Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross: Ακυρώνεται ο αγώνας της Σπερχειάδας

Ένδειξη συμπαράστασης από την ΛΕΜΣ
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

29/10/2021

Το σωματείο της ΛΕΜΣ που θα διοργάνωνε τον επόμενο αγώνα MX στις 6-7/11/2021, ζήτησε την αναβολή του προς ένδειξη συμπαράστασης για το πρωτοφανές ατύχημα που έχει αφήσει 2 νέους σε κωματώδη κατάσταση και με κίνδυνο για την ζωή τους.

Η ανακοίνωση της ΛΕΜΣ:

«Ως ένδειξη συμπαράστασης προς τις 2 οικογένειες των παιδιών, είμαστε στην δυσάρεστη θέση να αναβάλλουμε τον 6ο αγώνα Πανελληνίου Πρωταθλήματος.

Προσευχόμαστε για τα παιδιά!».

Στην συνέχεια η ΑΜΟΤΟΕ ανακοίνωσε την ακύρωση του αγώνα καθώς, όπως αναφέρουν, το ΔΣ της ΑΜΟΤΟΕ και η Επιτροπή Motocross εξάντλησαν τις έρευνες με σκοπό την εξεύρεση αγώνα αντικατάστασης, χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Συνεπώς το πρωτάθλημα 2021 συνεχίζεται στην πίστα που βρίσκεται στην περιοχή των Κρηνίδων στις 20 & 21 Νοεμβρίου 2021 με διοργανωτή το τοπικό σωματείο Α.Μ.Ο. Κρηνίδων, με την ανακοίνωση της ΑΜΟΤΟΕ να αναφέρει πως θα ενημερώσει για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Η απόφαση της ΛΕΜΣ είναι προς την σωστή πλευρά και το ελάχιστο μπροστά στο πρωτοφανές ατύχημα, καθώς η ζωή των δύο τραυματιών παραμένει σε κίνδυνο.

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

Ο Jeffrey Herlings στην MXGP οι Andrea Adamo, Liam Everts και Sacha Coenen στην MX2
motomag MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

2/2/2024

Ομάδα που κερδίζει λένε δεν αλλάζει, κάτι τέτοιο ισχύει στην περίπτωση της KTM στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross. Οι πορτοκαλί τη φετινή χρονιά όπως και το 2023 θα έχουν τους ίδιους αναβάτες και στις δύο κατηγορίες με τον Jeffrey Herlings να αγωνίζεται στην MXGP και τους Andrea Adamo, Liam Everts και Sacha Coenen να αγωνίζονται στην MX2.

Μετά την ανακοίνωση του αγωνιστικού ημερολογίου της φετινής χρονιάς για το MXGP, οι ομάδες ξεκίνησαν δειλά δειλά να παρουσιάζουν τις συνθέσεις τους. Μετά την Nestaan Husqvarna Factory Racing ήρθε η ώρα της Red Bull KTM Factory Racing να παρουσιάσει τη δική της σύνθεση για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross. Οι αναβάτες οι οποίοι θα εκπροσωπούν την αυστριακή εταιρεία είναι οι ίδιοι με πέρυσι με τον Jeffrey Herlings να αγωνίζεται στην MXGP με την KTM 450 SX-F, όσον αφορά την MX2 κατηγορία θα δούμε τους Andrea Adamo, Liam Everts και Sacha Coenen οι οποίοι όπως και πέρυσι έλαβαν μέρος στο πρωτάθλημα με το KTM 250 SX-F. Νέος Team Manager στην Red Bull KTM Factory Racing θα είναι όπως διαβάσατε στο MOTO ο Harry Norton, με τον Αυστραλό να αντικαθιστά τον Antonio Cairoli που πήρε μεταγραφή για την Ducati.

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

H πορτοκαλί ομάδα τις επόμενες εβδομάδες θα λάβει μέρος στο ιταλικό και ισπανικό εθνικό πρωτάθλημα ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που θα διεξαχθεί στις 10 Μαρτίου στην Παταγονία της Αργεντινής.

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

Ο Jeffrey Herlins δήλωσε: “Είμαι ικανός για να κερδίσω αγώνες, πέρυσι ανέβηκα αρκετές φορές στο βάθρο. Η KTM 450 SX-F έχει αρκετά νέα εξαρτήματα τα οποία δοκιμάζουμε εδώ και καιρό. Είμαι ευχαριστημένος από την μοτοσυκλέτα και νομίζω πως συνεχώς βελτιωνόμαστε.”

Ο Andrea Adamo δήλωσε: “Δεν θα χρησιμοποιήσω το “1” στην μοτοσυκλέτα θα παραμείνω στο αγαπημένο μου “80” τη νέα χρονιά. Στόχος μου είναι να είμαι σταθερός και να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό σε κάθε αγώνα. Αν καταφέρω να κάνω το back to back και να κατακτήσω τον τίτλο θα είμαι χαρούμενος.”

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

O Liam Everts ανέφερε: “Ευελπιστώ να είμαι πιο σταθερός το 2024 και να διαχειριστώ καλύτερα τα Σαββατοκύριακα που δεν πάνε καλά από αγωνιστικής πλευράς. Έχω δουλέψει με τους μηχανικούς για να βελτιώσουμε την KTM 250 SX-F στον τομέα των αναρτήσεων και θεωρώ πως έχουμε βελτιωθεί αρκετά σε αυτόν τον τομέα.”

Με τη σειρά του ο Sacha Coenen δήλωσε: “H περσινή χρονιά ήταν χρονιά προετοιμασίας, τώρα είμαι πιο έτοιμος. Θέλω να είμαι πιο ανταγωνιστικός και να βρεθώ πιο κοντά στους υπόλοιπους αναβάτες.”

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

O Team Manager της Red Bull KTM Factory Racing, Harry Norton δήλωσε: “Είμαστε λίγο πριν το ξεκίνημα της νέας σεζόν. Όπως και πέρυσι έχουμε την ίδια αγωνιστική σύνθεση και αυτό είναι κάτι καλό καθώς έχουμε ομοιογένεια. Πιστεύω πως θα τα πάμε ακόμη καλύτερα τη φετινή χρονιά.”

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – Με τους ίδιους αναβάτες και το 2024 [VIDEO]

 

Ετικέτες