Πρώτες εικόνες του νέου Motocross Triumph 250F – Video
Έρχεται στην ώρα που είχαμε ανακοινώσει!
Από το
motomag
18/4/2023
Η αποκλειστικότητα που είχατε διαβάσει στο MOΤΟ τον Δεκέμβριο του 2021 επιβεβαιώνεται και έμπρακτα πλέον, καθώς η Triumph με το 250F μπαίνει στον κόσμο του Motocross με στόχο να είναι έτοιμο για το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2024.
Ο ανταγωνισμός ο οποίος υπάρχει στις μοτοσυκλέτες κρατά σε εγρήγορση τους κατασκευαστές, αυτό είχε δηλώσει σε αποκλειστική συνέντευξη που μπορείτε να διαβάσετε στο ΜΟΤΟ ο CEO των KTM/Husqvarna/GASGAS κ.Stefan Pierer, που καλωσορίζει τον ανταγωνισμό και θεωρεί πως η είσοδος νέων παικτών στην αγορά θα προκαλέσει ενδιαφέρον και θα αυξήσει το αγοραστικό κοινό!
Στο ίδιο μήκος κύματος φαίνεται να βρίσκεται και η Triumph η οποία θέλει να μπει δυναμικά στην Motocross κατηγορία. Άλλωστε αν θυμάστε τον Δεκέμβριο του 2021 το ΜΟΤΟ είχε αποκαλύψει το χρονοδιάγραμμα που είχε θέσει η αγγλική εταιρεία για την ανάπτυξη χωματερών μοτοσυκλετών οι οποίες θα συμμετείχαν στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Motocross. Τελικά το πλήρωμα του χρόνου έφτασε. Οι Ιταλοί του Motociclismo FUORI κατάφεραν να αποθανατίσουν σε βίντεο το νέο Triumph 250F να δοκιμάζεται από τον Clement Desalle. Έχει αλουμινένιο πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς, στα πρώτυπα των Yamaha και κατά έπεκταση των Fantic.
Στο βίντεο το οποίο διαρκεί λίγα δευτερόλεπτα, βλέπουμε το πρωτότυπο Triumph 250F να βρίσκεται σε στάδιο δοκιμών πιθανότατα σε πίστα της Ισπανίας. Αυτό που είναι ήδη γνωστό, είναι πως άμεσα εμπλεκόμενοι είναι οι Ricky Carmichael, Ivan Cervantto, Ivan Tedesco, Clement Desalle και πως μιλάμε για νέους κινητήρες που έχει σχεδιάσει και κατασκευάσει η Triumph αποκλειστικά για την είσοδό της σε Motocross και Enduro.
Σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε στους αναγνώστες και πρόσφατο editorial στο τεύχος 640 για το bradefer Bajaj και Pierer και σε κάθε περίπτωση την ανάγκη για πρόσθετο ανταγωνισμό!
Το ντεμπούτο του Triumph 250Fστο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross και στο Supercross στα 250 κ. εκ. αναμένεται το 2024 όπου εκεί θα κληθεί να αντιμετωπίσει στα «ίσια» τον ανταγωνισμό. Στη συνέχεια η αγγλική εταιρεία θέλει το 2025 να επεκταθεί με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο στην κατηγορία των 450 κ. εκ. Σύμφωνα με πληροφορίες θα υπάρχουν δύο διαφορετικές δομές όσον αφορά την αγωνιστική δραστηριότητα. Η μία θα είναι αυτή της Triumph Racing MXGP/MX2 Team, με επικεφαλής τον Thierry Chizat-Suzzoni, και η άλλη αυτή της Triumph Racing US SuperMotocross World Championship του Bobby Hewitt.
Triumph Racing Team AMA SuperMotocross - Με τους Joey Savatgy, Jalek Swoll και Evan Ferry [VIDEO]
Με το νέο TF 250-X στο AMA Supercross και Pro SuperMotocross 2024
Από τον
Γιάννη Τσινάβο
28/12/2023
Η Triumph η οποία θέλει να γράψει τη δική της ιστορία στο χώρο του motocross, μετά από την ανακοίνωση πως μπαίνει στα χωράφια του MXGP, έκανε γνωστό πως από τη νέα χρονιά θα συμμετέχει και στο AMA SuperMotocross με το νέο TF 250-X, έχοντας ως αναβάτες τους Joey Savatgy, Jalek Swoll και Evan Ferry.
Η βρετανική εταιρεία θα κάνει την εμφάνιση της αρχικά στο ΑΜΑ Supercross με αναβάτες τους Jalek Swoll και Evan Ferry ενώ ο Joey Savatgy λόγω του ότι... δεν είχε δηλωθεί εγκαίρως στην κατηγορία ΑΜΑ Supercross, θα λάβει μέρος στο Pro SuperMotocross. Ο Swoll ο οποίος θα αγωνίζεται στην κατηγορία 250SX West στο AMA Supercross όσο και στο Pro Motocross, με την νέα Triumph TF 250-X θα προσπαθήσει να καταφέρει να ξεπεράσει το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του, το οποίο είναι ο τερματισμός στην πέμπτη θέση της τελικής βαθμολογίας. Ο Evan Ferry ο οποίος θα οδηγεί την TF 250-X θα λάβει μέρος στην κατηγορία 250SX East τόσο στο AMA Supercross όσο και στο Pro Motocross υπέγραψε το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο και όλοι στην Triumph ανυπομονούν να δουν την αγωνιστική αξία του νεαρού αναβάτη. Από την άλλη ο Joey Savatgy θα χρειαστεί να περιμένει μέχρι τον Μάϊο, μετά το μπέρδεμα που έγινε με τον κανονισμό όσον αφορά την δήλωση του αναβάτη στο AMA Supercross, με τον Savatgy να ανεβαίνει στη σέλα της TF 250-X μόνο στο Pro SuperMotocross.
Για να είναι έτοιμοι για τη νέα αγωνιστική χρονιά και οι τρεις αναβάτες της Triumph προπονήθηκαν με τον πρωταθλητή του Pro Motocross, Mike Brown, ο οποίος αναλαμβάνει χρέη προπονητή αναβατών στην αγωνιστική ομάδα της Triumph.
O Joey Savatgy δήλωσε μετά την παρουσίαση: “Το να είμαι μέλος της Triumph Racing είναι πολύ ιδιαίτερο. Μου δίνει την ευκαιρία να επιστρέψω στους αγώνες ως εργοστασιακός αναβάτης, κάτι που θα μου επιτρέψει να αποδείξω ότι είμαι ακόμα ικανός να διεκδικήσω τον τίτλο. Καθώς η TF 250-X είναι μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα, περίμενα ότι θα χρειαζόταν λίγος χρόνος για να την συνηθίσω, αλλά στην πραγματικότητα ήταν αρκετά γρήγορη και εύκολη. Ειδικότερα, το πλαίσιο έχει ωραία αίσθηση, και αυτό την κάνει να είναι πραγματικά εύκολη και άνετη στην οδήγηση. Είμαι ενθουσιασμένος που ξεκινάω αυτό το νέο κεφάλαιο στην καριέρα μου.”
Ο Jalek Swoll ανέφερε: “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που είμαι μέρος της Triumph Racing. Ξεκινάω ένα νέο κεφάλαιο στην αγωνιστική μου καριέρα και με όλη την ομάδα, έχουμε κάνει πολλή δουλειά. Οι πρώτες μου εντυπώσεις από τη μοτοσυκλέτα ήταν υπέροχες. Νιώθω πολύ άνετα πάνω της και ξέρω ότι μπορεί να κάνει υπέροχα πράγματα. Δουλεύω με τον εκπαιδευτή της ομάδας μας, τον Mike Brown. Έχω επικεντρωθεί να βγούμε εκεί έξω στους αγώνες και είναι φοβερό να γράφουμε ένα μικρό κομμάτι ιστορίας με την Triumph Racing. Είμαι έτοιμος να αγωνιστώ και είμαι ενθουσιασμένος για το 2024.”
Ο τρίτος αναβάτης της ομάδας, Evan Ferry δήλωσε: “Είναι πραγματικά τιμή μου να αγωνίζομαι για την Triumph και τη νέα αγωνιστική ομάδα της. Το να είμαι ένας από τους πρώτους που αγωνίζονται με αυτή τη νέα μοτοσυκλέτα μου δίνει ένα εκπληκτικό συναίσθημα. Είμαι τόσο ενθουσιασμένος που θα αγωνίζομαι με αυτή τη μοτοσυκλέτα το 2024 και οι προσδοκίες μου είναι να παλέψω με τους άλλους εργοστασιακούς αναβάτες. Ολόκληρη η ομάδα της Triumph Racing είναι υπέροχη και έχουμε μερικούς από τους καλύτερους ανθρώπους στον χώρο. Γενικά, είμαι πολύ ενθουσιασμένος που είμαι μέρος αυτού του προγράμματος. Έχω όλα όσα χρειάζομαι για να πετύχω τους στόχους μου και ανυπομονώ να ξεκινήσει η νέα σεζόν.”
Ο Bobby Hewitt, Triumph Racing Team Manager ανέφερε: “Αυτή είναι μια τόσο ιστορική στιγμή για την Triumph Motorcycles και το να είμαι μέρος αυτής είναι μεγάλη τιμή. Είμαι πολύ χαρούμενος για την πρώτη μας σεζόν στη σειρά SuperMotocross. Έχοντας τους Jalek, Evan και Joey στην ομάδα, που όλοι έχουν δουλέψει μαζί μου στο παρελθόν, είναι πολύ χρήσιμο για τη διεκπεραίωση του προγράμματος ανάπτυξης των αγώνων με το νέο TF 250-X. Γνωρίζοντας και δουλεύοντας με όλους αυτούς για πολλά χρόνια, έχω ξεκάθαρη κατανόηση της εμπειρίας και των κινήτρων τους για να πετύχει αυτό το πρόγραμμα. Είμαι επίσης πολύ ενθουσιασμένος που έχω τον Mike Brown ως επίσημο προπονητή της ομάδας μας.”
O Ian Kimber, Επικεφαλής Προγραμμάτων Off-Road της Triumph Motorcycles ανέφερε: “Η υπογραφή των Joey, Jalek και Evan ως οι πρώτοι αναβάτες που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα Triumph Racing είναι ένα τεράστιο βήμα για την Triumph στις Η.Π.Α. Δουλεύοντας με τον Bobby Hewitt και τον Steve Westfall, έχουμε μια εξαιρετική ομάδα για να επιδείξουμε τις δυνατότητες του νέου μας TF 250-X, τόσο στο AMA Supercross όσο και στο Pro Motocross. Επίσης, το να έχουμε τον Mike Brown ως προπονητή της ομάδας υπογραμμίζει πόσο σοβαροί είμαστε για τις αγωνιστικές μας δραστηριότητες στις Η.Π.Α.”