Ο θρύλος του FlatTrack ζωντανεύει

Στις 20 & 21 Οκτωβρίου
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

12/10/2017

Όταν ακούμε το όνομα Harley-Davidson®, ο νους μας πάει αυτόματα είτε σε άνετα μακρινά ταξίδια, είτε σε εκείνες τις μοτοσικλέτες που όταν τις ακούσουμε να περνάνε κοντά μας, σηκώνουμε το κεφάλι να τις δούμε. Πόσο συχνά όμως ο νους μας πάει σε αγώνες; Όχι συχνά, παρά το γεγονός ότι η «καλύβα» που έχουμε δεις σε ασπρόμαυρες φωτογραφίες να γράφει στην πόρτα «Harley-Davidson®MotorCo», ξεκίνησε κατασκευάζοντας αγωνιστικές μοτοσικλέτες. Μοτοσικλέτες για αγώνες FlatTrack, το πρώτο extremesport.

Εδώ και πάρα πολλά χρόνια, η Harley-Davidson®μεσουρανεί στους αγώνες FlatTrack. Πέρυσι η Harley-Davidson® παρουσίασε το καινούριο της αγωνιστικό μοντέλο για το αμερικανικό πρωτάθλημα, το XG750R. Ο σχεδιασμός και οι εξελίξεις του κινητήρα αποτέλεσαν τη βάση που οδήγησε στην δημιουργία του καινούριου μοντέλου Harley-Davidson®StreetRod®που παρουσιάσαμε την άνοιξη που μας πέρασε και κέρδισε αμέσως εντυπωσιακές κριτικές από κοινό και δημοσιογράφους.

Εκτός από το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, όπου ειδικά στο αμερικανικό πρωτάθλημα διαγωνίζονται αθλητές παγκοσμίου φήμης, αυτό που κάνει το FlatTrackracingνα ξεχωρίζει και το κάνει ίσως την πιο διασκεδαστική μορφή αγώνων μοτοσικλέτας, που θυμίζει περισσότερο διαγωνισμό μεταξύ φίλων, είναι η ευκολία με την οποία μπορεί να στηθεί μια πίστα. Ακόμα και σε μια μεγάλη αυλή σπιτιού.

Με στόχο να γνωρίσει το κοινό το Flat Track racing, το νέο μοντέλο Street Rod® και πάνω από όλα, να περάσουμε καλά, οδηγώντας το πιο ευέλικτο Harley-Davidson®, στην πρώτη επίσημη πίστα Flat Track στην Ελλάδα, στο χώρο του Riding School «Θανάσης Χούντρας» (32οχλμ Εθν. Οδού Αθηνών-Λαμίας).

Η πρώτη ημέρα (20 Οκτωβρίου) θα αφιερωθεί στους δημοσιογράφους, ενώ η δεύτερη μέρα είναι ανοικτή για το κοινό. Οι συμμετέχοντες της δεύτερης ημέρας θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή μέσω Facebook, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο. Οι 40 συνολικά συμμετέχοντες που θα επιλεγούν, θα έχουν τη χαρά να απολαύσουν το StreetRod®σε μια πολύ ξεχωριστή μέρα.

Κάντε την εγγραφή σας εδώ:

https://www.facebook.com/Harley.Davidson.Athena/posts/903165579836858

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις, καλέστε μας στο 2103410850.

Ομοσπονδία Βενζινοπωλών – Ομόφωνη απόφαση κινητοποίησης, ανακοινώσεις μετά τη συνάντηση με κυβέρνηση, καθώς Ιταλία και Αυστρία μειώνουν τον ΕΦΚ

Η συνέλευση της Τετάρτης 18 Μαρτίου κατέληξε, ως αναμενόταν, σε ομοφωνία για κινητοποιήσεις, απεργίες στον ορίζοντα
fuel pump
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

19/3/2026

Η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος (ΟΒΕ) πραγματοποίησε την έκτακτη Γενική Συνέλευσή της, στην οποία έδωσαν το παρόν 31 Ενώσεις και είχε ως κεντρικό θέμα την αντίδρασή της μετά την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης 1411/2026 που θεσπίζει πλαφόν στα περιθώρια κέρδους των πρατηρίων καυσίμων ως και το τέλος Ιουνίου.

Η απόφαση για κινητοποιήσεις του κλάδου ήταν ομόφωνη και πλέον απομένει η σημερινή (19/3) συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης Παναγιώτη Θεοδωρικάκο για να ανακοινωθούν οι μορφές κινητοποιήσεων και οι σχετικοί χρόνοι αυτών.

Η ουσία πίσω από τη συνάντηση με τον υπουργό είναι στα αιτήματα της ΟΒΕ, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζει η πρόταση για μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στα καύσιμα, σκέψη που ο πρωθυπουργός έχει δημοσίως απορρίψει εκτός αν προκύψει ανάλογη απόφαση σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης που να επιτρέπει δημοσιονομική ευελιξία στα κράτη-μέλη.

Καθόλου τυχαία, σήμερα (19/3) συνεδριάζουν στις Βρυξέλλες οι 27 ηγέτες των κρατών-μελών της Ε.Ε. με κεντρικό θέμα τις ανατιμήσεις στα καύσιμα, με αρκετές χώρες να ζητούν προσωρινά μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα που θα τους επιτρέψουν να ανακουφίσουν τους πολίτες των χωρών τους.

Προφανώς, τα αποτελέσματα αυτών των συνεδριάσεων αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς θα επηρεάσουν άμεσα τις ζωές μας στο επόμενο διάστημα και καθ’ όσο συνεχίζεται η αστάθεια στον Περσικό Κόλπο.

Στο μεταξύ ωστόσο, Ιταλία και Αυστρία δεν περίμεναν τη διάσκεψη των Βρυξελλών για να κινητοποιηθούν, ανακοινώνοντας μονομερώς μειώσεις στον ΕΦΚ. Η μεν Ιταλία μείωσε τον φόρο κατά 25 σεντς ανά λίτρο, ενώ η Αυστρία κράτησε τη μείωση στα 5 σεντς ανά λίτρο και τη συνοδεύει με πλαφόν στα περιθώρια κέρδους στη λιανική πώληση καυσίμων.