Στο merchandise μαγαζί της Suzuki στην Ιαπωνία έκανε την εμφάνιση του ένα ρολόι σε δυο διαφορετικές εκδόσεις με τα λογότυπα GSXR & KATANA, που διατίθεται σε 300 αντίτυπα για κάθε του έκδοση.
Τα ρολόγια της Suzuki βασίζονται στο Kentex Moto-R, έχουν κάσα από ανοξείδωτο ατσάλι, είναι αδιάβροχα και αντέχουν έως και σε 10 ατμόσφαιρες, διατίθενται με δερμάτινο λουράκι και ζυγίζουν 130 γραμμάρια έκαστο.
Διατίθενται σε κασετίνα με τα λογότυπα GSXR & KATANA, με το GSXR να έχει φόντο, ραφή στο λουρί, αγκράφα και ροδέλα σε μπλε χρώμα με ασημί λεπτομέρειες (Triton Blue Metallic/Mystic Silver Metallic), και με το KATANA να έρχεται σε ασημί χρώμα (Mystic Silver Metallic) με κόκκινες λεπτομέρειες.
Απ’ ότι φαίνεται οι προ-παραγγελίες έχουν ήδη κλείσει (sold-out), ενώ η Suzuki θα διενεργήσει κλήρωση μεταξύ των αιτούντων, με τυχαία επιλογή 600 επίδοξων αγοραστών.
Honda Super Cub - Αλλαγή ονόματος για το επόμενο "50άρι" παπί
Τα ονόματα που κατοχύρωσε η Honda την Ιαπωνία
Από τον
Θοδωρή Ξύδη
6/12/2024
Ελαφρώς διαφορετικό όνομα αναμένεται να έχει το νέο "50άρι" στρογγυλοφάναρο παπί της Honda στην Ιαπωνία ώστε να διαχωρίζει τη θέση του από το ισχυρότερο μοντέλο.
Οι νέες προδιαγραφές ρύπων που θα ισχύουν από τη νέα χρονιά στην αγορά της Ιαπωνίας θα σημάνουν το τέλος των πενηνταριών, λογικά για όλους τους κατασκευαστές και σίγουρα για τη Honda που σταματά την παραγωγή του Super Cub των 50 κ.εκ.
Οι Ιάπωνες θα δώσουν τέλος και σε άλλα μοντέλα τους με μοτέρ αυτής της χωρητικότητας καθώς η εξέλιξή τους για να πιάσουν τις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων είναι οικονομικά ασύμφορη.
Ωστόσο, η δημοφιλής κατηγορία κυβισμού στην Ιαπωνία δεν θα εξαφανιστεί με τους κατασκευαστές να εφοδιάζουν τα μοντέλα της με μεγαλύτερου κυβισμού μοτέρ, έως 125 κ.εκ., τα οποία όμως θα περιορίζουν τη μέγιστη ισχύ τους στους 5,4 ίππους.
Δεν αποκλείεται λοιπόν το Super Cub 50 να είναι επί της ουσίας ένα Super Cub 110 με περιορισμό στην ισχύ του, με το ιαπωνικό Young Machine να αναφέρει ότι η Honda έχει πραγματοποιήσει ήδη σχετικές δοκιμές. Για τα ιαπωνικά "μοτοποδήλατα" η νομοθεσία δεν υποχρεώνει τον κατασκευαστή να τοποθετήσει ABS και αυτό θα συγκρατήσει το κόστος σε παρόμοιο επίπεδο, κάτι που αναμένεται να κάνουν και οι ακτινωτές ζάντες με τα ατσάλινα στεφάνια στη θέση των χυτών αλουμινίου του Super Cub 110.
Παράλληλα, η Hondao κατέθεσε προς κατοχύρωση και τρία νέα ονόματα. Εδώ μην περιμένετε μεγάλες αλλαγές αφού το όνομα για το παπί που θα ανήκει στην κατηγορία των μοτοποδηλάτων θα είναι Cub Lite σύμφωνα με τις πατέντες, ενώ το συνθετικό "Lite" θα προστεθεί και στο σκούτερ Dio, το οποίο στην Ευρώπη έρχεται ως Vision.
Τέλος και η επαγγελματική έκδοση Super Cub 50 Pro θα αποκτήσει το ίδιο συνθετικό στο όνομά της, ενώ το ιαπωνικό περιοδικό αναφέρει ότι η Honda δεν αποκλείεται να δώσει κάποια από τα νέα "50άρια" μοντέλα της και σε άλλους κατασκευαστές ώστε να τα πωλούν με το δικό τους όνομα.