Με στόχο την συγκέντρωση στοιχείων για όλες τις Πανελλήνιες Συγκεντρώσεις Μοτοσυκλετιστών, ο Άγγελος Σινάνης ζητά την βοήθεια των αναγνωστών του ΜΟΤΟ για να βρει αυτά που του λείπουν: Α) Σχετικά με την Μοτολέσχη Καβάλας, το έτος ίδρυσης της λέσχης, τον αριθμό αναγνώρισης πρωτοδικείου Καβάλας και το πρώτο διοικητικό συμβούλιο (πρόεδρος, αντιπρόεδρος, γ. γραμματέας, ταμίας, κ.λπ.). Β) Φωτογραφίες από το πανό της εισόδου και την είσοδο από τις: 3η (Σκοτίνα Πιερίας 1984), 10η (Κάτω Γατζέα 1991), 13η (Θάσος 1994), 17η (Ηγουμενίτσα 1998), 19η (Γύθειο 2000). Γ) Πληροφορίες για τις βραβεύσεις (ποιός, γιατί) από τις Πανελλήνιες: 4η, 5η, 7η, 8η, 9η, 10η, 11η, 14η, 17η, 22η, 24η, 25η, 26η, 27η, 28η και 29η . Δ) Φωτογραφίες των τυπωμένων προγραμμάτων από τις Πανελλήνιες: 4η, 5η, 10η και 11η. Για οποιοδήποτε από τα ανωτέρω, επικοινωνήστε με τον Άγγελο Σινάνη, Ελάτη Τρικάλων, Πύλη, τηλ./fax: 2434071826, e-mail: [email protected]
ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.: Καλεί σε Ψήφισμα διαμαρτυρίας για τον νέο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξη όλων των μοτοσυκλετιστών -και όχι μόνο-, ζητά η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο) με την υπογραφή ψηφίσματος που μπορείτε να βρείτε εδώ, απέναντι σε τέσσερα μέτρα που εισάγει ο νέος Κ.Ο.Κ
Ακολουθεί το κάλεσμα της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. για συμμετοχή στο Ψήφισμα διαμαρτυρίας για τον νέο Κ.Ο.Κ. :
Αν δεν αντιδράσουμε ΤΩΡΑ, αύριο δεν θα έχουμε κανένα δικαίωμα να παραπονιόμαστε!
Καλούμε όλους τους φίλους της μοτοσυκλέτας να συνυπογράψουν την διαμαρτυρία προς το Υπουργείο Μεταφορών σαν την πρώτη από μια σειρά ενεργειών ενάντια στην φιλοσοφία της ακραίας καταστολής του νέου ΚΟΚ.
Η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.) τάσσεται υπέρ της πρόληψης στον τομέα της οδικής ασφάλειας, της τήρησης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και της εύλογης ποινής, ιδίως για τις ακραίες παραβάσεις.
Αντιτάσσεται όμως σθεναρά στα εξής:
1. Στις άδικες κυρώσεις του ΚΟΚ (πρόστιμο 75€ και αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης για 20 ημέρες) για στάθμευση δίκυκλου σε πεζοδρόμιο, όταν εμφανώς δεν συνεπάγεται παρακώλυση των πεζών (ούτε βρίσκεται φυσικά σε διάδρομο τυφλών, ράμπα ΑΜΕΑ κλπ.).
2. Στις μη ρεαλιστικές ρυθμίσεις για την διήθηση δίκυκλων, η παράβαση των οποίων συνεπάγεται πρόστιμο 30€ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 10 ημέρες. Στην πράξη, ο νέος ΚΟΚ μας κάνει παραβάτες "με το ζόρι" αγνοώντας ότι το δίκυκλο συμβάλει σημαντικά στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού και στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, όπως αποδεικνύουν σοβαρές έρευνες.
3. Στις δρακόντειες κυρώσεις για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας (το οποίο μειώνει κατά 40% στις πόλεις) έστω και για 5 χ.α.ω.
4. Στην απουσία κατάλληλης δικαστικής προστασίας για τους οδηγούς και τους αναβάτες. Αναφερόμαστε στην αφαίρεση της δυνατότητας αμφισβήτησης της παράβασης σε πταισματοδικείο (δυνατότητα που υπήρχε παλαιότερα).
ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.
Πρώτα ο μοτοσυκλετιστής