"Riding for a cause"!

Η μεγάλη βόλτα των Greek Stunt Riders
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/5/2017

Οι Greek Stunt Riders είναι μια ομάδα, μια κοινότητα, ή ακόμη καλύτερα, μια μεγάλη παρέα με έδρα την Θεσσαλονίκη, με μια δυνατή παρουσία στα social media. Όπως μαρτυρά το όνομά τους, αυτό που του ενώνει είναι το πάθος και η τρέλα για το stunt riding και όχι μόνο. Αυτό αν θέλετε είναι η αφορμή για να βρεθούν και να περάσουν όμορφα κάνοντας αυτό που πραγματικά γουστάρουν οι φίλοι και τα μέλη της ομάδας, εμπλουτίζοντας τις συγκεντρώσεις τους κάθε φορά με παράλληλες δραστηριότητες. Η ομάδα ιδρύθηκε το 2013 και σήμερα έχει δύο επίσημους stunt riders και πάνω από 10.000 μέλη απ' όλη την Ελλάδα.

Πέρσι έβαλαν το πρώτο λιθαράκι σ' αυτό που ευελπιστούν να εξελιχθεί σε θεσμό, φέρνοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα το "Ride of the Century", αντλώντας την έμπνευση από την ομάδα των Streetfighterz της Αμερικής και απέδειξαν ότι ο ελληνικός μοτοσυκλετιστικός κόσμος δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα rides του εξωτερικού, καθώς συγκεντρώθηκαν περισσότερες από 1.000 μοτοσυκλέτες σε μία βόλτα, με το κομβόι να φτάνει σε μήκος τα 5 χιλιομέτρα (!) και μπορείτε να πάρετε μια γεύση από το promo video του event που ακολουθεί:

Φέτος, η βόλτα ονομάστηκε σε "Riding for a cause Greece 2017" και πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Μαΐου –αφού είχε αναβληθεί ο αρχικός προγραμματισμός για την Κυριακή 30 Απριλίου λόγω καιρού- με τα καιρικά φαινόμενα όμως να κάνουν και πάλι ό,τι μπορούν για να χαλάσουν μια πραγματικά όμορφη διοργάνωση. Το αποτέλεσμα ήταν τελικά απλώς να ακυρωθούν ελάχιστα side events και η κλήρωση των δώρων για τους συμμετέχοντες, η οποία όμως πραγματοποιήθηκε την επόμενη μέρα live στη σελίδα τους στο Facebook.

Το concept της μεγαλύτερης βόλτας με μοτοσυκλέτες στην Ελλάδα προέβλεπε συγκέντρωση και εκκίνηση από το πάρκινγκ του ΙΚΕΑ της Θεσσαλονίκης, με κατάληξη στο αεροδρόμιο του Χορτερού Σερρών σε απόσταση σχεδόν 100 χιλιομέτρων, που αποτέλεσε και την βάση της εκδήλωσης. Προπομπός του κομβόι ήταν το φορτηγό BIG Truck του California 4x4 club Θεσσαλονίκης, το οποίο καθόριζε το ρυθμό και το όριο ταχύτητας, όπως συμβαίνει στα αντίστοιχα events του εξωτερικού. Λίγα μέτρα έξω από το αεροδρόμιο είχε στηθεί μια πίστα motocross όπου το κοινό μπορούσε να παρακολουθήσει την προπόνηση και το freestyle show των χωματερών αναβατών, ενώ στον χώρο του αεροδρομίου τα stunts μονοπωλούσαν –φυσικά- το ενδιαφέρον με ηχητική υπόκρουση 32.000 Watt μουσικής!

Παράλληλα, οι συμμετέχοντες –για τους οποίους η συμμετοχή ήταν δωρεάν- είχαν τη δυνατότητα να πάρουν μέρος σε οργανωμένες βόλτες γύρω από τη λίμνη Κερκίνη (με συνοδεία της Αστυνομίας) και σε εξόρμηση στο οχυρό Ρούπελ σε συνεργασία με την στρατιωτική μονάδα της περιοχής. Για όσους πάλι δεν ήθελαν, ή δεν μπορούσαν, να συμμετέχουν στις μοτοσυκλετιστικές εκδηλώσεις, υπήρχε η δυνατότητα για βαρκάδα στη λίμνη και ιππασία στις όχθες, ενώ ήταν προγραμματισμένες και πτώσεις skydiving από τα 10.000 πόδια με εκπαιδευτή, αλλά δυστυχώς για γραφειοκρατικούς λόγους το event αναβλήθηκε και έτσι οι πτώσεις για τη δεύτερη φορά δεν μπόρεσαν να πραγματοποιηθούν από τη σχολή Skydive. Πέρα από τα DJ sets, το άφθονο φαγητό και τα ποτά, την εκδήλωση πλαισίωναν και περίπτερα εταιρειών από τον χώρο της μοτοσυκλέτας, ενώ υπήρχε και η δυνατότητα για δωρεάν camping για όσους είχαν μαζί τους τον κατάλληλο εξοπλισμό.

Το κλείσιμο της εκδήλωσης προέβλεπε την κλήρωση δώρων συνολικής αξίας 2.000 ευρώ, αλλά όπως αναφέραμε και πιο πάνω, η ξαφνική νεροποντή και χαλαζόπτωση ανάγκασε τους διοργανωτές να την πραγματοποιήσουν την επόμενη μέρα, χωρίς όμως να μειωθεί στο ελάχιστο ο εξαιρετικό κλίμα που επικράτησε καθ' όλη την διάρκεια του event. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκδήλωση έγινε υπό την αιγίδα του Δήμου Σιντικής και της τοπικής λέσχης ΣΥ.Φ.Α.ΜΟ.Σ. και αν μη τι άλλο, αποτέλεσε μια γερή βάση για τη συνέχιση της προσπάθειας και τα επόμενα χρόνια.

Οι χορηγοί που υποστήριξαν την εκδήλωση ήταν οι εξής:

  • Motul – Κωνσταντίνος Χαμπής
  • Yamaha Μερεμετσάκης
  • California 4x4 Club Thessalonikis
  • Hell Energy Drink
  • ΚΤΕΟ Autovision
  • GoPro – Drakos Digital
  • Mega Stock Bazaar
  • Ok Wheel
  • Kawasaki Ερμίδης
  • Honda Δαβανόπουλος
  • Harley Davidson
  • Aprilia Moto Motion
  • Moto Market
  • Moto Τυροβούζη
  • Moto Ελευθερίου
  • Moto Πάνος
  • Moto Styl
  • Moto Κούρτης
  • Motonews Racing
  • 3P Racing
  • K&L Performance
  • Λιπαντικά Διαμαντόγλου
  • Oil Center Τσακιρίδης Ηλίας
  • VG Racing System
  • Beetle Bar
  • Καζάνι μεζέ bar
  • Zero Gravity
  • Life Fitness Center

Update

Διαβάστε εδώ για το δυστύχημα που συνέβη κατά τη διάρκεια του event

 

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.: Καλεί σε Ψήφισμα διαμαρτυρίας για τον νέο Κ.Ο.Κ.

Για την αυστηρότητα και τη φιλοσοφία ακραίας καταστολής συγκεκριμένων μέτρων
ELMOTO petition on new traffic law
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/7/2025

Την υποστήριξη όλων των μοτοσυκλετιστών -και όχι μόνο-, ζητά η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο) με την υπογραφή ψηφίσματος που μπορείτε να βρείτε εδώ, απέναντι σε τέσσερα μέτρα που εισάγει ο νέος Κ.Ο.Κ

Ακολουθεί το κάλεσμα της  ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. για συμμετοχή  στο Ψήφισμα διαμαρτυρίας για τον νέο Κ.Ο.Κ. :

Αν δεν αντιδράσουμε ΤΩΡΑ, αύριο δεν θα έχουμε κανένα δικαίωμα να παραπονιόμαστε!
Καλούμε όλους τους φίλους της μοτοσυκλέτας να συνυπογράψουν την διαμαρτυρία προς το Υπουργείο Μεταφορών σαν την πρώτη από μια σειρά ενεργειών ενάντια στην φιλοσοφία της ακραίας καταστολής του νέου ΚΟΚ.

Η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.) τάσσεται υπέρ της πρόληψης στον τομέα της οδικής ασφάλειας, της τήρησης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και της εύλογης ποινής, ιδίως για τις ακραίες παραβάσεις.

Αντιτάσσεται όμως σθεναρά στα εξής:
1. Στις άδικες κυρώσεις του ΚΟΚ (πρόστιμο 75€ και αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης για 20 ημέρες) για στάθμευση δίκυκλου σε πεζοδρόμιο, όταν εμφανώς δεν συνεπάγεται παρακώλυση των πεζών (ούτε βρίσκεται φυσικά σε διάδρομο τυφλών, ράμπα ΑΜΕΑ κλπ.).

2. Στις μη ρεαλιστικές ρυθμίσεις για την διήθηση δίκυκλων, η παράβαση των οποίων συνεπάγεται πρόστιμο 30€ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 10 ημέρες. Στην πράξη, ο νέος ΚΟΚ μας κάνει παραβάτες "με το ζόρι" αγνοώντας ότι το δίκυκλο συμβάλει σημαντικά στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού και στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, όπως αποδεικνύουν σοβαρές έρευνες.

3. Στις δρακόντειες κυρώσεις για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας (το οποίο μειώνει κατά 40% στις πόλεις) έστω και για 5 χ.α.ω.

4. Στην απουσία κατάλληλης δικαστικής προστασίας για τους οδηγούς και τους αναβάτες. Αναφερόμαστε στην αφαίρεση της δυνατότητας αμφισβήτησης της παράβασης σε πταισματοδικείο (δυνατότητα που υπήρχε παλαιότερα).

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.
Πρώτα ο μοτοσυκλετιστής