Αντωνία Κορρέ - Κυρίαρχη στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα BMU Γυναικών στις Σέρρες

Τέταρτη σερί νίκη για τη 15χρονη - Διακρίθηκε και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Νέων
Korre
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/6/2025

Άκρως επιτυχημένη εμφάνιση πραγματοποίησε η νεαρή αθλήτρια Αντωνία (Τόνια) Κορρέ το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών, αφήνοντας το αποτύπωμά της τόσο στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα BMU Γυναικών όσο και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Νέων.

Η Αντωνία ξεκίνησε δυναμικά, κατακτώντας την 5η θέση στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά της κατηγορίας CFMOTO, γεγονός που της εξασφάλισε μία καλή θέση στην εκκίνηση.

Το Σάββατο, η 15χρονη αναβάτρια βρέθηκε σε μάχη με μια δυνατή αντίπαλο από τη Ρουμανία με την διαφορά τους να είναι οριακή καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, ωστόσο στους δύο τελευταίους γύρους η Τόνια ανέβασε ρυθμό και πήρε για 4η συνεχόμενη φορά τη νίκη στην κατηγορία του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Γυναικών. Παράλληλα, ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Νέων και πήρε την 5η θέση στην κατηγορία BMU CFMOTO.

Αντωνία

Την Κυριακή στον δεύτερο αγώνα, η αναβάτρια έκανε εξαιρετική εκκίνηση και πήρε από νωρίς προβάδισμα από την κύρια αντίπαλο της, το οποίο διατήρησε μέχρι το τέλος, κερδίζοντας ξανά την 1η θέση στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα Γυναικών. Η επίδοσή της αυτή της χάρισε επίσης τη 2η θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Νέων και  την 5η θέση στη συνολική κατάταξη της BMU CFMOTO.

Μετά την ολοκλήρωση των αγώνων, η Αντωνία δήλωσε: “Είμαι πολύ ικανοποιημένη από τις εμφανίσεις μου αυτό το Σαββατοκύριακο. Μαζί με την ομάδα μου κινηθήκαμε με στρατηγική και σύνεση και πετύχαμε τους στόχους μας. Ευχαριστώ θερμά την οικογένειά μου για τη συνεχή στήριξή τους, τον μηχανικό μου Χρήστο Φράγκο και τον προπονητή μου Δημοσθένη Μαυρόπουλο”

MotoGP-Pedro Acosta: “Σχεδόν δεν έκανα λάθος”, λέει ο αναβάτης της KTM για την πτώση του

Οι Ducati συγχωρούν περισσότερα λάθη υποστηρίζει ο Ισπανός
MotoGP Acosta Crash
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

14/7/2025

Ο Pedro Acosta εξηγεί πώς η οδήγηση τόσο κοντά στα όρια σημαίνει ότι “κάθε μικρή στιγμή” μπορεί να οδηγήσει σε πτώση, με την υποσχόμενη εκκίνηση του στο Γερμανικό Grand Prix να καταλήγει στην αμμοπαγίδα, καθώς ο αναβάτης της Red Bull KTM εγκατέλειψε νωρίς τον αγώνα ενώ βρισκόταν στην πέμπτη θέση.

Ο Ισπανός κινούνταν μαζί με το γκρουπ των πρωτοπόρων όταν έγινε ο τρίτος από τους εννέα που έπεσαν στη διάρκεια του αγώνα, με μόνο δέκα αναβάτες να φτάνουν στη γραμμή του τερματισμού!

“Δεν θέλουμε να σκεφτόμαστε τι θα μπορούσε να είχε γίνει”, δήλωσε ο Acosta. “Ήμασταν τέσσερις γύρους μπροστά με τους άλλους, αλλά ήταν δύσκολο να τους ακολουθήσουμε επειδή έχουμε μικρότερο περιθώριο για λάθη”. Ο Acosta εξήγησε ότι η πτώση του στη Στροφή 3 προήλθε από μια μικρή διαφορά στην ταχύτητα.

O ίδιος υποστήριξε πως σχεδόν “δεν έκανε λάθος”, ενώ η αίσθηση που έχει όταν βρίσκεται πίσω από όλες τις άλλες μοτοσυκλέτες και ειδικά τις Ducati, είναι ότι έχουν πολύ περισσότερα περιθώρια για λάθη.

“Για εμάς, κάθε μικρή στιγμή, ένα λάθος ή κάποια διαφορά, μπορεί να καταλήξει όπως σήμερα — σε πτώση. Πήγα ελαφρώς πιο γρήγορα από τον προηγούμενο γύρο, αλλά πολύ πιο αργά απ’ ό,τι στις δοκιμές. Είχα σκληρό-μεσαίο ελαστικό και γεμάτο ρεζερβουάρ, αλλά η μοτοσυκλέτα είναι αρκετά ευαίσθητη σε τέτοιες αλλαγές.”

“Παρ’ όλα αυτά, είχαμε τέσσερις γύρους μπροστά, με καλές προσπεράσεις. Κρατούσαμε τον ρυθμό του Alex [Marquez] και του Bezzecchi. Ήταν ένα σταθερό σαββατοκύριακο, πάντα μέσα στην πεντάδα. Μας έλειπε μόνο κάτι μικρό για να το ολοκληρώσουμε. Θα συνεχίσουμε.”

Ο Acosta πλέον στρέφεται στο Brno, καθώς η τσεχική πίστα επιστρέφει στο ημερολόγιο του MotoGP για πρώτη φορά από το 2020 — έναν αγώνα που η KTM είχε κερδίσει με τον Brad Binder, όπως ανακάλεσε και ο ίδιος ο Acosta. Ο Binder ήταν ο μοναδικός που ολοκλήρωσε για την KTM στη Γερμανία, στην έβδομη θέση, ενώ και οι δύο αναβάτες της Tech3 δεν συμμετείχαν στον αγώνα.

Οι ελεύθερες δοκιμές για το Grand Prix της Τσεχίας ξεκινούν την Παρασκευή.