Segway APEX H2 - Με υδρογόνο για καύσιμο, και στόχο την παραγωγή μέσα στο 2023

Φιλόδοξοι ισχυρισμοί για την πρωτότυπη μοτοσυκλέτα του 2021
Segway APEX H2
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

10/3/2023

Στο σαλόνι τεχνολογίας MWC της Βαρκελώνης, η Ninebot-Segway παρουσίασε μεταξύ άλλων και την πρωτότυπη μοτοσυκλέτα κυψελών υδρογόνου APEX H2 που είχε κάνει το ντεμπούτο της το 2021. Το νέο αφορά στις δηλώσεις της κινέζικης εταιρείας, για παραγωγή της μοτοσυκλέτας… μέσα στο 2023!

Η Segway αναφέρει πως η APEX H2 έχει 6 κυψέλες υδρογόνου χαρίζοντας της αυτονομία που φτάνει τα εντυπωσιακά 250 χιλιόμετρα.

Η εταιρεία κάνει λόγο για επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 4 δευτερόλεπτα, και τελική ταχύτητα 150 χλμ/ώρα, με μέγιστη ιπποδύναμη 60 Kw (80 Hp).

Το εντυπωσιακό στην υπόθεση όμως δεν είναι ούτε η φουτουριστική εμφάνιση, ούτε τα μονόμπρατσα ψαλίδια, ούτε οι επιδόσεις αλλά ούτε και η αυτονομία, αλλά οι ισχυρισμοί της Segway πως θα βγάλει στην παραγωγή την APEX H2 μέσα στο 2023, με κόστος λίγο πιο πάνω από τα 10.000 ευρώ!

Segway APEX H2

Αν σκεφτεί κανείς πως μέχρι τώρα η Segway έχει βγάλει μόνο scooter και ATV / SSV στην παραγωγή, και λαμβάνοντας υπόψη πως κανείς μεγάλος κατασκευαστής δεν έχει ακόμα φέρει στην αγορά δίκυκλο υδρογόνου -λόγω των πολλών ακόμα προβλημάτων που πρέπει να λυθούν, όπως το δίκτυο πρατηρίων ανεφοδιασμού, η φθηνή παραγωγή του, και η ασφαλής φύλαξη και μεταφορά του σε 2 τροχούς-, τότε μάλλον θα αντιδράσει με σκεπτικισμό στις δηλώσεις της εταιρείας.

Όσον αφορά στους καταξιωμένους κατασκευαστές μοτοσυκλετών, η Kawasaki έχει ήδη δείξει τη δική της πρωτότυπη μοτοσυκλέτα με υδρογόνο (HEV), που όμως δεν αναμένεται να βγει στην παραγωγή τουλάχιστον μέχρι το 2025, ενώ η Yamaha έχει παρουσιάσει έναν V8 κινητήρα 5 λίτρων αυτοκινήτου με υδρογόνο, που θέτει τα θεμέλια για την εξέλιξη αντίστοιχων -μικρότερων σε κυβισμό και διάταξη- κινητήρων για μοτοσυκλέτες.

Ετικέτες

Kawasaki KLE 500 Rally Concept by Rubberdust [VIDEO]

Στόχοι το χαμηλότερο βάρος και η βελτιωμένη off-road συμπεριφορά
Kawasaki KLE 500 Rubberdust
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/11/2025

Ο Nicolas Vontobel που βρίσκεται πίσω από τη γερμανική εταιρεία Rubberdust που ειδικεύεται στα εντυπωσιακά aftermarket σετ αυτοκόλλητων για Adventure μοντέλα, έβαλε το χεράκι του και βελτίωσε ψηφιακά το επερχόμενο Kawasaki KLE 500, τονίζοντας τη Rally αύρα του και φυσικά ντύνοντάς το με νέα γραφικά και χρώματα.

Ο Vontobel αναφέρει πως ενώ το KLE 500 έχει φτιαχτεί για τον μέσο όρο αναβατών που θα κάνουν περισσότερα ασφάλτινα παρά χωμάτινα χιλιόμετρα, εκείνος θα ήθελε να δει την Kawasaki να παρουσιάζει και μια δεύτερη, πιο ικανή στο χώμα έκδοση. Και για να προσθέσει εικόνα στα λόγια του, βελτίωσε ψηφιακά το KLE, προικίζοντάς το με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, ράλι σέλα, ψηλά φτερά, carbon ποδιά και ψηλότερα τοποθετημένο τελικό εξάτμισης, όπως βλέπουμε στη φωτογραφία του ανοίγματος.

KLE 500 Rubberdust

Φυσικά ο ιδιοκτήτης της Rubberdust δεν θα παρέλειπε να ντύσει το δημιούργημά του με νέα, θεαματικά γραφικά σε δυο εκδοχές. Μια στο κλασικό lime green του Akashi, και μια -όχι και τόσο πετυχημένη για εμάς- έκδοση με προσθήκη κόκκινων λεπτομερειών, όπου έχει αφήσει και την εξάτμιση χαμηλά.

KLE 500 Rubberdust

Ωραίες οι βελτιώσεις στο μάτι, ωραία και τα γραφικά, το μόνο που μένει είναι τώρα να βγει η μοτοσυκλέτα στην παραγωγή και κάποιος να εφαρμόσει την παραπάνω ιδέα στην πράξη. Και πιστεύουμε πως δεν θα είναι μόνο ένας...

Ετικέτες