουλάει και η ίδια η εταιρεία τα προϊόντα της ανεξάρτητα. Μέσα στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας, ο Χρήστος Ζαμπετάκης και η ομάδα του έφτιαξαν τρία διαφορετικά κιτ για το Yamaha XSR 700, τα οποία είναι bolt on (μπαίνουν δηλαδή χωρίς καμία μετατροπή και χωρίς την χρήση ειδικών εργαλείων στην μοτοσυκλέτα) και απολύτως νόμιμα και κατάλληλα για χρήση στο δρόμο. Είναι τρία κιτ που κυριολεκτικά μεταμορφώνουν το sport heritage μηχανάκι της Yamaha, σε flat track, σε scrambler και σε café racer.


Στο περίπτερο λοιπόν της Parts Europe, σε περίοπτη θέση, ποζάριζε η flat track έκδοση του XSR που για πρώτη φορά μπορέσαμε να δούμε κι εμείς από κοντά, έχοντας μάλιστα και την ευκαιρία να μάθουμε περισσότερα πράγματα για την δημιουργία του κιτ από τον ίδιο τον δημιουργό του. Όλο το σετ αποτελείται από οκτώ bolt on εξαρτήματα που κατασκευάστηκαν σε εργαλειομηχανές CNC, εκτός από την σέλα που είναι χειροποίητη. Ο σχεδιασμός και η κατασκευή τους διήρκεσε τρεις μήνες, συμπεριλαμβανομένης και της διαδικασίας των καλουπιών, φτάνοντας σε ένα αποτέλεσμα που ποιοτικά είναι πολύ καλύτερο κι από το εργοστασιακό επίπεδο.


Ξεκινώντας από το μούτρο της μοτοσυκλέτας, η μάσκα από πλαστικό ABS της C-Racer διαθέτει δύο διαφορετικούς τύπους, με και χωρίς προβολέα LED, ανάλογα με την χρήση που θέλει να κάνει ο ιδιοκτήτης (δρόμος ή πίστα). Το κάλυμμα των καλαμιών του μπροστινού είναι κι αυτό από ABS και είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να είναι κατάλληλο και για αγωνιστική χρήση. Τα δύο πλαστικά καπάκια που διαθέτει από το εργοστάσιο το XSR, έχουν μετατραπεί σε αεραγωγούς, οι οποίοι εκτός του ότι συμβάλλουν τα μέγιστα στην επιθετική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, ο αριστερός αεραγωγός στέλνει τον αέρα στον ανορθωτή βοηθώντας έτσι την ψύξη του.
Τα πίσω πλαϊνά καπάκια έδωσαν την θέση τους σε μεγαλύτερα για καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα, ενώ η σέλα αντικαταστάθηκε πλήρως από ένα μεγάλο πλήθος συνδυασμών για το μονόσελο που σχεδίασε η C-Racer, χάρη και στην δυνατότητα της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας να αφαιρείται εντελώς το υποπλαίσιο.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι υπάρχει η επιλογή για τοποθέτηση της νέας σέλας που διατίθεται σε δύο διαφορετικά πάχη (40mm ή 20mm) με κάλυμμα από συνθετικό δέρμα, με ή χωρίς τα ειδικά σχεδιασμένα number plates, αλλά και με ή χωρίς το υποπλαίσιο. Όλοι οι συνδυασμοί είναι δυνατοί και εξαρτώνται αποκλειστικά από τα γούστα του ιδιοκτήτη του. Στην περίπτωση πάντως που δεν τοποθετηθεί το υποπλαίσιο δεν θα υπάρχει, φυσικά, πίσω φτερό, αλλά σε αυτή την περίπτωση η C-Racer διαθέτει κάλυμμα για το κενό που δημιουργείται, διατηρώντας έτσι το όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα.


Τέλος, η βάση της πινακίδας είναι αναδιπλούμενη, κατασκευασμένη από λαμαρίνα 3mm και 2mm βαμμένη με ηλεκτροστατική βαφή και συνοδεύεται από under tray (το κάλυμμα κάτω από την ουρά) για να έχει ένα εργοστασιακό look, το οποίο αποτελεί και το πιο πολύπλοκο κομμάτι στην κατασκευή του. Όλα τα εξαρτήματα μπορούν να διατεθούν βαμμένα κατόπιν επιλογής, με το κόστος να μην υπερβαίνει τα 1.000 ευρώ, κάτι που ισχύει και για τα άλλα δύο κιτ, σε ένα αποτέλεσμα που πραγματικά χαρακτηρίζεται από μια πολύ υψηλή σχέση value for money.

Στο πλούσιο gallery που συνοδεύει το άρθρο, μπορείτε να απολαύσετε την μοτοσυκλέτα με φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης

Ετικέτες

SYM Artic Route 2025 - The Way to the North Pole

O Μητσάκης παίρνει δρόμο για τον Βόρειο Πόλο - Με ADXTG 400
SYM Artic Route 2025
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

16/6/2025

Ο Κωσταντίνος Μητσάκης σε συνεργασία με την Γκοργκόλης Α.Ε. ξεκινά το νέο του ταξιδιωτικό εγχείρημα με σύμμαχο το SYM ADXTG 400, σπρώχνοντας τα όρια των ταξιδιών με scooter, επιλέγοντας να κινηθεί στα πιο απομακρυσμένα σημεία του αμερικανικού βορρά!

Με αφετηρία το Montreal του Καναδά – όπου αναβάτης και σκούτερ θα μεταβούν αεροπορικώς – ο Έλληνας ταξιδευτής θα καλύψει χιλιάδες χιλιόμετρα, με στόχο να βρεθεί όσο πιο κοντά γίνεται στον Βόρειο Πόλο με ένα crossover scooter.

Η πρόκληση αυτής της διαδρομής είναι τεράστια: το SYM ADXTG 400 θα αντιμετωπίσει τις απαιτητικές γεωμορφολογικές και κλιματολογικές συνθήκες του Βορειοδυτικού Καναδά και της Αλάσκας, καλύπτοντας μεγάλες αποστάσεις εκτός ασφάλτου και διασχίζοντας μοναδικά τοπία της βόρειας Αμερικής. Το συνολικό οδοιπορικό, μήκους περίπου 18.000 χλμ., περιλαμβάνει 4.000 χλμ. σε χωμάτινους δρόμους, αποδεικνύοντας την αντοχή του αναβάτη και τις δυνατότητες του SYM ADXTG 400.

SYM Artic Route 2025

Η διαδρομή ξεκινά και ολοκληρώνεται στο Montreal, περνώντας από μεγάλες πόλεις του Καναδά όπως Toronto, Winnipeg, Regina, Edmonton, Whitehorse, Inuvik και φτάνοντας στην Αλάσκα μέσω Tok, Fairbanks, με τελικό προορισμό το ακραίο βόρειο σημείο, την Prudhoe Bay. Μετά τη διάσχιση του Αρκτικού Κύκλου, ο Κωνσταντίνος Μητσάκης θα προσεγγίσει τις ακτές του Βόρειου Αρκτικού Ωκεανού τόσο στην Prudhoe Bay της Αλάσκας όσο και στην παραθαλάσσια τοποθεσία Tuktoyaktuk του Καναδά.

Παράλληλα με το ταξίδι, ο Έλληνας αναβάτης σκοπεύει να συναντήσει ελληνικές κοινότητες κατά το πέρασμά του, ερχόμενος σε επαφή με τους απόδημους που ζουν σε αυτές τις απομακρυσμένες περιοχές της Βόρειας Αμερικής. Στόχος του είναι να γνωρίσει από κοντά την τοπική ελληνική παρουσία και να μοιραστεί εμπειρίες, δημιουργώντας ένα μοναδικό δίκτυο επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με την ομογένεια.

SYM Artic Route 2025