Yamaha Niken GT 2019 στην EICMA

Με εξοπλισμό τεσσάρων εποχών!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

5/11/2018

Μέσα στην χρονιά που διανύουμε η Yamaha επένδυσε στην κατηγορία των sport touring, προσθέτοντας τουριστικό εξοπλισμό στην οικογένεια των Tracer με την δημιουργία των εκδόσεων GT. Τώρα ήρθε η σειρά του Niken να αποκτήσει την δική του GT έκδοση, μια μοτοσυκλέτα –όπως την παρουσίασαν οι άνθρωποι της Yamaha- τεσσάρων εποχών και παντός καιρού! Μια μοτοσυκλέτα που θα μπορεί να οδηγηθεί κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, με ασφάλεια και άνεση, όπως είχαμε γράψει πριν από λίγες μέρες και επιβεβαιωθήκαμε απόλυτα από όσα έδειξαν στην παρουσίαση της μοτοσυκλέτας.

Μετά τον ενθουσιασμό και τα θετικά σχόλια που εισέπραξαν τόσο από τους δημοσιογράφους όσο και από τους 5.000 αναβάτες που οδήγησαν την μοτοσυκλέτα σε οργανωμένα test rides, τα Niken Demo Tours, σε ολόκληρη την Ευρώπη, θεώρησαν ότι το κοινό έχει πεισθεί για την λειτουργικότητα και τα οφέλη του τρίτροχου Niken και προχώρησαν ένα βήμα παραπάνω.


Τι σημαίνει αυτό; Ότι στον ήδη πλούσιο εξοπλισμό του Niken προστέθηκαν ακόμη περισσότερα στοιχεία που διευρύνουν ακόμη περισσότερο τις ταξιδιωτικές του δυνατότητες.

Εκτός λοιπόν από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα (traction control, quckshifter, ABS, cruise control και τα τρία riding modes), στον στάνταρ εξοπλισμό του συμπεριλαμβάνεται μια ψηλότερη ζελατίνα και θερμαινόμενα γκριπ, ενώ η TFT οθόνη είναι ίδια με του Tracer 900 GT. Επιπλέον το Niken GT διαθέτει κεντρικό σταντ και μεγαλύτερες χειρολαβές για τον συνεπιβάτη στην βάση για το top case, ενώ φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι πλαϊνές βαλίτσες, χωρητικότητας 25 λίτρων η κάθε μία.

Η σέλα είναι επανασχεδιασμένη για μεγαλύτερη άνεση και υπάρχει μια επιπλέον παροχή 12V για την φόρτιση έξυπνων συσκευών. Τέλος, όπως συνηθίζει η Yamaha στις εκδόσεις GT, έτσι και το Niken GT διατίθεται σε δικές του ξεχωριστές χρωματικές επιλογές (Nimbus Grey με μαύρο πιρούνι και Phantom Blue με χρυσό πιρούνι) και θα βρίσκεται στις εκθέσεις των καταστημάτων τον Ιανουάριο του 2019.

Δείτε όλες τις φωτογραφίες του Niken GT στο gallery που συνοδεύει το άρθρο
 

Ετικέτες

EICMA: CFMOTO 125SC-F 2026 - Το 1ο της scooter με θερμικό κινητήρα για την Ευρώπη

Μετά τη θυγατρική Zeeho και τα ηλεκτρικά της μοντέλα έρχεται 125άρι με το σήμα της CFMOTO 
CFMOTO 125SC-F 2026 - το πρώτο σκούτερ CFMOTO που έρχεται Ευρώπη
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

12/11/2025

Η CFMOTO θέλει να έχει scooter-εκπρόσωπο με το σήμα της στην Ευρώπη, και το 125SC-F είναι το πρώτο μοντέλο που παρουσιάζει για τις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου.

Η CFMOTO έχει τη θυγατρική Zehoo για τα (εξαιρετικά) ηλεκτρικά της σκούτερ όμως σε εκείνα με θερμικό κινητήρα θέλει να έχει το δικό της σήμα, και τώρα η κινέζικη εταιρεία ετοιμάζεται να φέρει το πρώτο της σύγχρονο scooter στην Ευρώπη -στην Ασία είχε παρουσιάσει υγρόψυκτο scooter το μακρινό 1998. Επιστρέφοντας στο παρόν, το 125SC-F, το οποίο επί της ουσίας είναι μόλις το δεύτερο σύγχρονο που βλέπουμε από τη CFMOTO με κινητήρα εσωτερικής καύσης μέχρι σήμερα, μετά το Aura 125! Θα περίμενε κανείς το αντίθετο, όμως η εταιρεία έκανε συνειδητή κίνηση να ξεκινήσει ως κατασκευαστής ATV και μοτοσυκλετών και να επεκταθεί έπειτα σε άλλες κατηγορίες δικύκλων αφού καθιερωθεί.

Με mini GT χαρακτηριστικά στη σχεδίασή του και ζάντες 14 και 13 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα το 125SC-F διαφέρει από τα 125άρια μοντέλα που βλέπει κανείς στην κατηγορία, με το εμπρός μέρος να ενσωματώνει στοιχεία από τις μοτοσυκλέτες της CFMOTO με πιο χαρακτηριστικό το σχήμα των LED φώτων ημέρας στο ρύγχος. Το ρύγχος λόγω των DRL θυμίζει τη μάσκα-προβολέα των γυμνών NK.

CFMOTO 125SC-F 2026 - το πρώτο σκούτερ CFMOTO που έρχεται Ευρώπη

Το 125SC-F έχει επίπεδο πάτωμα, θήκη χωρίς καπάκι αριστερά στην ποδιά και μικρό ντουλαπάκι δεξιά, TFT οθόνη, υγρόψυκτο κινητήρα 125 κ.εκ., keyless σύστημα εκκίνησης, κάμερα καταγραφής εμπρός και διακόπτες που βλέπουμε και στις μοτοσυκλέτες της CFMOTO με τον αριστερό να ενσωματώνει όλα τα κουμπιά με τα οποία χειρίζεται ο αναβάτης τις ενδείξεις στην οθόνη. Παράλληλα, ο χώρος κάτω από τη σέλα δείχνει αρκετά μεγάλος για ένα κράνος και αρκετά ακόμη αντικείμενα. 

Το 125SC-F που παρουσιάστηκε στο Μιλάνο είναι ένα πλήρως λειτουργικό σκούτερ με την εξέλιξή του να βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο και αυτό φαίνεται και από την κατασκευή του που παρουσιάζεται προσεγμένη σε πολλές λεπτομέρειες, όπως είναι η βαφή των πλαστικών του και οι ελάχιστοι δυνατοί αρμοί μεταξύ τους.

Το 125άρι σκούτερ της CFMOTO ενδέχεται να μην φτάσει έτσι ακριβώς στην παραγωγή και να υπάρχουν αλλαγές και αυτός είναι και ο κύριος λόγος που η CFMOTO δεν προχώρησε επίσημα σε ανακοίνωση των τεχνικών του χαρακτηριστικών.

Εμείς βλέπουμε ότι ο κινητήρας του ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις στην κατηγορία με ψυγείο ενσωματωμένο στον κινητήρα, όπως έκανε πρώτη η Honda με το PCX και έπειτα ακολούθησαν και άλλοι κατασκευαστές. Λογικά θα έχει και μίζα/γεννήτρια και όχι την παραδοσιακή μίζα και αυτό ίσως να βάλει στον στάνταρ εξοπλισμό και το σύστημα Star & Stop που είναι απλά λογισμικό από τη στιγμή που υπάρχει η μίζα/γεννήτρια.

Δισκόφρενα έχουμε και στους δύο τροχούς με τις χειρολαβές να είναι στάνταρ, ενώ στάνταρ είναι και το πλαϊνό σταντ πιο συμπληρώνει το κεντρικό.