Husqvarna FS 450 2025 - Νέο πιρούνι, αναβαθμισμένο πλαίσιο

Φρεσκάρισμα για το αγωνιστικό Supermoto των Αυστριακών
Husqvarna FS 450 2025
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

11/7/2024

Για το 2025 η Husqvarna αναβαθμίζει το FS 450 -που προορίζεται αποκλειστικά για χρήση πίστας-, “προικίζοντάς” το με νέο ανεστραμμένο πιρούνι κλειστού φυσιγγίου WP XACT, αναβαθμισμένο πλαίσιο, νέα εργονομία, νέα καλύμματα ψυγείου και μικρότερα μαρσπιέ.

Το νέο -πλήρως ρυθμιζόμενο φυσικά- πιρούνι και το αναβαθμισμένο chromoly ατσάλινο πλαίσιο στόχο έχουν τη βελτίωση του ήδη κορυφαίου κρατήματος του FS 450, ενώ τα μικρότερα μαρσπιέ βρίσκουν πλέον πιο δύσκολα στην άσφαλτο σε ακραίες κλίσεις. Αναβάθμιση έχει δεχτεί και το αλουμινένιο ψαλίδι που βελτιώνει την αντοχή της γλίστρας της αλυσίδας.

Husqvarna FS 450 2025

Αλλαγές έχει  όμως και η σέλα, που είναι 5 mm ψηλότερη και φαρδύτερη, βοηθώντας τον αναβάτη να μη γλιστρά πάνω της σε δυνατή επιτάχυνση. Τέλος, για τη νέα χρονιά, η μοτοσυκλέτα των Αυστριακών έρχεται με νέα γραφικά, στην κλασική λευκή-μπλε-κίτρινη τριχρωμία της Husqvarna.

Στην καρδιά του FS 450 ο μονοκύλινδρος τετράχρονος κινητήρας δεν έχει διαφορές από το 2024, ενώ ίδια είναι και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που περιλαμβάνουν Launch Control, Traction Control (με δυνατότητα απενεργοποίησης), και 2 Riding Modes. Στον στάνταρ εξοπλισμό βρίσκεται και το Quickshifter -που λειτουργεί μόνο στα ανεβάσματα.

Husqvarna FS 450 2025

Στους τροχούς της Alpina βρίσκουμε ένα ζεύγος ελαστικών Metzeler Racetec SM K1, τα φρένα είναι της Brembo, ο συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης είναι συνεργασία των Brembo-Suter, το τιμόνι ανήκει στην ProTaper και τα γκριπ είναι της ODI. Τέλος η μπαταρία είναι ελαφριά, ιόντων λιθίου.

Το FS 450 του 2025 είναι ήδη διαθέσιμο από το δίκτυο της Husqvarna.

Ετικέτες

Η νέα Diavel V4 RS γράφει το ρεκόρ επιτάχυνσης για Ducati με 0-100 χαω σε 2.52 δευτερόλεπτα

Καλύτερη επιτάχυνση από όλες τις μοτοσυκλέτες παραγωγής
Η νέα Diavel V4 RS γράφει το ρεκόρ επιτάχυνσης για Ducati με 0-100 χαω σε 2.52 δευτερόλεπτα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

14/9/2025

Η ειδική έκδοση της Diavel, η V4 RS θα κυκλοφορήσει σε λίγα αριθμημένα κομμάτια και έχει φτιαχτεί με στόχο να είναι ότι πιο κοντά σε Dragster μπορείς να αποκτήσεις από την Ducati απευθείας, πριν αρχίσεις τις μετατροπές. Πολλές από αυτές που χρειάζεται για να γίνει μία τέτοια μοτοσυκλέτα, τις έχουν κάνει ήδη οι Ιταλοί ξεκινώντας από τον Desmosedici Stradale κινητήρα των 1.103 κυβικών που έχει δεχτεί την φροντίδα του αγωνιστικού τμήματος του εργοστασίου.

Πολλά από τα περιφερειακά της RS έχουν αντικατασταθεί από carbon και τιτάνιο κατεβάζοντας το βάρος και φυσικά, ανεβάζοντας το κόστος. Ο κινητήρας με τον περιστρεφόμενο αντίστροφα στην κίνηση της μοτοσυκλέτας στρόφαλο, που μεταξύ άλλων βοηθά να μένει ο τροχός στο έδαφος κατά την βίαιη επιτάχυνση, αποδίδει 182 ίππους και αποδεικνύει πως τα άλογα δεν είναι ο μόνος παράγοντας για να γράψει κανείς ρεκόρ επιτάχυνσης, ο τρόπος που η δύναμη αυτή καταλήξει στον δρόμο, είναι πιο σημαντικό.

Με το τεράστιο πίσω ελαστικό η Diavel έγραψε εύκολα το απόλυτο νούμερο ανάμεσα στην γκάμα της Ducati. Το εύκολα  είναι σχετικό βέβαια καθώς τα 2,52 δευτερόλεπτα γράφτηκαν από τον Marc Marquez. Με αυτό τον τρόπο έγινε η ταχύτερη στην συγκεκριμένη μέτρηση ανάμεσα στις μοτοσυκλέτες της γκάμας της Ducati που βγάζουν πινακίδα και σε κατάσταση, όπως ακριβώς βγαίνουν από το εργοστάσιο.

Η νέα Diavel V4 RS γράφει το ρεκόρ επιτάχυνσης για Ducati με 0-100 χαω σε 2.52 δευτερόλεπτα

Ο Desmosedici Stradale με τον ξηρό συμπλέκτη ακούγεται όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς, εξαιρετικά δυνατά και καθαρά ακόμη και στις μεσαίες στροφές, με την Ducati να διαβάζει πολύ προσεκτικά το βιβλίο των προδιαγραφών για να καθορίζει το επίπεδο θορύβου στα χιλιόμετρα που ορίζονται. Κοινώς, αν πηγαίνεις μέσα στην πόλη λίγο πιο γρήγορα, τότε γίνεσαι γρήγορα πολύ γνωστός και «αγαπητός» σε όλους τους κατοίκους.

Η ροπή της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 12,2kg.m στις 9.500 στροφές και φυσικά όλες οι μονάδες των ηλεκτρονικών είναι της Bosch, τελευταίας τεχνολογίας και με τους αλγόριθμους που έχουν αναπτύξει από το αγωνιστικό τμήμα που όπως είπαμε, υπογράφει και την ρύθμιση του κινητήρα.

Οι αναρτήσεις της Ohlins με το αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι, τα φρένα της Panigale V4 και τις σφυρήλατες ζάντες που σχεδιάστηκαν ειδικά για αυτό το μοντέλο, είναι μόνο λίγα από τα ακριβά περιφερειακά του. Το Centro Stile που έχει αναλάβει τον σχεδιασμό, φρόντισε και για την εμφάνιση της έκδοσης αυτής με το λογότυπο RS να ξεχωρίζει σε μία σειρά από περιφερειακά.

Η έκδοση θα είναι διαθέσιμη από τον ερχόμενο Νοέμβριο με τις πρώτες παραδόσεις στην Ευρώπη να γίνονται μέσα στον Δεκέμβριο και αργότερα θα ακολουθήσουν και οι ΗΠΑ.  

Ετικέτες