Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”

Ακόμη ένα ξεκάθαρο μήνυμα του Fabio προς την ομάδα της Yamaha
motomag Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

12/3/2024

O Fabio Quartararo μετά το τέλος του πρώτου αγώνα της χρονιάς στο Qatar αναφέρθηκε για την έλλειψη ανταγωνιστικότητας της M1 κάνοντας γνωστό πως η Yamaha βρίσκεται πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους της, με τον Γάλλο να στέλνει για ακόμη μία φορά σαφές μήνυμα για το τι πρόκειται να ακολουθήσει όσον αφορά το μεταγραφικό του μέλλον στο MotoGP.

Μετά την αποτυχημένη περσινή χρονιά της Yamaha στο MotoGP -για πρώτη φορά μετά από 20 σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών η ιαπωνική εταιρεία δεν κατέκτησε έστω μία νίκη- τα πράγματα ολοένα και δυσκολεύουν αν κρίνουμε από τα αποτελέσματα των δύο αναβατών της στον εναρκτήριο γύρο της χρονιάς.

Το πλεονέκτημα των παραχωρήσεων καθώς και οι αλλαγές που έγιναν στο κομμάτι των μηχανικών δεν έχουν φέρει σημάδια βελτίωσης στην ιαπωνική ομάδα σε σχέση με τον ανταγωνισμό ενώ πλέον μετά τις δηλώσεις του Fabio Quartararo η κατάσταση στην Yamaha θυμίζει καζάνι έτοιμο να εκραγεί.

Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”

Ο Quartararo δεν έκρυψε την απογοήτευση του μετά την ενδέκατη θέση που πέτυχε με τον αναβάτη της Yamaha να δηλώνει: "Σε σύγκριση με το πώς είναι το επίπεδο του ανταγωνισμού αυτή τη στιγμή, θα έλεγα πως η μοτοσυκλέτα είναι στην χειρότερη κατάσταση που έχει υπάρξει. Ναι βελτιωθήκαμε αλλά σε σύγκριση με τους άλλους είμαστε πιο μακριά από ποτέ.

Το χάσμα μεταξύ όλων των ευρωπαίων κατασκευαστών και εμάς είναι ακόμη μεγαλύτερο, αλλά ένιωσα ότι ήμασταν ακόμα χειρότεροι στο Qatar. Νιώθω πως αγωνίζομαι σε ένα διαφορετικό πρωτάθλημα. Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές με τις μοτοσυκλέτες τους στις εμπρός θέσεις και οι ιαπωνικές μοτοσυκλέτες να παλεύουν μεταξύ τους για τις πίσω θέσεις.

Αναφορικά με τον αγώνα από τον πρώτο γύρο μέχρι και τον τελευταίο ήμουν με την χαρτογράφηση με την λιγότερη ισχύ ώστε να σώσω τα ελαστικά μου. Δεν είμαστε σε θέση να κινηθούμε σε γρήγορο ρυθμό όπως οι πρώτοι, ακόμη και στον πρώτο γύρο είμαστε αργοί. Το δυνατό σημείο της M1 που ήταν οι ανοιχτές στροφές μεγάλης ταχύτητας έχει χαθεί. Στο Qatar σε αυτού του είδους τις στροφές έχανα χρόνο, οπότε πλέον αυτό είναι το αδύναμο μας σημείο”.

Οι νέες δηλώσεις του Gabio Quartararo για την ανταγωνιστικότητα της M1 έρχονται να προστεθούν σε αυτές του πρόσφατου παρελθόντος ενώ πλέον γίνεται κατανοητό πως ο αναβάτης της Yamaha ετοιμάζεται να βρει αλλού αγωνιστική στέγη αν δεν αλλάξει σύντομα η κατάσταση στην Yamaha.

Fabio Quartararo “Είμαστε πιο μακριά από ποτέ από τους αντιπάλους μας”

Ετικέτες

Gigi Dall'Igna: “Η διαφορά μεταξύ εργοστασιακών και δορυφορικών Ducati θα είναι λίγο μεγαλύτερη το 2024”

Δηλώσεις κατευνασμού προς τους εργοστασιακούς αναβάτες, εν όψει της έλευσης στις ιταλικές τάξεις του... "μπαμπούλα" Marc Marquez
motomag MotoGP - Gigi Dall'Igna: “Η διαφορά μεταξύ εργοστασιακών Ducati και δορυφορικών θα είναι λίγο μεγαλύτερη το 2024”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

21/12/2023

O Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse, Gigi Dall'Igna με δηλώσεις του ανέφερε πως οι διαφορές μεταξύ της GP24 (με την οποία θα εφοδιαστούν η Lenovo και η Pramac) και της GP23 (με την οποια θα αγωνιστεί μεταξύ άλλων και ο Marc Marquez) θα είναι λίγο μεγαλύτερες απ' ότι στη σεζόν του 2023, δηλώσεις που μάλλον έχουν διάθεση κατευνασμού των εργοστασιακών αναβατών, με τον Pecco να έχει αναφέρει πολλάκις την πεποίθηση του πως η μοτοσυκλέτα των Factory αναβατών πρέπει να είναι σαφώς ανώτερη των δορυφορικών.

Το ιταλικό εργοστάσιο έχει πλέον έναν ολόκληρο στρατό ταλαντούχων όσο και ικανών αναβατών, εφοδιάζοντας τους -ανάλογα το συμβόλαιο- με μοτοσυκλέτες "2 ταχυτήτων": της τρέχουσας και της περυσινής σεζόν. Το θέμα εδώ είναι πως οι διαφορές μεταξύ των δυο μοντέλων είναι αρκετά μικρές, στον βαθμό που το 2023 αρκετές ήταν οι φορές που αναβάτες της GP22 κατάφερναν να επισκιάσουν όσους αγωνιζόταν με τη GP23. Όπως ήταν λογικό, οι εργοστασιακοί αναβάτες έκαναν πολλάκις παράπονα στους ιθύνοντες, καθώς καλοδεχούμενος μεν ο υψηλότερος μισθός της εργοστασιακής ομάδας, καλό και το status, αλλά όταν σου ρίχνει ο "δεύτερος", τότε η υπόθεση αρχίζει και... ξυνίζει. Και σα να μην έφτανε αυτό, το 2024 σκάει μύτη και ο "μπαμπούλας" Marc Marquez -ευχή και κατάρα για την Ducati-, σπέρνοντας πανικό στις τάξεις του Borgo Panigale, και σπρώχνοντας τον Gigi να κάνει δηλώσεις, προσπαθώντας να κατευνάσει τα πνεύματα, και να ηρεμήσει τους εργοστασιακούς.

Δεν είναι να απορεί κανείς, καθώς τα πρώτα δείγματα γραφής του MM93 στο τεστ στη Valencia έβαλαν σε σκέψεις τους πάντες. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο πως δηλώσεις για το μέλλον του Marquez στην ιταλική ομάδα έκανε και ο Διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της Ducati, Paolo Ciabbati.

MotoGP

Ο Gigi Dall'Igna δήλωσε σχετικά με τη διαφορά δυναμικότητας μεταξύ εργοστασιακών και δορυφορικών Ducati το 2024: "Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε πολλές δοκιμές κατά τη διάρκεια του χειμώνα για να ρυθμίσουμε σωστά όλα τα νέα εξαρτήματα που θα θέλαμε να φέρουμε στις μοτοσυκλέτες μας. Κάναμε ένα λάθος στο παρελθόν επειδή προσπαθήσαμε να φέρουμε πάρα πολλές εξελίξεις στη μοτοσυκλέτα. Έτσι μάθαμε από αυτό το μάθημα και δεν θέλουμε να πράξουμε το ίδιο. Το 2024 θα κάνουμε κάτι περισσότερο. Πιστεύω ότι την επόμενη σεζόν, η διαφορά μεταξύ των εργοστασιακών μοτοσυκλετών και της μοτοσυκλέτας του προηγούμενου έτους θα είναι λίγο μεγαλύτερη. Αλλά θα το δούμε."

Θυμίζουμε πως το 2024 οι Francesco Bagnaia, Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team), Jorge Martin kai Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing) θα έχουν την GP24, ενώ οι Marc Marquez, Alex Marquez (Gresini Racing Team), Marco Bezzecchi και Fabio di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) θα έχουν στη διάθεση τους τις GP23.

Ετικέτες