Rieju MR 6DAYS Argentina Edition - Ειδική έκδοση για το ISDE της Αργεντινής

Με τα χρώματα της σημαίας της διοργανώτριας χώρας, και με πληθώρα αξεσουάρ
Rieju MR 6DAYS Argentina Edition
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

1/11/2023

Το Rieju MR 6DAYS Argentina edition είναι η ειδική έκδοση της εταιρείας, αφιερωμένη στο FIM International Six Days Enduro του 2023, που θα λάβει χώρα στην Αργεντινή μεταξύ 6 και 11 Νοεμβρίου.

Η ισπανική εταιρεία συνεχίζει έτσι την παράδοση της, όσον αφορά στην υποστήριξη του θεσμού του ISDE, κάτι που κάνει τόσο με ένα πρόγραμμα ενοικίασης αγωνιστικών μοτοσυκλετών όσο και με ειδικές εκδόσεις, όπως τη συγκεκριμένη που έχει ως βάση τη δίχρονη enduro γκάμας της Rieju.

Rieju MR 6DAYS Argentina Edition

Οι λεπτομέρειες ακόμα είναι ελλείπείς και δεν γνωρίζουμε ακόμα τιμή, όμως οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως η ειδική έκδοση για το ISDE, που θα είναι βαμμένη στα χρώματα της σημαίας της Αργεντινής θα γίνει διαθέσιμη τόσο σε έκδοση 250 όσο και 300 κυβικών. Η μοτοσυκλέτα θα χρησιμοποιεί ως βάση την MR Pro του 2024, ενώ θα έρχεται φορτωμένη με αρκετά έξτρα αξεσουάρ, όπως την ολόσωμη εξάτμιση FMF Powercore 2.1 Titanium blue, προστατευτικά κινητήρα της Crosspro, κολάρα μπλε σιλικόνης, φίλτρο αέρα FunnelWeb, VForce 4 reeds, καρμπιρατέρ Keihin PWK 38mm, ζάντες Excel, αναρτήσεις KYB, και ελαστικά Michelin Enduro Medium.

Ετικέτες

Honda CB1000F SE Concept: Παρουσίαση στις αρχές Αυγούστου για τη ρετρό 4κύλινδρη

Στον 8ωρο αγώνα της Suzuka θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια της έκδοσης με το μπικίνι φαίρινγκ
honda
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/7/2025

Ο ιαπωνικός αγώνας αντοχής Suzuka 8 Hours θα γίνει 1-3 Αυγούστου και εκεί, "εντός έδρας" η Honda θα παρουσιάσει στο παγκόσμιο κοινό το CB1000F SE Concept.

Περί τα μέσα Μαρτίου σας δείξαμε εδώ ότι η Honda δεν ξεχνά το Bol d'Οr έπειτα και από την αλλαγή "πλατφόρμας" που έφερε μαζί του το νέο CB1000 Hornet θα αξιοποιηθεί και στη ρετρό 1000άρα της ιαπωνικής εταιρείας.

Η σιλουέτα του CB1000F SE Concept έχει έντονες σχεδιαστικές αναφορές στο concept της Honda που... δεν παρουσιάστηκε το 2020 (διαβάστε περισσότερα εδώ), το οποίο με τη σειρά του επηρέασε και το CB1000F concept που αναφέραμε προηγουμένως, το οποίο επίσης θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το Bol d'Οr.

Η έκδοση SE του concept διαχωρίζει τη θέση της από το γυμνό με ένα μπικίνι φέρινγκ, ενώ αναμένεται να έχει και τα περιφερειακά του CB1000 SP. Ούτως ή άλλως βασίζεται πάνω στο power naked της Honda παίρνοντας από αυτό κινητήρα, πλαίσιο και αναρτήσεις -δείτε περισσότερα για το 4κύλινδρο naked στο βίντεο που ακολουθεί από την δημοσιογραφική του παρουσίαση. 

Η Honda βαφτίζει concept το CB1000F SE, όμως η παρουσίαση της μοτοσυκλέτας παραγωγής, που δεν θα έχει διαφορές σε σχέση με αυτή που θα δούμε στη Suzuka, αναμένεται να γίνει σύντομα μετά από αυτό ώστε να κυκλοφορήσει στις αγορές το αργότερο στις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Έπειτα και από το νέο CB1000 και το τέλος του νεορετρό αισθητικής προκάτοχου μοντέλου, η Honda διαχωρίζει πλήρως αισθητικά τα δύο πλέον 1000άρια CB, μια λογική κίνηση έπειτα και από το μάθημα που πήρε από το προηγούμενο CB1000R.