Zontes Iceland Tour 2025 – Ο Μητσάκης έφτασε στα Νησιά Φερόες!

Από την Αθήνα στο Hirtshals της Δανίας και έπειτα "απόβαση" στα Νησιά
Zontes Iceland Tour 2025 Κωνσταντίνος Μητσάκης
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

16/4/2025

Σε εξέλιξη βρίσκεται το τελευταίο ταξιδιωτικό "Zontes Iceland Tour 2025" του Κωνσταντίνου Μητσάκη με την τρικύλινδρη Zontes 703F και “τελικό προορισμό” την Ισλανδία.

Η Zontes 703F, φορτωμένη με ταξιδιωτικό εξοπλισμό, κινήθηκε αβίαστα από τις ιταλικές ακτές μέχρι τις γερμανικές autobahnen και τις πεδιάδες της Δανίας. Για το ταξίδι  ταξίδι μέχρι το λιμάνι Hirtshals (σημείο αναχώρησης για Ισλανδία), ο Μητσάκης κάλυψε περισσότερα από 2.300 χιλιόμετρα περνώντας από την Ελλάδα στην Ιταλία και έπειτα σε Αυστρία, Γερμανία και Δανία, για να φτάσει έπειτα στις Νήσους Φερόες, την προγραμματισμένη στάση σε ένα ακτοπλοϊκό ταξίδι δυόμιση ημερών. Ας δούμε όμως τι έχει να μας πει ο ίδιος για την μέχρι τώρα εμπειρία του.

Zontes Iceland Tour 2025 Κωνσταντίνος Μητσάκης

“Το ακτοπλοϊκό δρομολόγιο Πάτρα–Ανκόνα αποτέλεσε την αφετηρία του ZONTES ICELAND TOUR 2025. Μετά από ένα ευχάριστο ταξίδι στα νερά της Αδριατικής, αποβιβάστηκα στην Ιταλία και ξεκίνησα για τα σύνορα της Αυστρίας με προορισμό το αλπικό πέρασμα Brenner (574 χλμ.). Καθοδόν για τον ιταλικό βορρά, θεώρησα χρέος μου να επισκεφθώ το Ελληνικό Στρατιωτικό Κοιμητήριο στην πόλη Rimini, προκειμένου να αποτείνω έναν ελάχιστο φόρο τιμής στους 116 Έλληνες μαχητές της 3ης Ελληνικής Ορεινής Ταξιαρχίας που σκοτώθηκαν στη μάχη του Ρίμινι (1944)…

Μπορεί το οδικό πέρασμα της ZONTES 703F από το αυστριακό έδαφος να ήταν αρκετά σύντομο (μόλις 70 χλμ.), μια στάση για καφέ στο λατρεμένο μου Seefeld (το κοσμοπολίτικο τουριστικό θέρετρο των Αυστριακών Άλπεων), την έκανα! Και μετά την ανοιξιάτικη μοσχοβολιά των Άλπεων, οι τροχοί της ZONTES 703F άρχισαν να ρολάρουν με υποδειγματική σταθερότητα και ασφάλεια στις κορεσμένες γερμανικές autobahnen…

Zontes Iceland Tour 2025


Μέσα στις δυο επόμενες ημέρες, ακολουθώντας την διαδρομή Munich–Nuremberg–Kessel–Flensburg (1.150 χλμ.), η μαύρη ZONTES 703F βρέθηκε στο στοιχείο της και με οδήγησε με άνετους και ξεκούραστους ταξιδιωτικούς ρυθμούς στα σύνορα της Δανίας. Ανέλπιστα ιδανικές στάθηκαν όμως και οι καιρικές συνθήκες, αφού ο υδράργυρος έφτασε να φλερτάρει τους 18°C, ενώ δεν χρειάστηκε να φορέσω αδιάβροχα…


Διατρέχοντας κατόπιν 350 επίπεδα χιλιόμετρα στη Δανία, το ταξίδι στην ηπειρωτική Ευρώπη έλαβε τέλος στο λιμάνι Hirtshals –εκεί με καρτερούσε το πλοίο για την Ισλανδία. Ανεφοδιασμός σε καύσιμα και τρόφιμα, επικύρωση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και ο δίτροχος Πυθέας ο Μασσαλιώτης ήταν έτοιμος να αποπλεύσει για το υδάτινο ταξίδι του στη μυστηριώδη Θούλη, που εικάζεται πως ήταν η Ισλανδία των αρχαίων χρόνων…


Το ακτοπλοϊκό ταξίδι από τη Δανία στην Ισλανδία διαρκεί περίπου 2,5 μέρες – μιλάμε για σκέτη απελπισία! Ευτυχώς, τη γαλάζια απεραντοσύνη του Βόρειου Ατλαντικού φρόντισαν να “διακόψουν” τα Νησιά Φερόες, που βρίσκονται στη μέση περίπου της θαλάσσιας απόστασης Δανίας-Ισλανδίας…


Καθώς το πλοίο αγκυροβόλησε για 6 ώρες στο λιμάνι της πρωτεύουσας Torshavn, άδραξα την ευκαιρία και αποβιβάστηκα με την μαύρη ZONTES 703F (προηγήθηκε συνεννόηση με τον υπεύθυνο αξιωματικό του πλοίου), προκειμένου να έχω μια επιδερμική γνωριμία με τα απομονωμένα νησιά των ψαράδων, που τις ατέλειωτες νύχτες του χειμώνα είναι παραδομένα στα χιόνια και στους αρκτικούς ανέμους. Τα τελευταία πάντως χρόνια, τα Νησιά Φερόες έχουν μπει δειλά στον τουριστικό χάρτη των ψαγμένων ταξιδευτών, καθώς αντιπροσωπεύουν έναν ιδιαίτερο προορισμό φυσιολατρικού χαρακτήρα… 


Μετά την ξενάγησή μου στην ποικιλόχρωμη Torshavn, χάραξα κατόπιν διαδρομή για το βορρά του κεντρικού νησιού Streymoy, με προορισμό κάποιους ειδυλλιακούς καταρράκτες και παραδοσιακά ψαροχώρια. Καθοδόν, το σκηνικό της τοπικής φύσης ήταν κατά το πλείστο ένα βραχώδες τοπίο αλπικής ζώνης (τούνδρα), ο καλοσυντηρημένος οδικός άξονας ακολουθούσε πιστά το ανάγλυφο του εδάφους, ενώ τα κυριότερα νησιά του συμπλέγματος ενώνονταν με υποθαλάσσια τούνελ…


Στη διάρκεια της σύντομης παραμονής μου στα Νησιά Φερόες, οι μεταβολές του καιρού ήταν συχνές και απρόβλεπτες: ήλιος με δόντια, πυκνή συννεφιά, καταιγίδα, ξανά λίγο ήλιος, χιονόνερο με τσουχτερό κρύο, πάλι βροχή! Όπως ήταν αναμενόμενο, το αρχικό ταξιδιωτικό πλάνο ναυάγησε και αρκέστηκα σε μια πιο σύντομη γυροβολιά, πριν καταλήξω ξανά στο λιμάνι της Torshavn και επιβιβαστώ στο πλοίο για την συνέχεια του ZONTES ICELAND TOUR 2025…”

Benelli TRK 702/X – Σημαντική μείωση τιμής για την 700άρα crossover

Έως 850 ευρώ το όφελος για τις δύο εκδόσεις – Καλοκαιρινή ευκαιρία μέχρι εξαντλήσεως αποθέματος
Benelli TRK 702 2025 μείωση τιμής
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/6/2025

Με σημαντική μείωση στην τιμή τους που φτάνει έως και τα 850 ευρώ προσφέρει πλέον η αντιπροσωπεία της Benelli τις δύο εκδόσεις του δικύλινδρου TRK 702.

Η Benelli TRK 702 είναι μια μοτοσυκλέτα που είχε καταφέρει να κερδίσει τις εντυπώσεις όταν πέρασε από τα χέρια μας για τη δοκιμή της έκδοσης με τις χυτές αλουμινένιες ζάντες των 17 ιντσών. 

H crossover της Benelli είναι μια μοτοσυκλέτα πολύ τίμια για τα χρήματα που ζητούσε τότε η αντιπροσωπεία, η οποία κερδίζει τον αναβάτη με την ευκολία και τη φιλικότητα που παρουσιάζει στην οδήγηση στο αστικό περιβάλλον και παρά τον όγκο και το βάρος της -ζυγίστηκε στα 230,5 κιλά- μπορεί να παίξει κάλλιστα τον ρόλο του commuter αφού έχει εξαιρετικό ζύγισμα και δεν δυσκολεύει καθόλου στους ελιγμούς με πολύ χαμηλές ταχύτητες ακόμη και αν το ύψος του αναβάτη είναι κάτω από 1,75 μ.

Benelli TRK 702 2025 μείωση τιμής

Παράλληλα η TRK 702, παρά τη σχετικά μικρή ζελατίνα, έχει την ικανότητα να ταξιδεύει άνετα και ευχάριστα με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, με τον κινητήρα να καταναλώνει λογικότατες ποσότητες βενζίνης (μετρήσαμε 5,5 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση) και σε αυτό το πεδίο, ενώ είναι ευχάριστη και σε δρόμο με στροφές με τον αναβάτη να είναι σε θέση να αναπτύξει έναν πολύ σβέλτο ρυθμό.

Από τότε που δοκιμάσαμε το TRK 702 (τεύχος ΜΟΤΟ #650), η Benelli μείωσε μία φορά την τιμή του, από τα 7.980 στα 7.400 ευρώ και τώρα προχωρά σε μία ακόμη γενναία μείωση τιμής, η οποία πέφτει στα 6.600 ευρώ και κάνει τη Euro 5 μοτοσυκλέτα ευκαιρία με δεδομένο και τον ανταγωνισμό που έχει να αντιμετωπίσει.

Έτσι το όφελος για τον ενδιαφερόμενο φτάνει τα 800 ευρώ για την έκδοση με τις χυτές αλουμινένιες ζάντες των 17 ιντσών και αυξάνεται ακόμη περισσότερο στα 850 ευρώ για την έκδοση με τους ακτινωτούς τροχούς (19 εμπρός και 17 πίσω), με τιμή που πέφτει από τα 7.750 στα 6.900 ευρώ.

Benelli TRK 702 2025 μείωση τιμής

Να σημειωθεί ότι ως στάνταρ εξοπλισμό η μοτοσυκλέτα φέρει έγχρωμη TFT οθόνη πέντε (5) ιντσών με ρυθμιζόμενη φωτεινότητα και δυνατότητα σύνδεσης με κινητό, φωτιζόμενους διακόπτες, δύο θύρες φόρτισης, full LED φωτιστικά σώματα, χούφτες τιμονιού, εκτροπείς αέρα στα πλαϊνά του φέρινγκ, ρυθμιζόμενες μανέτες, σχάρα και χειρολαβές συνεπιβάτη, 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες, δίσκους 320 χλστ. και ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Pirelli Angel GT για την έκδοση με τους χυτούς τροχούς και Pirelli Scorpion Rally STR.
Επιπλέον, η Benelli συνεχίζει να προσφέρει τη δυνατότητα προαιρετικής απόκτησης του πακέτου Travel Pack που αναβαθμίζει την δικύλινδρη μοτοσυκλέτα στο ταξίδι, ενώ η αγορά της συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση τριών ετών.