Ducati Multistrada V4 RS 2024 - Με κινητήρα Streetfighter V4, Desmo, και με έως και 195 hp!

Έρχεται να κοντράρει στα ίσια το επερχόμενο BMW M 1000 XR - Η υπερβολή όρια δεν γνωρίζει...
Ducati Multistrada V4 RS 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/10/2023

Μπορεί η επερχόμενη BMW M 1000 XR να αποδίδει περισσότερους από 200 hp -όπως διατείνονται οι Βαυαροί-, και η Ducati να μείνει άπραγη; Όχι βέβαια! Καλωσορίστε το Multistrada V4 RS, που έρχεται σύντομα κοντά μας φορώντας μια ειδική έκδοση του V4 κινητήρα από το Streetfighter V4, με Desmo και 180 hp, και με δυνατότητα να αποδώσει 195 hp με την προσθήκη του ολόσωμου συστήματος εξάτμισης της Akrapovic!

Θυμίζουμε πως η Ducati πρόκειται να παρουσιάσει διαδικτυακά τρία ακόμα νέα μοντέλα, στις 19 Οκτωβρίου, στις 2 και στις 7 Νοεμβρίου. Τώρα, το ένα από αυτά έγινε γνωστό με τον παραδοσιακό τρόπο της διαρροής. Κατά την online ενημέρωση των αντιπροσώπων της Ducati από το εργοστάσιο, για τα νέα μοντέλα που θα παρουσιαστούν στην EICMA, κάποιοι dealers δεν κρατήθηκαν, έκαναν screen capture και έβγαλαν στη δημοσιότητα πριν την ώρα του, ένα από τα πιο δυνατά Crossover της ιστορίας των δυο τροχών.

Ducati Multistrada V4 RS 2024

Μιλάμε για το δυνατότερο Multistrada στην ιστορία, με βάση το Multistrada V4 Pikes Peak με το μονόμπρατσο ψαλίδι και τους τροχούς 17 ιντσών, με απόδοση +10 hp από τα Multistrada που διαθέτουν τον V4 Granturismo κινητήρα, για ακόμα πιο εκρηκτικές σπορ επιδόσεις στον δρόμο.

Ducati Multistrada V4 RS 2024

Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για μια ειδικά σχεδιασμένη έκδοση του Desmosedici Stradale V4 κινητήρα από το Streetfighter V4 SP2, με χαμηλότερη απόδοση 180 hp. Μένει να δούμε αν το σύστημα της Akrapovic που ανεβάζει την απόδοση στους 195 hp θα είναι street legal ή όχι.

Όσον αφορά στον εξοπλισμό του νέου Multistrada V4 RS του 2024, από τις πρώτες φωτογραφίες η μοτοσυκλέτα δεν δείχνει να διαφέρει -πέρα από τον κινητήρα και από τη διαφορετική ουρά που είναι πιο αιχμηρή και χωρίς βάσεις για βαλίτσες- κάπου αλλού από το Pikes Peak, πέρα από τα νέα χρώματα και γραφικά. Θα πρέπει να περιμένουμε τις εργοστασιακές πληροφορίες για να δούμε αν κάτι έχει αλλάξει.

Ducati Multistrada V4 RS 2024

Καθώς τώρα η τιμή του Multistrada V4 Pikes Peak (με το πιο αδύναμο μοτέρ) βρίσκεται στα 34.500 ευρώ στην Ελλάδα, και η τιμή του Streetfighter V4 SP2 βρίσκεται στα 41.300 ευρώ, πιστεύουμε πως η τιμή του νέου Multistrada V4 RS θα ξεκινά λίγο πιο κάτω από τα 40.000 ευρώ

Ετικέτες

Yamaha Tenere: Έρχονται νέες adventure κάτω και πάνω από το Tenere 700

10 νέα μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια - Τι μας είπε ο CEO της Yamaha Ευρώπης, Olivier Prevost
Yamaha Tenere μικρή και μεγάλη 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

4/12/2025

Η Yamaha ακούει και προσαρμόζεται στην αγορά, όπως περιμένει κανείς από τον Ιάπωνα κατασκευαστή και η διεύρυνση της γκάμας των adventure μοτοσυκλετών της βρίσκεται στο πρόγραμμα καλύπτοντας την απαίτηση του κοινού για μία μικρότερου αλλά και μεγαλύτερου κυβισμού adventure από την υπάρχουσα Tenere 700.

Το τεύχος #673 που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στα περίπτερα ξεχειλίζει από EICMA έχοντας τα σημαντικότερα μοντέλα που είδαμε στη σημαντικότερη έκθεση μοτοσυκλέτας στον κόσμο. 

Στο Μιλάνο είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε για μία ακόμη φορά με τον Olivier Prevost, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Yamaha Ευρώπης, ο οποίος μας είπε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα στον σύντομο χρόνο που είχαμε μαζί του, μιλώντας για τους Κινέζους κατασκευαστές και το Χείμαρρο νέων μοντέλων που παρουσιάζουν, αλλά και τα πλάνα της ιαπωνικής εταιρείας για το όχι και τόσο μακρινό μέλλον.
 
Σε ευθεία ερώτηση που του απευθύναμε για το αν περιμένουμε από τη Yamaha μικρό και μεγάλο Tenere ο Γάλλος δεν προχώρησε φυσικά σε λεπτομέρειες, όμως δεν απέφυγε να απαντήσει και στην ερώτηση λέγοντας πως η Ιαπωνική εταιρεία δουλεύει "πάνω σε όλα αυτά" και έχει διάθεση να μπει και σε κατηγορίες με μικρό περιθώριο κέρδους, όπως είναι οι μικρότερου κυβισμού μοτοσυκλέτες.

Σε μια μικρομεσαίου κυβισμού adventure η Yamaha θα προσπαθήσει να μπει στην κατηγορία με αξιώσεις όχι μόνο γιατί είναι η Yamaha αλλά γιατί οι προτάσεις στην κατηγορία είναι πλέον πολλές και αξιόλογες από κάθε κατασκευαστική γωνιά. 

Η Yamaha έχει στις τάξεις της τον πολύ καλό και ευχάριστο σε απόδοση εν σειρά δικύλινδρο που βλέπουμε στο MT-03 και θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτόν ως βάση για το μικρό Tenere χωρίς μάλιστα να προχωρήσει σε αύξηση του κυβισμού του που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα 321 κ.εκ. για 41,43 ονομαστικούς ίππους που μεταφράζονται σε σχεδόν 36 ίππους στον πίσω τροχό για την Euro 5+ έκδοσή του. Αν κρατήσει και το βάρος χαμηλά, τα 36 άλογα αρκούν για μια δικύλινδρη adventure μικρομεσαίου κυβισμού, ωστόσο δεν αποκλείεται ο κυβισμός του κινητήρα να υπερβαίνει τα 400 με την ισχύ του να φτάνει στο όριο της Α2 κατηγορίας διπλώματος.

Αναφορικά με την μεγαλύτερη Tenere αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει σημείο αναφοράς με την ιαπωνική εταιρεία να μην έχει δικύλινδρο κινητήρα μεγάλου κυβισμού. Έχει όμως τον "πασπαρτού" τρικύλινδρο, ο οποίος με τις κατάλληλες ρυθμίσεις θα μπορούσε να προσαρμοστεί σε έναν νέο adventure ρόλο και έτσι να δούμε το πρώτο τρικύλινδρο Tenere στην ιστορία, η οποία όμως θα ακολουθεί τη λογική της 700 με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και ακτινωτούς τροχούς 21/18.

Η ιαπωνική εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάσει 10 καινούργια μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια, όχι εκδόσεις μοτοσυκλετών που υπάρχουν τώρα στην παραγωγή, αλλά νέες μοτοσυκλέτες με "νέα πλαίσια", όπως είπε χαρακτηριστικά ο Prevost προσθέτοντας ότι κάποια από αυτά θα χρησιμοποιούν και νέους κινητήρες!

Βρείτε την πλήρη συνέντευξη στο τεύχος #673 που κυκλοφορεί στα περίπτερα και δείτε εδώ όλα τα καλά που θα διαβάσετε, μεταξύ των οποίων, την πρώτη μας επαφή με το Honda CB1000GT και τα σημαντικότερα μοντέλα που είδαμε στο Μιλάνο.