CryptoDATA RNF - Ειρωνεία, δηλητήριο και “τα λέμε στο δικαστήριο” στη Dorna!

Επίθεση του CEO της ρουμανικής εταιρείας κρυπτονομισμάτων, που εκδιώχθηκε από το MotoGP
Απάντηση της CryptoDATA στην Dorna
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/11/2023

Δεν πέρασε πολλή ώρα από την ανακοίνωση-σοκ της Dorna για αποκλεισμό της CryptoDATA από τη σεζόν του 2024, και την αντικατάσταση της από άλλη ομάδα, και ήρθε η “πληρωμένη” απάντηση του CEO της ρουμάνικης εταιρείας, η οποία με σκληρή, αλλά και ειρωνική γλώσσα, ανακοινώνει προσφυγή στα δικαστήρια ενάντια στον διοργανωτή του Πρωταθλήματος!

Η ανακοίνωση του Ovidiu TOMA, CEO της CryptoDATA έχει ως εξής: “Ανεπιθύμητες αλλαγές στο grid του MotoGP.

Η ομάδα μας, η CryptoDATA RNF, αντιμετωπίζει μια παράδοξη κατάσταση, η οποία μοιάζει βγαλμένη από κωμωδία του κινηματογράφου, αλλά με πολύ πιο σοβαρές επιπτώσεις. Η Dorna, διοργανωτής του MotoGP μας προσέγγισε με ένα είδος πρότασης που θυμίζει σενάριο του Holywood: να πουλήσει την ομάδα μας σε τιμή ευκαιρίας. Σκεφτήκαμε να τους ζητήσουμε και ένα αυτόγραφο, με την τόσο "γενναιόδωρη" προσφορά τους.

Η αρχή έγινε το 2023, όταν η Dorna υποσχέθηκε σε μια αμερικανική ομάδα μια θέση στο Πρωτάθλημα MotoGP, πιθανώς τη 12η, η οποία, ω τι έκπληξη, ήταν κενή! Μπορούμε ήδη να φανταστούμε συζητήσεις στα γραφεία της Dorna: "Ας δώσουμε στους Αμερικανούς τη 12η θέση ή την CryptoDATA- Τι θα μπορούσε να πάει στραβά;" Λοιπόν, πολλά.

Αφού απέρριψαν την ΚΤΜ με την αιτιολογία ότι η 12η θέση "προορίζεται για ένα εργοστάσιο", συνειδητοποίησαν ότι δεν θα μπορούσαν να πάρουν τη θέση μας χωρίς τη συγκατάθεσή μας. Τότε σκέφτηκαν μια πρόταση εξαγοράς μας, τόσο χαμηλή που πίστεψα πως μου έκαναν πλάκα. Αρνήθηκα ευγενικά, αλλά η πίεση δεν σταμάτησε.

Τώρα, φαίνεται ότι η Dorna θέλει να μας πετάξει έξω από το Πρωτάθλημα το 2024, επικαλούμενη αιτίες τόσο δημιουργικές που θα μπορούσαν να γραφτούν σε μυθιστόρημα. Παρά το γεγονός ότι το συμβόλαιο μας ισχύει μέχρι το 2026, αποδεικνύεται πως το σλόγκαν τους είναι "το Πρωτάθλημά μου, οι άγραφοι κανόνες μου... αυτοί που είναι γραμμένοι στα συμβόλαια δεν έχουν σημασία.”

Δεν είμαστε απλά απογοητευμένοι, είμαστε έτοιμοι να αντεπιτεθούμε. Μετά από ένα μήνα εντατικής προσπάθειας τεκμηρίωσης και προετοιμασίας για μια τέτοια κατάσταση, θα πάμε στο δικαστήριο με απαίτηση για σημαντική αποζημίωση για τη ζημιά στην επιχείρηση και τη φήμη μας, και τον περιορισμό της συμμετοχής μας στο Πρωτάθλημα.

Κλείνουμε αυτό το δελτίο με ένα μήνυμα για την Dorna: ακόμη και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, όπου η ταχύτητα είναι το άλφα και το ωμέγα, η ηθική και η νομιμότητα δεν πρέπει να παρακάμπτονται. Ανυπομονούμε να σας δούμε στο δικαστήριο, με το ίδιο πάθος που συναντηθήκαμε στην πίστα.

BTW, Μείνετε συντονισμένοι, σύντομα θα δημοσιοποιήσουμε πικάντικες λεπτομέρειες που κρύβονται πίσω από το show που οι φαν παρακολουθούν στην τηλεόραση.

Με όλο τον σεβασμό,

Αυτός ο Ρουμάνος που θα ανατρέψει το άρμα του...

Ovidiu TOMA”

Πάρτε ποπ-κορν και ετοιμαστείτε για ένα άκρως ενδιαφέρον σήριαλ, στο οποίο περιμένουμε να δούμε τι θα υποστηρίξουν Dorna και CryptoDATA για την υπόθεση, και... ποιος έχει τους καλύτερους δικηγόρους.

Ετικέτες

MotoGP 2026: Marc Marquez: “Εγώ έχω μείνει πίσω, όχι η μοτοσυκλέτα”

Αναλαμβάνει την ευθύνη ο Ισπανός για το δύσκολο Σαββατοκύριακο της Ducati
Marc Marquez
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ο εν ενεργεία πρωταθλητής MotoGP, Marc Marquez, εμφανίστηκε απογοητευμένος μετά την πέμπτη θέση στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη για την απόδοσή του και ξεκαθαρίζοντας πως το πρόβλημα δεν βρίσκεται στην GP26 της Ducati.

Παρά το γεγονός ότι η πίστα του Austin υπήρξε για χρόνια “κάστρο” του, με επτά νίκες στο ενεργητικό του, ο Ισπανός δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του τριημέρου. Η κατάσταση έγινε ακόμη πιο περίπλοκη μετά την ποινή long-lap που δέχθηκε για τη σύγκρουση με τον Fabio Di Giannantonio στον αγώνα Sprint, που έριξε τον Ιταλό και επηρέασε καθοριστικά την εξέλιξη του κυρίως αγώνα.

Στον αγώνα της Κυριακής, ο Marquez έχασε πολύτιμο χρόνο στα πρώτα στάδια, εμπλεκόμενος σε μάχες με τον Di Giannantonio και τον Joan Mir για τις θέσεις 4 έως 6. Μετά την εκτέλεση της ποινής του βρέθηκε εκτός δεκάδας, καταφέρνοντας τελικά να ανακάμψει μέχρι την πέμπτη θέση, χωρίς όμως να απειλήσει για το βάθρο.

Marc Marquez

Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι ακόμη και χωρίς την ποινή, η νίκη δεν ήταν εφικτή: "Για βάθρο, ναι. Για νίκη, όχι. Πληρώσαμε το λάθος του Σαββάτου και κάναμε το μέγιστο δυνατό".

Την ίδια στιγμή, η Aprilia έχει αναδειχθεί ως κυρίαρχη δύναμη, με τον Marco Bezzecchi να κατακτά τη νίκη και στα τρία πρώτα Grand Prix της σεζόν. Αντίθετα, η Ducati, που μέχρι πέρσι κυριαρχούσε, δείχνει να χάνει έδαφος έχοντας σπάσει το εντυπωσιακό σερί 88 συνεχόμενων βάθρων που κρατούσε από το 2021. 

Ωστόσο ο Marquez δεν αναζήτησε δικαιολογίες στη μοτοσυκλέτα: "Εγώ είμαι αυτός που έχει μείνει πίσω, όχι η μοτοσυκλέτα. Στους πρώτους γύρους, με καινούρια ελαστικά, η μοτοσυκλέτα γίνεται πιο επιθετική και δεν μπορώ να την οδηγήσω όπως θέλω αυτή τη στιγμή".

Όπως εξήγησε, το βασικό του πρόβλημα εντοπίζεται στα πρώτα στάδια του αγώνα, όπου δεν αισθάνεται άνετα στη σέλα και δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητές του. "Δεν νιώθω φυσικά πάνω στη μοτοσυκλέτα. Προσαρμόζομαι σε μια θέση που δεν είναι η φυσική μου. Παραμένω γρήγορος, αλλά δεν μπορώ να κάνω τη διαφορά."

Marc Marquez

Η αναβολή του GP του Κατάρ δημιουργεί ένα απρόσμενο κενό στο πρόγραμμα, με τον επόμενο αγώνα να είναι το GP Ισπανίας στη Circuito de Jerez στις 25-26 Απριλίου. Εκεί θα ακολουθήσουν και επίσημα τεστ, δίνοντας την ευκαιρία σε αναβάτες και ομάδες να δουλέψουν πάνω στις αδυναμίες τους.

Ο Marquez είναι ξεκάθαρος για το πού πρέπει να εστιάσει: "Στη Jerez θέλω να κάνω βήμα μπροστά, περισσότερο εγώ παρά η μοτοσυκλέτα. Πρέπει να καταλάβω πώς να βελτιώσω τους πρώτους γύρους".

Η συνέχεια της σεζόν αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς ο Ισπανός αναζητά την επιστροφή του στις κορυφαίες θέσεις και το πρώτο του βάθρο για το 2026.