Kawasaki ZX-10RR Winter Test Edition 2024 - Σε 25 αριθμημένα κομμάτια παγκοσμίως με άρωμα WSBK

Στα 33.000 ευρώ που κοστίζει περιλαμβάνεται η εξάτμιση της Akrapovic και ένα VIP πάσο για οποιαδήποτε αγώνα του WSBK το 2024
motomag Kawasaki ZX-10RR Winter Test Edition 2024 – Σε 25 αριθμημένα κομμάτια παγκοσμίως με άρωμα WSBK
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

11/12/2023

Η Kawasaki μετά τις συλλεκτικές εκδόσεις ZX-10RR Performance Edition, ZX-10RR WSBK Edition και Ninja 40th Anniversary προχώρησε σε μία ακόμη συλλεκτική έκδοση της ναυαρχίδας της με ονομασία ZX-10RR Winter Test Edition η οποία αποτελεί πιστό -οπτικά- αντίγραφο της αγωνιστικής ZX-10RR την οποία είδαμε στις χειμερινές δοκιμές της Jerez στο WSBK στα χέρια των Alex Lowes και Axel Bassani.

Kawasaki ZX-10RR Winter Test Edition 2024 – Σε 25 αριθμημένα κομμάτια παγκοσμίως με άρωμα WSBK

Η συλλεκτική έκδοση Kawasaki ZX-10RR WSBK Edition, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 25 κομμάτια παγκοσμίως είναι βαμμένη στον χρωματισμό των χειμερινών δοκιμών του WSBK οι οποίες έλαβαν χώρα στη Jerez τον Νοέμβριο. Το μαύρο χρώμα κυριαρχεί με τις γκρίζες και κίτρινες λεπτομέρειες να συμπληρώνουν την εικόνα της έκδοσης.  Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Kawasaki ZX-10RR Winter Test Edition δεν έχουμε καμία αλλαγή, με τον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 998 κ. εκ. να αποδίδει 200 ίππους στις 13.200 σ.α.λ. -με τη βοήθεια του RamAir το Kawasaki ZX-10RR Performance Edition αποδίδει 211 ίππους στις 14.000 σ.α.λ.- ωστόσο οι 25 τυχεροί ιδιοκτήτες θα την παραλάβουν με εξάτμιση της Akrapovic. Επιπρόσθετα στο ρεζερβουάρ θα αναγράφεται ο αύξοντας αριθμός της ειδικής έκδοσης, ενώ στην τιμή των 33.000 ευρώ που καλούνται να πληρώσουν οι υποψήφιοι πελάτες περιλαμβάνεται VIP πάσο για οποιανδήποτε αγώνα του WSBK 2024, το οποίο παρέχει πρόσβαση στο hospitality και στο paddock της Kawasaki Racing Team.

Kawasaki ZX-10RR Winter Test Edition 2024 – Σε 25 αριθμημένα κομμάτια παγκοσμίως με άρωμα WSBKKawasaki ZX-10RR Winter Test Edition 2024 – Σε 25 αριθμημένα κομμάτια παγκοσμίως με άρωμα WSBKKawasaki
Ετικέτες

Και όμως - Μια Moto Guzzi χωρίς V2 κινητήρα!

Νέο entry-level μοντέλο με δικύλινδρο σε σειρά, βασισμένο στην Aprilia RS457
New Model Inline Moto Guzzi
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

1/8/2025

Η Moto Guzzi ετοιμάζει το μεγαλύτερο τεχνολογικό άλμα εκτός παράδοσης εδώ και δεκαετίες. Αντί για τον κλασικό εγκάρσια τοποθετημένο V2, η νέα της μικρή μοτοσυκλέτα θα χρησιμοποιεί δικύλινδρο σε σειρά 457 κ.εκ., προερχόμενο από την Aprilia, με στόχο την παγκόσμια αγορά και ιδιαίτερα την Ασιατική

Το καλοκαίρι του 2023 η Aprilia παρουσίασε την RS457, εξοπλισμένη με νέο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Το μοτέρ αυτό γρήγορα έγινε η βάση για ολόκληρη οικογένεια μοντέλων, την RS457, την Tuono 457 και σύντομα την Tuareg 457. Όλα παράγονται στο εργοστάσιο της Piaggio στην Ινδία, διασφαλίζοντας χαμηλότερο κόστος και άμεση πρόσβαση σε αναδυόμενες αγορές.

Η Moto Guzzi, μέλος του ίδιου ομίλου (Piaggio) από το 2004, αποφάσισε να υιοθετήσει τον κινητήρα, φέρνοντας για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν έναν αιώνα έναν δικύλινδρο σε σειρά σε μοντέλο παραγωγής της. Αν και η Guzzi είχε φτιάξει εν σειρά κινητήρες τη δεκαετία του ’30, αυτοί περιορίζονταν σε αγωνιστικές εφαρμογές. Από το 1967 και μετά, η εταιρική ταυτότητα της, ήταν άρρηκτα συνδεδεμένη με τον εγκάρσιο αερόψυκτο V2. Η εισαγωγή της υδρόψυξης με το V100 Mandello ήταν ήδη μεγάλο βήμα αλλά η εγκατάλειψη του V2 αποτελεί πραγματική επανάσταση.

New Model Inline Moto Guzzi

Η νέα naked της Guzzi θα μοιράζεται τον κινητήρα και ορισμένα περιφερειακά με την Tuono 457, αλλά θα έχει ολοκληρωτικά δική της αρχιτεκτονική στηριζόμενη σε σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο αντί για αλουμινίου, με στόχο να προσδώσει διαφορετική γεωμετρία αναβάτη για μια πιο άνετη θέση οδήγησης αλλά και μια μια πιο παραδοσιακή σχεδίαση ρεζερβουάρ και φωτιστικών σωμάτων.

Η κατηγορία 350-500 κ.εκ. αναπτύσσεται ραγδαία, ιδιαίτερα στην Ασία. Για μικρές εταιρείες όπως η Guzzi (15.000 μονάδες ετησίως), η διείσδυση σε αυτές τις αγορές είναι ζήτημα επιβίωσης. Η παραγωγή στην Ινδία, όπως ήδη γίνεται με την Aprilia, ανοίγει τον δρόμο για οικονομικά προσιτά μοντέλα που θα μπορούν να πωλούνται τόσο σε Ασία όσο και σε Ευρώπη.

New Model Inline Moto Guzzi

Παράλληλα, η Moto Guzzi ακολουθεί το παράδειγμα άλλων κατασκευαστών: KTM- Bajaj, Triumph-Bajaj και εργοστάσια στην Ταϊλάνδη, BMW-TVS. Όλοι προσαρμόζουν την παραγωγή τους σε μικρότερες και πιο οικονομικές μοτοσυκλέτες για να κερδίσουν μερίδιο αγοράς σε χώρες με εκρηκτική ζήτηση.

Αν και είχε ακουστεί ότι η Guzzi θα επαναφέρει το όνομα “Eldorado”, αυτό φαίνεται απίθανο, καθώς ιστορικά αφορούσε μεγάλες cruiser. Μια πιο ταιριαστή επιλογή θα ήταν ίσως το “Airone”, το πρώτο μεταπολεμικό Guzzi μαζικής παραγωγής που έφερε την ελευθερία ταξιδιού σε χιλιάδες αναβάτες, ακριβώς όπως στοχεύει να κάνει και η νέα, μικρή Moto Guzzi.

New Model Inline Moto Guzzi